[WN] WN: Wijdewormer 3e DPHC/APHA/WRAN show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:48

Sorry Splash ik kan er ook niets aan doen we zijn er alleen maar zaterdag.
We moeten een beetje sparen voor de nk, haha.
Maar ik vind het heel erg leuk om te horen dat je Dennis graag eens wilt zien!!

@ Chantalleke, het zadel komt in orde hoor!!
Gaat via U(P)S! Knipoog

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:09

United Pony-express Stables Haha!

Ik heb er helemaal zin in Haha!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:13

nu zit ik helemaal te balen Boos! maar jim gaat gelukkig hartstikke goed.

corine veel succes in duitsland ik ga chantal dit weekend maar eens lastig vallen Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:33

Thanks!!!!!!! Veel plezier met Chantal lastig vallen, kan ook nog een heel karwei zijn Knipoog !

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:42

Ik laat me eigen niet gek maken want dat ben ik al Clown

Tanja ging op haar knietjes via MSN om mijn groom te wezen Haha! *LOL*

maar nogmaals veel succes in Duitsland. Denk aan ons dan zullen wij aan jou denken Haha! Haha!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:21

het is al bijna zover. hoop echt dat t goed gaat. vandaag was t rijden drama.
dus als magnifique zaterdag ook zo is en ik jullie bijna omver rij.... alvast sorry

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:52

Ik ben er ook klaar voor!!

Joey was super braaf afgelopen week! Hopen dat het zo blijft!!
Morgen even geld halen het is namelijk wel een KATCHING weekend!!
Ook nog morgen paard wassen en dan hup naar de Kalverhoek!!

Nou hoop ik wel dat het met mijn box geregeld is!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:34

Ik weet niet zeker of ik kom Zondag ,denk het niet... gaat op stal allemaal niet zo lekker , en zou eerst met mensen van stal komen , vind het heel erg jammer , vooral omdat alle leuke paintjes op zaterdag komen , en morgen ben ik weer taart aan het verkopen in Zaandam !

Iedereen heel veel succes ! Ik zal aan iedereen denken !

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 05:16

succes iedereen!

de inrijbak is alleen erg klein
de verhuur boxen staan in de lengte in de bak
niet echt fijn dus

maar ja laten we er maar het beste van maken
en goed op elkaar letten anders is het boem Blauw oog

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 06:40

Oh da's idd fijn wordt het zo druk dan? Want normaal worden toch de bestaande boxen hiervoor gebruikt...
Wordt dus achteruitkijkspiegeltjes monteren op Sam Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 08:12

Hallo iedereen !

Ten eerste wil ik iedereen nog heel veel succes wensen
vandaag (en evt. morgen Knipoog).
Zelf rijd ik geen western, (dressuur) maar de dressuurlessen
van vandaag zijn afgelast. Kom toch even naar kalverhoek
om te kijken hoe het met mn lieveling gaat Lachen

Nogmaals, heel veel succes !

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:16

Ben net weer thuis Lachen
Sja wat zal ik zeggen.... Schijnheilig Sam heeft weleens van die dagen heel af en toe, dan geeft ie als het 'm ff lukt overal een geheel eigen draai aan (zoiets van je krijgt er zin in met Noordzee FM...). Vandaag was zo'n dag Clown Dat zie ik dan al aan het hoofd wat ie trekt, thuis lukt het dan altijd wel om hem weer in het gareel te krijgen, maar nu was dat ff lastiger. Ruimte om ECHT te rijden was er niet zo in de inrijbak (maar verder, om warm te rijden ging het wel hoor) dus het was 1,2,3 in godsnaam en de grote bak in.
Resultaat in de trail: het hek was eeeeenngggggg Pling , veel te veel balken aangeraakt en het L'letje lichtelijk verbouwd. Zesde van de zes dus.
Toen de pleasure. Gelukkig waren we maar met z'n 4en, en Sam vond al die ruimte geweldig. NET de duinen Clown oortjes erop en gaan dus. Vooral hard... Vasthouden, loslaten, niks hielp. Ik schaamde me rot en dat werd nog erger toen ik eerste bleek te zijn Verward Bloos! Voelde op z'n zachtst gezegd errug onverdiend want we kunnen het veel netter.
Maar goed, het was wel een leuke wedstrijd verder, en een goed leermoment zeg maar Haha! En Sam heeft ook een leuke dag gehad.

