[WN] WN : Bunschoten - NK Quarterhorses 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:37

19.00 uur starten ze met cutting junior open.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:58

Vera doe jij mee met Digger in de Halter?????

BOY wat ben ik zenuwachtig!!!!!!! Mijn eerste debut en die van Denzl ook, nog twee nachtjes slapen en ik vraag me af of ik dat wel red Knipoog

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 09:34

Nee, ik halter niet.
Dat deed ik vorig jaar ook voor zijn ervaring maar een reiningpaardje in de halter is niet echt op zijn plek vind ik.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 09:43

Ligt eraan Vera, als het een correct gebouwd dier is waarom niet? Zeker in Nederland.

Ik ben het verder met je eens hoor!!

DWSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:55

Weet iemand of de amateur reining al begonnen is ? evt. uitslagen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:10

Ik zag dat er een demonstratie Pleasuredriving komt OK dan! Weet iemand hoeveel deelnemers er hierin zijn ?
http://www.nqha.nl/pdf/dagindelingNK2004.pdf

Citaat:
De arena’s zijn op vrijdag en zaterdag minimaal tot 2 uur na het laatste onderdeel open.
Clown

Wel héél veel halter Rolleyes

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:21

Zijn er al uitslagen???? Kan helaas niet komen Huilen

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 08:18

Ben cutting en team penning wezen kijken. Was leuk. Uitslagen cutting waren makkelijk te onthouden: Juergen During overal 1e en als ie met twee paarden startte ook 2e.
Bij team penning kon ik de teams niet meer uit elkaar houden. In totaal waren er geloof ik 6 ruiters die samen zes teams gevormd hebben in roterende samenstelling.

Het duurde wel weer lekker lang allemaal. Bij de teampenning was de tribune daarom al zo goed als leeg.

Alayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:17

Ik heb alleen de cutting gezien!!!
Was erg leuk!!! En zo die Juergen During, deed het niet verkeerd hoor!!!
Had ook prachtige paarden bij zich!!!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 11:15

Ik ben ook wezen kijken bij de cutting.
Het was heel leuk! Haha! Stonden zeker een paar mooie paardjes bij!
Groetjes Danielle

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:57

wy gaan morgen kyken.
weet er al iemand uitslagen,of een site waar uitslagen staan?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:16

Haha! dat vroeg ik me nou ook af, iemand?????

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:29

warren is met bandit in de halter derde geworden het was voor bandit de eerste keer op wedstryd een super en een hele mooie hengst OK dan! Haha!

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:01

"Go Warren" van harte gefeliciteerd en een knuffel voor Bandit (en misschien wordt het tijd voor een bezoekje aan een lieve merrie, hoor dat hij er al best interessen voor heeft).

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:46

Bloos! bandit mag mag nog niet spelen Verward

rainbowcash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:00

Ik probeer de dagindeling te downloaden maar die doet het niet Verward
vanaf hoelaat begint het?

WormBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:27

Kornelius schreef:
Ben cutting en team penning wezen kijken. Was leuk. Uitslagen cutting waren makkelijk te onthouden: Juergen During overal 1e en als ie met twee paarden startte ook 2e.
Bij team penning kon ik de teams niet meer uit elkaar houden. In totaal waren er geloof ik 6 ruiters die samen zes teams gevormd hebben in roterende samenstelling.

Het duurde wel weer lekker lang allemaal. Bij de teampenning was de tribune daarom al zo goed als leeg.

Vond het ook erg leuk en specatculair (had de koeienonderdelen nooit eerder gezien) . Die During (en/of zijn paarden) is (zijn) wel echt een klass apart!

Lekker lang? Langer dan ik eigenlijk van plan was, maar bij de team penning kon je ogen best open houden Haha! . Wel jammer voor het wedstrijdaspect dat het inderdaad maar een paar ruiters waren die 6 van de 7 teams uitmaakten.

