Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lisette schreef:Lijkt me ook een beetje raar om dat aan alle mensen daar te laten zien, toch? Zoiets verberg je liever dacht ik...Erg laag topic. Ik ken de 'besproken' personen ook en kon altijd super met ze opschieten en heb in die tijd dat ik in Eersel stond nooit iets slechts gezien van deze mensen.
griebels schreef:Lijkt me ook een beetje raar om dat aan alle mensen daar te laten zien, toch? Zoiets verberg je liever dacht ik...

Citaat:Mensen communiceren met elkaar vanuit hun eigen visie op de werkelijkheid, ook wel referentiekader genoemd. Er is een verschil tussen de werkelijkheid zelf en iemand visie daarop.[u] Het verschil zit in de schakel van waarnemen naar interpreteren. [u] Bovendien nemen mensen gemakshalve meestal aan dat hun visie door iedereen gedeeld wordt, of tenminste bekend is bij de anderen.
Citaat:We hebben de neiging om gedrag van anderen af te meten aan de manier waarop we zelf iets zouden doen. We nemen ons eigen gedrag als norm. We bepalen aan de hand daarvan of iets goed is of niet goed. We gaan daarmee voorbij aan 't feit dat de ander misschien wel een andere persoonlijke norm hanteert
Lisette schreef:Alle mensen daar? Ik kwam daar iedere dag soms meerdere keren per dag en ze was meestal aan het rijden of lesgeven als ik kwam. En daarbij als er ooit iets aan de hand was hielpen ze je altijd.
Daarbij vergeet niet dat elk verhaal 2 kanten heeft en 'van horen zeggen'
zegt mij niet zoveel.

Lisette schreef:Erg laag topic. Ik ken de 'besproken' personen ook en kon altijd super met ze opschieten en heb in die tijd dat ik in Eersel stond nooit iets slechts gezien van deze mensen.
" ?