Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:De arena’s zijn op vrijdag en zaterdag minimaal tot 2 uur na het laatste onderdeel open.

Kornelius schreef:Ben cutting en team penning wezen kijken. Was leuk. Uitslagen cutting waren makkelijk te onthouden: Juergen During overal 1e en als ie met twee paarden startte ook 2e.
Bij team penning kon ik de teams niet meer uit elkaar houden. In totaal waren er geloof ik 6 ruiters die samen zes teams gevormd hebben in roterende samenstelling.
Het duurde wel weer lekker lang allemaal. Bij de teampenning was de tribune daarom al zo goed als leeg.
. Die During (en/of zijn paarden) is (zijn) wel echt een klass apart!
. Wel jammer voor het wedstrijdaspect dat het inderdaad maar een paar ruiters waren die 6 van de 7 teams uitmaakten.
Denzl was erg onder de indruk van alle drukte en heb me daarom niet druk gemaakt over dat hij vierkant moest staan.
, voor ons een kanjer van een dag met een kanjer van een veulen
) was 2 keer 6e in de hunter amateur en 2 keer 6e in de trail amateur. (volgens mij krijgt ze een andere roeping
)
. en ze heeft een hele berg geleerd.
rina schreef:Het enige wat ik gehoord heb is dat ze waarschijnlijk beide kaken gebroken heeft. Als iemand hierover meer weet? Ik ben benieuwd, want de klap was erg hard.oja ik vergeet nog wat, tijdens de halter kreeg een meisje in de inrijbak een giga klap van een paard. en ze is bij mijn weten naar het ziekenhuis gebracht. weet iemand hoe het met haar is?????????????