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:58

Amateur pleasure is gewonnen door Ginny Rozema 2 x1 Nederlands Kampioen
Junior Pleasure Babs Ceusters 1 x1 en 1 x 2 Nederlands Kampioen
Miranda Bouterse 1 x2 en 1x1 tweede plaats
Roelie Muller 2 x 3 derde plaats
Hunter under Saddle Babs Ceusters 1 x 1 en 1 x 2 Nederlands Kampioen
Roelie Muller 1x1 en 1x3 tweede plaats

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:59

WormBoy schreef:
Lekker lang? Langer dan ik eigenlijk van plan was
ja sorry ik moet meer smileys gebruiken: dat bedoelde ik ook...

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:15

Mag ik ook even Braggen?? Heb met ons hengstveulen meegedaan in de Halter Open. Bij 1 jury ben ik niet geplaatst maar bij de andere jury 5de!!!! Ben daar SUPER blij mee!! Er deden maar liefst 18!! hengstveulens mee Pling Denzl was erg onder de indruk van alle drukte en heb me daarom niet druk gemaakt over dat hij vierkant moest staan.

Asbe heeft met haar merrie meegedaan bij de Aged Mares, ook dit was een grote klasse van maar liefst 17 merries. Asbe heeft de 7de en 4de plaats gewonnen OK dan!

Een succesvolle dag, leuke mensen ontmoet en gesproken. Het was wel druk tussen alle paarden Scheve mond , voor ons een kanjer van een dag met een kanjer van een veulen Lovers

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:08

Gefeliciteerd Ods! OK dan!
Ik kom net terug; ging heen voor de futurity reining maar pikte (door de uitloop) nog een stukje halter, pleasure en trail mee.
Was leuk om iedereen even te zien Lovers

Jackeroo Stables uit Nijega....GEFELICITEERD ...met al jullie kleine en grote overwinningen OK dan! OK dan!
Siillll, waarom woon je zover weggggggggg Huilen Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 07:26

Hallo allemaal,
Nou ik ben vrijdagavond ook maar even geweest, heb totaal geen verstand van de westernsport en moet zeggen, het was enorm leuk.
Jammer dat ik voor de rest van het weekend niet meer kon, had graag de andere onderdelen ook gezien.
Er was een ene Jurgen During(ofzoiets?) met een schitterend paardje naar mijn idee, Kiss my cat en die was zo leuk om te zien, door hem begreep ik n beetje wat de bedoeling was van dat hele koeiengebeuren, hihi.
Succes voor degene die vandaag nog moeten!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:15

ik ben ook weer thuis, en helemaal bekaf en een pijn in m'n rug.
mijn uitslagen,
mijn (doorgedraaide reiner Haha! ) was 2 keer 6e in de hunter amateur en 2 keer 6e in de trail amateur. (volgens mij krijgt ze een andere roeping Haha! )
en in de halter aged mares was ze in de open bij 1 jury 9e. en dat tussen al die halter kannonen.
mijn jaarling heeft helaas geen plaatsing gekregen, maar desondanks ben ik heel tevreden over haar, ze heeft zich super gedragen. heel anders dan wij verwacht hadden Cool . en ze heeft een hele berg geleerd.
nu het laden nog, het opladen geen probleem, maar eraf.....
ze wilde absolut niet achteruit eraf, en vooruit sprong ze over de laadklep heen. springpaard to be

iedereen gefeliciteerd met alle prijzen OK dan! en arienne nog heeeeeeeel erg bedankt voor het groomen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:18

oja ik vergeet nog wat, tijdens de halter kreeg een meisje in de inrijbak een giga klap van een paard. en ze is bij mijn weten naar het ziekenhuis gebracht. weet iemand hoe het met haar is?????????????

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:35

rina schreef:
oja ik vergeet nog wat, tijdens de halter kreeg een meisje in de inrijbak een giga klap van een paard. en ze is bij mijn weten naar het ziekenhuis gebracht. weet iemand hoe het met haar is?????????????
Het enige wat ik gehoord heb is dat ze waarschijnlijk beide kaken gebroken heeft. Als iemand hierover meer weet? Ik ben benieuwd, want de klap was erg hard.