Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moniza"]
Ik vraag mij af: Zijn het vooral niet die mensen die NIET opvallen op wedstrijden, goed bezig??? Juist zij vallen weg in een grijze massa. Heeft iemand hier een mening over??
[/quote]
[quote="GoedVetMan"]
Vallen weg in de grijze massa? Ik vind juist dat deze komen boven drijven tot nu toe!
[/quote]
[quote="moniza schreef:Ik ben 4 dagen in 2003 en 5 dagen in 2004 op de NK in Marienheem geweest als toeschouwer. Ik heb daar veel combinaties gezien. Als ik nu naar de lijst van genomineerde kijk zie ik daar heel veel prijswinnaars.
Waar ik dus eigenlijk aandacht voor vraag: waarom worden de andere deelnemers niet genomineerd? dit kan toch niets te maken hebben met het feit dat zij niet goed en sympathiek met hun paarden omgaan? Vandaar mijn opmerking over de grijze massa. Ik ga er nog steeds vanuit dat juist deze mensen paardvriendelijk bezig zijn, maar net niet dat wedstrijdpaard hebben, wat aan andere ruiters wel is gegund. Ik wil graag ook voor deze mensen opkomen want anders gaat de doelstelling waarvoor het zadel als prijs bedoeld is in mijn ogen verloren. Dan kun je de prijs beter beschikbaar stellen aan de genomineerde welke zich het meeste in de kijker heeft gereden in 2004 op wedstrijden.
Malebabbe.
GoedVetMan schreef:Ik kan het even niet echt meer volgen wat je bedoeld. Wil je nou zeggen dat je ruiters hebt zien rijden, die naar jou mening voor deze prijs in aanmerking komen? Zo ja, breng dan je stem uit op één van deze zou ik zeggen. En zo nee, dan worden inderdaad de andere deelnemers niet genoemd.

moniza schreef:Waar ik dus eigenlijk aandacht voor vraag: waarom worden de andere deelnemers niet genomineerd? dit kan toch niets te maken hebben met het feit dat zij niet goed en sympathiek met hun paarden omgaan?
moniza schreef:Ik ga er nog steeds vanuit dat juist deze mensen paardvriendelijk bezig zijn, maar net niet dat wedstrijdpaard hebben, wat aan andere ruiters wel is gegund.
GoedVetMan schreef:Ik wil eigelijk ook iedere keer dat mijn secretaresse, de secretaressen van het jaar wordt. Elke keer geef ik haar op, en iedere keer heeft zij alleen mijn stem. Ik kan hier zo boos over worden. Goed, zij laat wel eens een steekje vallen, moet haar vaak weer het één en ander op nieuw uit leggen, maar zij blijft voor mijn toch de heerlijkste, en lekkerste, en mooiste, zeer aantrekkelijke, secretaresse die er is. Voor mijn is en blijft zij de beste, en vraag mijn af waarom niemand anders haar nomineert. Elke jaar weer beloon ik haar en over spoel haar met cadeautjes, omdat zij het jaar weer goed in mijn kijker gepresteerd heeft. Helaas valt deze mooie vrouw weg in de grijze massa, en dat vind ik niet eerlijk.
Zij is zo baasvriendelijk, en ik…………ach laat maar, straks ga je er nog wat van denken.
Groetjes Peter enMalebabbe.
![]()
![]()