[WN] UPDATE BOKTKAMP 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:07

jep, het is een 30+kamp, maar ik ben ook niet genomineerd als deelnemer.

Ik mag de klusjes op gaan knappen en me kostelijk vermaken over hoe jullie het door Sil en Diaan in elkaar gezette progamma doorlopen.

Ik verblijf 4 weken bij de Blue Jackeroos.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:10

Nanouk schreef:
Maar ik wil heel graag dat je mee gaat, en niet alleen voor de Cheese! hoor! We vinden je allemaal heel erg leuk en gezellig OK dan!

Ik hoop maar dat iedereen me gezellig vindt... Cool
En ik hoop maar dat Sil een beetje een klein paardje voor me gereserveerd heeft, want ik heb al zo'n tijd niet meer gereden... (en ik heb korte beentjes)

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:57

gera schreef:
Ik ben ook al bijna dertig plus

Nou, ik weet zeker dat je je aan het eind zeker 30 + zal voelen Clown
Althans, lichamelijk wel Clown
(ik ben ook nog geen 30 Bloos! )

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:59

cornelie schreef:
Nou, ik weet zeker dat je je aan het eind zeker 30 + zal voelen Clown

Haha Haha! Bloos!
Nou ja, ik drink niet, dus daar zal het niet aan liggen, maar ik denk inderdaad dat ik aan het eind van de week een stuk energie kwijt ben. Bovendien heb ik al een tijdje niet meer in het zadel gezeten en zal ik dat vast ook wel een beetje gaan voelen....

*wil ik nog wel?* Schijnheilig

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:03

Merel schreef:
Ik mag de klusjes op gaan knappen en me kostelijk vermaken over hoe jullie het door Sil en Diaan in elkaar gezette progamma doorlopen.

Oh sorry hoor, ik dacht echt dat je het verkeerde kamp voor je had Bloos
Maar leuk dat je er ook bent! Neem je wel je paardje mee?

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:13

oeioei Nanoek, wel wakker blijven!
en dan is het kamp nog niet eens begonnen...

zie vorige berichtje: samen met Sjors..
mijn pony dus.
Zie profiel en website voor foto's. (niet de Fjord, maar de welsh)

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:13

en Gera: TUURLIJK wil je wel!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:46

gera"]
Haha Haha! Bloos!
Bovendien heb ik al een tijdje niet meer in het zadel gezeten en zal ik dat vast ook wel een beetje gaan voelen....
[/quote]
hmmm...........ik denk dat je je voor niets zorgen maakt.........vorig jaar heb ik welgeteld totaal 3 uur op een paard gezeten.
Dus over alle dagen bedoel ik.
[quote="Merel schreef:
oeioei NanoUk, wel wakker blijven!
en dan is het kamp nog niet eens begonnen...

Excuses!!! Ik had nog helemaal niets gehoord of gelezen over jouw eventuele aanwezigheid dus ik was even op het verkeerde been gezet Clown

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:47

ok, ik zie het.. de U
zal er aan denken.

ach ja, ik heb een helder moment, ben ook vaak een vreselijk warhoofd..

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:52

Join the club!!! Party!! (van warhoofden bedoel ik)
Ik heb nu pas in de gaten dat je met "wakker blijven" bedoelde dat je al geschreven had dat je je paard meenam.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:55

Ach, en ik heb er toen in totaal maar 1 uur opgezeten dus het rijgedeelte valt allemaal makkelijk te doen. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee gaat werken. Staat zo raar als iedereen op zijn luchtbedje langs komt drijven.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:17

Hihihi, ik kijk uit naar mijn reis naar Amerika maaaaaar het Boktkamp vind ik net zo belangrijk Haha!
Ik verheug me er nu al op Bloos
He Nanouk, wordt het niet eens tijd dat wij onze act in de generale gooien Bloos!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:33

Merel schreef:
en Gera: TUURLIJK wil je wel!

Oh ja, zeker wel!! Ik houd ook absoluut van paardrijden, dus kom maar op. Na veertien jaar Engels gereden te hebben, moet ik western nu ook wel weer op kunnen pakken, ook al is het een half jaar geleden dat ik op een westernzadel heb gezeten. Zet me maar aan het werk.. ik wil toch over ruim twee jaar wedstrijden gaan rijden met Jagger

En voor de rest... ach, ik maak wel foto's van jullie gekke gedrag Knipoog Cool

Ik doe zelf namelijk nooit iets raars

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:20

ik ben nu bij de Blue Jackeroos Haha! Tong uitsteken , maar ik ben er misschien met het boktkamp ook nog wel Bloos Tong uitsteken
(Emma)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:52

