Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jessiejanes schreef:Dat je met een paard,wat Barbie heet,ook je eigen blondheids-gehalte omhoog gaat,misschien???![]()
~~}>
(Tipje:Blaze doe wat aan je avatar!!)
Blaze"]
Ik doelde eigenlijk op Hicky,een verkloot paard,die volgens de eigenaar super was en dit was haar ook verteld door de verkoper(daar was de prijs ook naar),en gaande weg kreeg ik op wedstrijden de meest bizarre verhalen te horen over wat er allemaal mis was met hem.PS Door mijn nieuwe avatar komen mijn berichten wat minder hard aanNee,hoor!!!!
[/quote]
Het was geen verwijzing naar wat -dan-ook met Hicky!
Het is meer dit soort blondheid(of is het toch naief):
[quote="Blaze schreef:Shawn Flarida zegt duidelijk op zijn dvd dat hij zijn 3 jarige begint te rijden op 1 januarie.Dus
:Citaat:emmelske schreef:
wat veranderd er nog aan de botten en gewrichten tussen de 2,5 en 3 jaar? misschiej een domme vraag.....
Citaat:blaze schreef:
Okee begrijpend lezen is nog steeds moeilijk,maar plaatjes kijken kan je toch wel??
Wilde eigenlijk elke dom bericht van je quoten,maar ik zie dat nu het serieus besproken gaat worden je je mond houd,heel verstandig
(wat een schattig-barbie-achtig emotie-icoontje hebben we erbij!) radicalM"]
Kort door de bocht om te beweren dat alleen maar de duurdere paarden aan de top kunnen komen...
[/quote]Ja het is kort door de bocht, maar het is ook een waarheid als eendat iemand die een duur paard koopt ook meer geld zal investeren om dat paard naar de top te krijgen.
Het is wel leuk om eens bij bekende hengsten in hun geregistreerde veulens te kijken hoeveel daarvan nu daadwerkelijk ooit een showring van binnen gezien hebben. Die aantallen vallen procentueel gezien vies tegen nl.
[quote="Westernworld schreef:RadicalM: ik bedoel hiermee: bewust slachtpaarden kopen. Ën ja het gebeurd nog steeds.
vera schreef:Bij de futurity moet je paard afkomstig zijn van een hengst die ingekocht is in het incentive fund.
Als jouw paard geboren is in het jaar van een hengst die in dat jaar is ingekocht dan mag je in de futurityklasse starten.
Digger mag dus helaas niet starten in de futurity want Really Rugged Kid was dat jaar niet ingekocht
... anders dan dat de merrie-eigenaren op die manier aan een interessante dekking kunnen komen, maar dat kan nooit de bedoeling zijn ... Volgens dit systeem heb je geen SSA programma, maar meer een soort jackpotsysteem, of zie ik dat verkeerd? Dance schreef:Zou misschien voor de diverse rassen op één dag kunnen worden gehouden als extra wedstrijd
(als we ze allemaal op een lijn zouden krijgen), of is dat te hoog gegrepen?
.