[WN] Nieuwe datum training Oost

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:22

En daar heb je nu nog trauma's van Tong uitsteken

Wat toen gebeurde was voor mij een typisch voorbeld waarom wij in Nederland nog niet verder zijn met western Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:24

We kunnen uitwijken naar de Lutte Lachen Schijnheilig
Geen cap nodig Knipoog

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:26

ik neem wel een getekend formulier mee waarmee ik alle aansprakelijkheid op mij neem Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:37

Blaze schreef:
ik neem wel een getekend formulier mee waarmee ik alle aansprakelijkheid op mij neem Cool

Dat vind ik wel een goed plan!
Ik vind het sowieso raar Sonja...Dat kan nooit kloppen wat zij zegt over aansprakelijkheid. Zeker als mensen zelf volledige aansprakelijkheid op zich nemen. Immers dan zou geen wedstrijd in Nederland meer door mogen gaan. Dressuurruiters mogen vanaf de B met een hoedje starten (als ze dat zouden willen) en westernruiter moeten met hoed starten.

Kortom... het klinkt alsof ze een juridische klok heeft horen luiden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:57

Take it or leave it noemen we dat. Al zou ik iedereen die mijn huis binnenkomt verplichten een groen feestmutsje op te zetten, dan mag dat want dat is mijn terrein.

De manege-eigenaar wil dat er een cap gedragen wordt, staat groot aangegeven in de bak en op alle huisregels die op 3 plaatsen op het terrein te lezen zijn, dus......

We kunnen het ook weer afblazen hoor, been there done that.
Maar we kunnen ook gewoon een cappie opzetten en lekker gaan rijden.

Dat e.e.a. juridisch niet klopt weet ik ook wel, maar denk je nou echt dat ik me om zoiets simpels druk ga maken? 'k Ga liever trainen in die tijd, wordt 't misschien ooit nog wat Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:23

Sonja schreef:
We kunnen het ook weer afblazen hoor, been there done that.
Maar we kunnen ook gewoon een cappie opzetten en lekker gaan rijden.

Gewoon een cappie opzetten Cool

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:37

Ik rijd altijd met een doppie op mijn koppie. Wat hebben jullie daar eigenlijk tegen?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:44

cornelie schreef:
Ik rijd altijd met een doppie op mijn koppie. Wat hebben jullie daar eigenlijk tegen?

Ik heb niets speciaal tegen een cap, anders dan dat ik er (erge) hoofdpijn van krijg (ook van hoeden, mutsen, petjes en zo verder). Ik zal er desgevraagd ook wel een opzetten. Tegelijkertijd wordt ik wel moe van manege-eigenaren die denken het risico van een manege te kunnen afdekken met het 'cap verplicht' verhaal.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:47

Tja, misschien scheelt het dat ik alleen een buitenbak heb Lachen Met kou, wind en regen is het wel prettig, wat extra bescherming Knipoog Maar hier in de buurt is het inderdaad ook al overal verplicht.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:52

cornelie schreef:

heb er niets op tegen ,draag hem alleen nooit(ook nog nooit gedaan,en dat zal ook niet gebeuren) Cool

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:59

stoer Tong uitsteken
Ik heb vorig jaar een helm gekregen voor mijn verjaardag en sindsdien draag ik het altijd. Ik rijd altijd alleen en ik vind het net een stukje extra veiligheid. Maar we dwalen af Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:56

Nou, ik stap mooi niet op Triumph zonder helmpje hoor
Mijn knieën zijn al door hem aan gort geholpen, mijn hoofd wil ik wel graag heel houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 07:44

Ik heb zelf op zich niks tegen een cap, 'k heb 'm alleen meestal niet op. Ik vergeet 'm stomweg. Sta nu voor het eerst op een manege waar het dus ook verplicht is, maar ik vind het wel belangrijk om 'm op te zetten, vooral als de kinderen er zijn. Je hebt met een eigen paard toch een soort van voorbeeldfunctie voor de kleintjes vind ik.
Ik heb ook geen hekel aan dat ding (ik heb zo'n veiligheidswesternhoed, een champignon en een casco dus keuze genoeg) maar ik vergeet 'm vaak, stomweg omdat ik 'm ruim 10 jaar niet op gehad heb.
Laatst had ik 'm keurig klaargelegd naast m'n tuig op de bank. Poetsen, opzadelen, wegrijden..... zonder cap. Lag nog eenzaam op het bankje.... Haha! Ben er even voor teruggereden trouwens Haha!

Overigens vind ik er juist voor gevorderden wat voor te zeggen: als ik van Milena af val, dan is er wel dusdanig stront aan de knikker dat ik die cap waarschijnlijk heel goed kan gebruiken als bescherming. Want van 1 bokje pletter ik niet zo hard meer, dus ALS ik eraf ga, is er ook een goede reden voor...

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 08:21

Als ik er aan denk zal ik mijn doppie meenemen Sonja. Ik draag hem nooit, maar als het verplicht is heb ik er geen moeite mee dat ding op te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:49

En op ons koppie staat een eierdop Ahoy Ahoy! Clown

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 11:53

Zal wel een grappig gezicht zijn. Allemaal westernruiters met een doppie op hun koppie

Ropers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:58

Ik heb een heel mooie zilvergijs doppie.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:54

hihihihi. De mijne is nog pikzwart en zo goed als nieuw. Is nog maar een paar keer gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:24

OK, de laatste trailgroep wordt ook aangeroepen. Ik heb nu dus nog 4 plekjes vrij in de groep van 16.30 tot 17.30 uur in de bak vol trailspeeltjes.
Nog liefhebbers?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:33

Ik hoorde vandaag van een zeker stalgenootje over deze trailmiddag. Leuk! Na het vrijwilligen bij de Trailride in Appelscha afgelopen weekend ben ik erg enthousiast geworden, volgende keer wil ik zelf meedoen (niet in de bak, maar buiten dus). Alleen is het enige wat ik ooit op trailgebied heb gedaan het hek van de buitenbak open en dicht doen vanuit het zadel (dat lukt overigens al aardig Tong uitsteken). Een beetje oefening kan dus geen kwaad, lijkt me. Haha!

Onder voorbehoud doe ik mee, ik laat z.s.m. weten of het definitief is. Eerst nog ff met de andere helft van het huishouden checken of er voor die dag al dingen op het programma staan. En zodra ik weet of het definitief is, laat ik dat via PB aan Sonja weten. Haha!

Maar goed: rijden doe ik die dag toch al, kan ik net zo goed ff naar Holten, heen en weer over de Berg. U hoort nog van mij. Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:45

Karin gezellig!
Altijd leuk als er nog iemand meedoet Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 06:12

Zojuist gecheckt, 20 juni is OK! Lachen

PB naar Sonja is onderweg. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:13

En ontvangen. Uurtje eerder is ook geen probleem, dus: welkom!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:00

Dat is helemaal mooi, kan ik ook nog te paard terug naar stal voor sluitingstijd! Lachen

Ik heb er zin in! Party!!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:21

Suc6 met oefenen! OK dan!