Zover ik het zo zie, is er ook genoeg animo voor een 30- boktkamp Knipoog Cool

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:59

gera schreef:
Zover ik het zo zie, is er ook genoeg animo voor een 30- boktkamp Knipoog Cool

Nadat de Blue Jackeroo Stables ons over de vloer hebben gehad, hebben ze daar helemaal geen energie meer voor Schijnheilig Zij zijn ook de jongsten niet meer Haha!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:38

nee Bluezarka (Diana) is vandaag een jaartje ouder geworden Haha! Tong uitsteken Bloos!
(Emma)
Laatst bijgewerkt door EmmaK op 16-06-04 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:47

Diana GEFELICITEERD!!!!!!!

Hoe jong is ze nu geworden Emma?

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:36

kijk maar is op de voorpagina van bokt Haha! Knipoog
(Emma)

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:59

Merel schreef:

He, nu zie ik het pas, das mooi dat je dan is friesland bent, kunnen we gelijk ff kennismaken voor de optocht 4 sept.( heb overigens nog steeds niks gehoord of het goed is qua p Geld, geld! )

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:03

gera schreef:
En voor de rest... ach, ik maak wel foto's van jullie gekke gedrag Knipoog Cool

Ik doe zelf namelijk nooit iets raars

Ow gera, wil je mij dan ontzien Haha! ik haat Cheese! enne als ik even naar mijn bonteavond outfitje kijk !!!!!!! loop ik best voor paal.... hihihi
Dan zit er dus niks anders dan me vol laten lopen zodat ik niks door heb.
( oeps en de volgende dag een fikse kater )

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:58

zomon"]
He, nu zie ik het pas, das mooi dat je dan is friesland bent, kunnen we gelijk ff kennismaken voor de optocht 4 sept.( heb overigens nog steeds niks gehoord of het goed is qua p Geld, geld! )
[/quote]

Precies! Dat vond ik ook al.
Had nog niets gehoord dus begon me al af te vragen of alles nog wel door ging.. Ik wil nog steeds hoor! En je mag me nog steeds lange dagen inzetten. 't arme beest heeft op haar bejaarde leeftijd zaterdag nog bijna 40 km gelopen in moordtempo. Wegens lang instappen en uitstappen en de nodige waterpret onderweg kwamen we maar op 10km het uur, maar de rest van de rit ging in een vliegende vaart

tja, krijg je als je met iemand meerijd die een paar weken geleden nog de 90km heeft uitgereden in Zelhem..
Bloos!
Dus een dag stappen is no problemo, weet ik zeker dat ze aan het eind van de dag niets meer om de wagens geeft Haha! Cool Clown

[quote="Francisca schreef:
Nadat de Blue Jackeroo Stables ons over de vloer hebben gehad, hebben ze daar helemaal geen energie meer voor Schijnheilig Zij zijn ook de jongsten niet meer Haha!

enne.. geen energie meer over? mm.. jullie laten me toch nog wel leven he? ik kom er vaker dus ik ken het klappen van de zweep gelukkig. Anders had ik helemaal een vuurdoop gehad, jullie kamp is in mijn eerste week daar. Moet nog wel 3 weekjes erna kunnen volhouden Scheve mond

Enne.. digitale camera's? INLEVEREN! Cheese! Ben er verzot op, dus iedereen die een fotograaf zoekt Schijnheilig

'k heb trouwens het crossmonster niet mee (Fjord) die staat fijntjes bij een vriendin. Welsh wel, dus Cornelie we gaan wel ff VD'en he?!

meneer mag niet 7/7 zware arbeit in de bak doen vanwege problemen met zijn knieën anders, dus ik moet verplicht naar buiten. Vrijwilligers die mee willen?
*LOL*
oh en om jullie voor te bereiden: nee, ik rijd niet met zadel. Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:42

Jaaa! Buitenritje! Kunnen we die inlassen in het programma???? Lijkt me erg gezellig Bloos

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:04

vera schreef:
Jaaa! Buitenritje! Kunnen we die inlassen in het programma???? Lijkt me erg gezellig Bloos

Hebben we zeepaardjes dan?? Volgens mij valt er niet erg veel 'buiten' te rijden......wel veel water, dus een boottochtje is misschien leuker!!!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 06:52

Pride en ik zijn niet meer zo into VD, maar de knoppen zitten er nog wel op Lachen
Ja, ik ga graag eens naar buiten, sinds kort ben ik endurance verslaafd dus dat lijkt mij wel wat. Maar jemig zeg, moet ik ook nog 2 zadels meenemen want ik ga natuurlijk niet naar buiten in mijn westernoutfit Haha!