[WN] data bijeenkomst groomen/halteren..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welke datum komt het beste uit...

1/2 mei
6 (42%)
8/9 mei
2 (14%)
15/16 mei
4 (28%)
22/23 mei
Geen stemmen
29/30 mei
2 (14%)

Totaal aantal stemmen: 14

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:23

Ik denk dat iedereen zijn belangen bij een bepaalde lokatie heeft. Misschien is het eventueel handiger om een zuidelijke en een noordelijke clinic te organiseren en dan pas ik gewoon, dan is er niets aan te doen...

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:27

gera schreef:
Ik denk dat iedereen zijn belangen bij een bepaalde lokatie heeft. Misschien is het eventueel handiger om een zuidelijke en een noordelijke clinic te organiseren en dan pas ik gewoon, dan is er niets aan te doen...

Niet te snel opgeven!

Mijn hoop is nu gevestigd op de optie de SM naar Francis heet ge-pb't.
En als het niet mega ver om is kan ik je nog steeds ophalen Gera.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:32

Zou heel fijn zijn, Bonnigje! Ik houd alle opties nog even open en wie weet?!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:35

Mijn optie is ook bij Ede, dus behoorlijk centraal.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:36

Een 2e optie wordt ook nog onderzocht (ook Ede) .

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:54

Ik ga stug door met zoeken gera, niet opgeven...
De 17e is dus alleen om te kijken, dan ga ik naar missgoldy, maar zonder Dot. Ik wil zelf ook graag groomen, dus de locatie die we zoeken blijft gewoon voor de 2e. Dan hebben we dus voor kijkers twee opties.
En ilse... vorig jaar heb ik iets dergelijks in het westen gedaan, en omdat nu het verzoek van mensen uit het oosten/midden van het land kwam, is het nu daar ergens in de buurt. Volgend jaar misschien het zuiden dan?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 13:14

Francis schreef:
Ik wil zelf ook graag groomen, dus de locatie die we zoeken blijft gewoon voor de 2e. Dan hebben we dus voor kijkers twee opties.

Daar ben ik wel blij om...lijkt me nl. heel erg leuk...
Ik kan vooral dressuurvlechtjes nl. En zelfs die niet goed Huilen

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:23

Ik lees dat er nog geen datum en plaats bekent is. Ik wacht rustig af.

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:18

De 17e april komt Francis dus bij mij (Den Ham)om mijn paard te groomen en het mij te leren. Kijkers zijn welkom. Iemand met een paard zou ook nog kunnen. Graag wel even van tevoren laten weten wie er komt. Kan ik er met de koffie een beetje rekening mee houden.

marjan

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:14

Update!!
De locatie die ik op het oog had kan helaas niet, maar dat is op dit moment het kleinste probleem... er is inmiddels een iets lastiger obstakel.. Verdrietig
Ik heb n.l. gisteravond laat m'n been gebroken! Met hond uitlaten notabene! Rolleyes
Ik verstapte me en wilde met m'n andere been corrigeren, maar stapte toen met dat been in een diepe kuil. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik in de blubber met afschuwelijke pijn in m'n been... Ziek en hoorde ik het nou ook kraken toen ik viel..? Verward
Ja dus...vandaag in het ziekenhuis bleek dat m'n been inderdaad net boven de enkel gebroken is (nog een gelukje... iets hoger en ik had geopereerd moeten worden).
Ik zit nu dus met het toetsenbord op schoot vanaf de bank te typen (toch handig zo'n klein chalet waar alles dicht bij elkaar staat Haha! ) met m'n been hoog vanwege de zwelling, en zolang ik dit gipsspalk heb mag ik niks.
Maandag de 19e hoop ik loopgips te krijgen en iets mobieler te worden, maar auto rijden en echt lopen zit er natuurlijk nog steeds niet in. Ik weet nog niet hoe lang het allemaal gaat duren, maar een paar weken ben ik wel onder de pannen denk ik.
Missgoldy, ik kan dus ook niet naar jou komen nu (maar dat gaan we inhalen zodra ik kan hoor!) en de 2e zal ik ook nog wel niet echt mobiel zijn (ik moet zelfs nog afwachten of ik eind mei wel naar Bönen kan!).

Gelukkig staat Dot nu veilig bij haar 'oma' en Wakkie, m'n nieuwe shet heeft ook een goed logeer adres, dus dat is geregeld. Ik ga zelf morgen voor een paar dagen naar m'n moeder, dus ook even niet via e-mail te bereiken.
Zodra ik meer wet over hoe lang het gaat duren horen jullie dat van mij.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 23:38

Jeetje Francis. Wat ontzettend rot voor je Ach gut
Ik hoop voor jou dat het meevalt met de revalidatie.
Veel sterkte (en vooral ook geduld omdat je altijd sneller wil dan je been toelaat) toegewenst!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:05

Dat klinkt niet best, sterkte en beterschap.
We horen wel weer wanneer je er weer aan toe bent om te komen Bokt-groomen.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:29

Ongelofelijk, hoe kan het toch ineens. Echt akelig. Ik wil je heel veel beterschap wensen en mocht je je toiletteeragressie nog een keer op een paard los willen laten, dan is Jagger denk ik nog het aangewezen slachtoffer Knipoog Maar ga eerst maar even rustig herstellen!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:55

Sterkte meissie!!! Doe vooral extreem rustig aan, dan geneest alles het snelst en het beste...........we bellen wel weer!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:59

Komende week zit ik met m'n been omhoog en mag ik niks doen... Als het gaat zo als ik hoop, krijg ik de 19e dus loopgips, en dan kan ik ook weer normaal zitten en hopelijk ook een beetje staan. Als het dan lukt en er is iemand die met mij mee kan rijden, zou ik eventueel wel ergens naar toe kunnen komen om dingen uit te leggen en voor te doen. Met Dot komen moet echt wachten tot het gips er af is en ik weer kan auto rijden.
Maar voorlopig zit ik op m'n kont en kan ik niks... blééé, ik ben het nu al zat!

Nou, m'n moeder loopt hier inmiddels m'n halve huishouden in te pakken.. ik ga in ieder geval tot dinsdag daar heen. Groetjes, en fijne paasdagen allemaal!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:03

Oh, Francis wat een ramp voor je!!!! Ach gut
Wat kun je toch stom vallen en dan iets breken, he.
Heel veel sterkte meis! OK dan!

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 12:17

Francis veel sterkte en beterschap. Stort je dit weekend maar eens flink op de eieren. Dat kun je zittend doen.
We "spreken"elkaar weer

Groetjes Marjan

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:06

Wat een pech!Heel veel beterschap en dat het snel mag helen!
Vriendjes zijn?

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:32

Jeetje Francis, ik zie het nu pas! Bloos!
Heel veel sterkte ermee. *LOL*
Hou je maar lekker rustig, das soms ook wel even goed voor een mens... liefst wel zonder gebroken been natuurlijk.
Kan je mij nog wel de afgesproken excel bestandjes bezorgen ? Haha!

Doe maar voorzichtig hoor, als het niet gaat met je been om te komen moet je het gewoon niet doen.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:44

sterkte de komende weken Vriendjes zijn?
lijkt me vreselijk om te moeten zitten.
Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:56

Sorry voor de late reactie, had het nog niet gelezen:
Beterschap gewenst Francis, hou je taai (en rustig!)