Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nanouk schreef:Maar ik wil heel graag dat je mee gaat, en niet alleen voor dehoor! We vinden je allemaal heel erg leuk en gezellig
cornelie schreef:Nou, ik weet zeker dat je je aan het eind zeker 30 + zal voelen![]()
Merel schreef:jep, het is een 30+kamp, maar ik ben ook niet genomineerd als deelnemer.
Ik mag de klusjes op gaan knappen en me kostelijk vermaken over hoe jullie het door Sil en Diaan in elkaar gezette progamma doorlopen.
Ik verblijf 4 weken bij de Blue Jackeroos.
gera"]
Haha![]()
![]()
Bovendien heb ik al een tijdje niet meer in het zadel gezeten en zal ik dat vast ook wel een beetje gaan voelen....
[/quote]
hmmm...........ik denk dat je je voor niets zorgen maakt.........vorig jaar heb ik welgeteld totaal 3 uur op een paard gezeten.
Dus over alle dagen bedoel ik.
[quote="Merel schreef:oeioei NanoUk, wel wakker blijven!
en dan is het kamp nog niet eens begonnen...
Merel schreef:en Gera: TUURLIJK wil je wel!
Merel schreef:jep, het is een 30+kamp, maar ik ben ook niet genomineerd als deelnemer.
Ik mag de klusjes op gaan knappen en me kostelijk vermaken over hoe jullie het door Sil en Diaan in elkaar gezette progamma doorlopen.
Ik verblijf 4 weken bij de Blue Jackeroos.
) gera schreef:En voor de rest... ach, ik maak wel foto's van jullie gekke gedrag![]()
![]()
Ik doe zelf namelijk nooit iets raars
ik haat
enne als ik even naar mijn bonteavond outfitje kijk !!!!!!! loop ik best voor paal.... hihihi
) zomon"]
He, nu zie ik het pas, das mooi dat je dan is friesland bent, kunnen we gelijk ff kennismaken voor de optocht 4 sept.( heb overigens nog steeds niks gehoord of het goed is qua p)
[/quote]
Precies! Dat vond ik ook al.
Had nog niets gehoord dus begon me al af te vragen of alles nog wel door ging.. Ik wil nog steeds hoor! En je mag me nog steeds lange dagen inzetten. 't arme beest heeft op haar bejaarde leeftijd zaterdag nog bijna 40 km gelopen in moordtempo. Wegens lang instappen en uitstappen en de nodige waterpret onderweg kwamen we maar op 10km het uur, maar de rest van de rit ging in een vliegende vaart
tja, krijg je als je met iemand meerijd die een paar weken geleden nog de 90km heeft uitgereden in Zelhem..
![]()
Dus een dag stappen is no problemo, weet ik zeker dat ze aan het eind van de dag niets meer om de wagens geeft![]()
![]()
![]()
[quote="Francisca schreef:Nadat de Blue Jackeroo Stables ons over de vloer hebben gehad, hebben ze daar helemaal geen energie meer voorZij zijn ook de jongsten niet meer
Ben er verzot op, dus iedereen die een fotograaf zoekt