Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yuri schreef:dit ben ik dus ABSOLUUT niet met je eens. ik ben toch wel redelijk bekend met een zeer groot aantal fjordeneigenaren, en ze worden idd allemaal anders ingezet. Maar wat jij hierboven zet vind ik wel erg kort door de bocht. veel mensen kiezen voor een fjord omdat ze gewoon valleen voor het ras. Mijn fjord is namelijk niet bepaald makkelijker dan een doorsnee ander paard.
bovendien rijden aardig wat bekenden van me flink hoge dressuur met fjorden, sommige springen gigantsich en sinds kort is er eentje klasse 4 startgerechtigd in de endurance. ik zou dus eerder zeggen dat veel mensen er voor kiezen vanwege de veelzeidigheid en de vaak leuke karakters.

Het gaat dus niet op voor alle fjorden
aleen wat sonja zei was wel heel erg kort door de bocht, ik hoef de mijne idd ook geen paar dagen stil te zetten en hij is gekker dan de doorsnee paarden op stal.
) ik denk dus dat een groot aantal fjorden toch tot de z best leuke mee kunnen komen, oftewel voor de beginnende wedstrijdsport.hommel"]
fjorten zijn niet mijn smaak
[/quote]
Behalve Fjorten uit Amerika van 1.60 zeker...?![]()
![]()
[quote="Sonja schreef:De grote meerderheid van de Fjorden zijn nog steeds te dikke grasmaaiers en de grote meerderheid van de Fjordenruiters zijn nog steeds de minder getalenteerden....

hommel schreef:s toch nog ijmand het met mij eens, thenks!!!!!!!!!!!!!!!!!!