[WN] Laarzen met hak, maag dat op een wedstrijd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:38

vera schreef:
ROMKABOUTER!!!!Schaam je!!!

Never did, never will Haha!

Citaat:
De westernsport IS een en al show! The more, the better!!!!! Hyper!
Maar wel met SMAAK (en daar valt nu eenmaal over te twisten Haha! ).

Exactly, en de een vind paarse laarzen mooi, de ander niet Haha!

Citaat:
Dus kies je er voor om het te doen zoals het "hoort" want anders kost het je misschien punten, simple as that Bloos

Of je hebt het lef neptaboes te doorbreken en iets anders te doen. Wat wel eens positief kan uitpakken Haha!
En ook wel negatief natuurlijk *LOL*

Citaat:
Als er gekozen moet worden tussen twee ruiters die even goed presteren dan gaat bv. de presentatie gelden, dan kun je met de verkeerde dingen mooi de eerste prijs mislopen. Zonde toch? Verward

Yes indeed Lachen
Maar ook jury's hebben verschillende smaken Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:39

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:47

Sugarmiss schreef:
That's live Je kunt er dus geen pijl op trekken. Go with the flow zou ik zeggen, zit je altijd goed.

Ooit heeft er iemand de gok genomen om ee glitterding in de pleasure aan te doen. Dit terwijl het misschien niet "hoorde"
Niemand weet het meer, maar glitterdingen zijn nu geen gek verschijnsel meer Lachen

Ik proef in dit topic een beetje afkeer tegen vernieuwingen een gesapig "dit hoort niet, dus dat doe je niet"
Beetje jammer, veel verbeteringen en/of veranderingen zijn tot stand gekomen door mensen die niet "with the flow" meegingen. Ik vind dat er best tegen regels aan getrapt mag worden, gaan ze mensen alleen maar meer nadenken
Als niemand dat met me eens is, ook goed Tong uitsteken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:13

nee hoor, ben het helemaal met je eens! OK dan!

He, toch nog lekker gediscuzeurt (t of d?) op de vrijdagmiddag, ik ga naar huis, weekend vieren!
Zal eens goed opletten en kijken wat ik dit weekend en volgend weekend allemaal aantref op de wedstrijd aan verschillende outfits... (nee, doe zelf -nog- niet mee, ben tribuneridder Haha! )

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:55

Er zijn en blijven nou eenmaal ongeschreven regels, ook op kledinggebied. Tegen die regels aantrappen hoeft inderdaad niet verkeerd uit te pakken maar wees je dan wel bewust van het feit dat je extra opvalt. IMO kan dat alleen een positief effect hebben als je je sowieso al in zeer positieve zin onderscheidt door je rijden.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:46

Ik zou zo zeggen: val alleen op als er ook iets is om mee op te vallen Haha!

Gaat de boel nog niet zo goed, zorg dan dat je wat aanhebt waardoor je wat in de achtergrond wegvalt.

Gaat het super, spetter dan Haha!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 23:47

Blaze"]
OK je zult zeker niet achterlijk zijn,maar op een of andere manier is er iemand behoorlijk tekort geschoten in de begeleiding naar het wedstrijd rijden.
[/quote]
Dank U!
Hoezo tekortgeschoten? Het enige wat ik vraag is of je met een hak mag rijden, meer niet! Wat een ophef daar al niet over gemaakt wordt! Lips are sealed

[quote="Blaze"]
In principe is het inderdaad niet helemaal ok om iemand aan te vallen die giga domme vragen stelt ivm met wat er gangbaar is aangaande wedstrijd kleding
[/quote]
Oke, niet achterlijk, maar ik stel wel giga domme vragen? Waar trek je de grens tussen achterlijk en giga dom? Verward Verward

[quote="cissy"]
Je wordt vanzelf wijzer maar niet iedereen heeft de euri om de juiste outfit bij elkaar te krijgen zeker niet als je net begint en nog niet weet hoe alles werkt.
[/quote]
En ik start dus mijn 2e wedstrijd, idd in de categorie beginnende beginner, en mag als zodanig toch wel een vraag stellen op het medium Bokt waar men altijd goed advies geeft? *Krabt zich nog maar eens achter de oren en bedenkt zich de volgende keer wel 10x voordat ze een giga domme vraag stelt.*

[quote="cissy"]
Als je als pro start vind ik het wat anders maar je moet niet de beginnende westernruiters hun plezier ontnemen als ze een keer een wedstrijd willen starten voor de ervaring en ze dan gelijk op hoge kosten jagen. Als alles schoon en netjes is moet dat toch zeker in de beginners niet veel uitmaken.
[/quote]
Dank U! OK dan!

[quote="Blaze"]
Voor nog geen 300 euro ben ik klaar.
incl. invoer en verzend kosten.
Met een beetje moeite lukt het ook voor de helft(het hoeft geen Stetson of Wrangler te zijn
[/quote]
Fijn voor je, ik heb geen 300 euro. Misschien draai ik wel alle dubbeltjes om om mijn paard te kunnen onderhouden en om daarnaast nog even een outfitje van 300 euro te kopen?

Maar goed, mijn outfit is compleet, met westernlaarze, Continental spijkerbroek, giletje van The Western Company (oid), een hoed geleend van iemand die open wedstrijden start. Kortom, een super outfit. En hier dus wederom, HET GAAT NIET OM DEZE LAARZEN of kosten daarvan of kosten van een westernlaars of outfit, maar om het simpele feit of RIJDEN MET EEN HAK ONDER JE LAARS MAG.

Nu maar hopen dat er nu iemand eens LEEST voordat hij/zij gaat plaatsen!

[quote="vera schreef:
Ook te gebruiken maar eigenlijk alleen door mannen:
Afbeelding

En zie hier, het antwoord op mijn vraag. Ja een hak onder je laars mag! zegt vera....

Ik denk dat deze giga domme vraag van deze achterlijke Bokster wel beantwoord is.

Bedankt voor jullie advies waar ik wat mee kan...... Stoom uit je oren

En nu graag een
Afbeelding

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:39

voor het slotje nog ff vlug mijn mening Tong uitsteken

buitenzorg ik vind dat je helemaal gelijk hebt !

je steld gewoon een vraag
waarom kan daar nou niet gewoon op geantwoord worden,
zonder dat je meteen dingen naar je hoofd krijgt van onprofesioneel en slechte begeleiding Verward

als je net begint weet je niet meteen alles
en door veel te vragen lezen en kijken kom je het allemaal te weten
maar dan zal het wel fijn zijn als mensen je serieus nemen
of het voor hun nou een stomme vraag is of niet.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:16

Domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:56

vigel1 schreef:
Domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden
Helaas, wordt dit nooit in acht genomen Ik ben blij dat mensen een vraag stellen. Dit omdat de sport alleen maar serieuzer wordt en een goed beeld. Helaas hebben sommige mensen dat niet door

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:19

jeetje wat een topic Haha!

maar ik heb jaren achter elkaar een Belg met western schoenen kampioen zien worden. Cool
als dat het resultaat is, van iets wat niet 'hoort' , wil ik ook wel wat 'verkeerds' aantrekken Haha!