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:49

Dan liep Sam vast heel constant Haha!
Gefeliciteerd met je eerste prijs

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:07

Sadie schreef:
Dan liep Sam vast heel constant Haha!
Gefeliciteerd met je eerste prijs

Ja, dat wel, constant hard Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:27

Sandra_H schreef:
Toen de pleasure. Gelukkig waren we maar met z'n 4en, en Sam vond al die ruimte geweldig. NET de duinen Clown oortjes erop en gaan dus. Vooral hard... Vasthouden, loslaten, niks hielp. Ik schaamde me rot en dat werd nog erger toen ik eerste bleek te zijn Verward Bloos! Voelde op z'n zachtst gezegd errug onverdiend want we kunnen het veel netter.
Maar goed, het was wel een leuke wedstrijd verder, en een goed leermoment zeg maar Haha! En Sam heeft ook een leuke dag gehad.

Nou ik vond het erg meevallen hoor! Ze gingen allemaal "ietsje pietsje te hard" maar Sam liep toch verder netjes.
Gefeliciteerd nog met je 1e prijs! OK dan!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:18

Gefeliciteerd Sandra! Cool

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:31

Ik ben net terug...Vond het een geslaagde dag Haha!
Sher was erg braaf en ik was 2de in de trail en 2de in de horsemanship Lachen Ze houd van rood geloof ik Knipoog.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:18

Gefeliciteerd iedereen Haha!

Hoe is het gegaan met Dennis ?

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:27

Sandra-H, je tinkie is mooi! Ondanks de snelheid was het wel heel netjes!

Gefeliciteerd iedereen!!!

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:20

Gisteren is de wedstrijd niet helemaal vlekkeloos verlopen.
De inrijbak was inderdaad klein en de doorgang naar de hoofdarena was erg laag met als gevolg dat ik de trail met een deuk in mijn hoed heb gereden (en nu nog last van mijn nek heb). Haha!
Over de resultaten ben ik best tevreden; 1 in de halter (4) en grand champion, 1 in de trail (6), 4 (laatste) in de pleasure en 5 in de horsemanship (6).
En we hebben een paar hele mooie complimenten gehad waar we erg blij mee zijn!!!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:52

Ik wil iedereen ff feliciteren die wat gewonnen heeft. dus bij deze.
magnifique was dit weekend echt superbraaf.
heb voor t eerst op 1 hand gereden.
in de trail had ik alleen ff moeite met t hek, omdat mevrouw buiten iets hoorde en toen vreselijk afgeleid was. maar was evengoed 3e waar ik blij mee was. en toen de horsemanship. 1e, nou dat had ik dus helemaal niet verwacht en dat alles op 1 hand. mijn weekend kon niet meer stuk. Haha!
tenminste behalve dan dat vandaag dus al mijn Cheese! mislukt zijn. zijn er maar een stuk of 4 wel gelukt.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:39

Gaaaap Was ik weer!!

Zo wat een weekend zeg *LOL* Vanaf Vrijdag was ik er al en natuurlijk niet optijd naar mijn bedje gegaan Schijnheilig
Maar Zaterdags de Halter! We waren met zijn tweeen en Joey had er zin in Clown Oftwel we gingen bijna galopeerend door de bak. Uiteindelijk stond hij netjes vierkant en jah hoor ik was eerste Haha!

Zoals beloofd zou ik ook nog Hunter starten. Alles was geregeld. Een zadel en hoofdstel van Jeddah, Laarzen van Jos en een shabrak en singel van calemity_Jane. En tsja dan moet er wat gebeuren en ik kreeg dus mijn laarzen niet aan.Tanja en ik hadden van alles geprobeerd maar het wilde niet lukken. Dus de Hunter maar afgezegd!!

Ed vroeg of ik ook de Frrestyle Reining mee wou rijden en dat moest om zeven uur gebeuren en we hadden om vier uur smiddags dus bedacht dat ik als Feestbeest zou gaan Clown
Dus Joey hadden ze mishandeld met Serpentine en het leek net een homo. Maar in de Free Style konden we maar 1 ding en dat was hard Haha!

Ik was dan ook zesde van de zes!

Zaterdagavond hadden we een feestavond. Heel gezellig en aan het eind nog een klein potje Truth or Dare!!

Zondags moesten we als eerste de Trail starten. Uit voorzorg hadden ze mij als laatste neer gezet. Maar het was eigenlijk overbodig want ik had maar 1 balkje verschoven!! Ik was dan ook tweede van de drie. Toen de pleasure daar werd ik tweede van de drie! En in de Reining werd ik derde van de drie!!

Maar hoe vonden jullie die startnummers Schijnheilig

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:41

Ook ik ben weer terug! Ik ben wel vreeeselijk moe (maar vast niet zo moe als Chantalleke), want gisteren was het al vroeg opstaan voor me, 's avonds nog flink wat aan school gedaan (en toen werd het dus weer vrij laat), vanochtend op om kwart over zeven en om kwart voor negen ('s avonds uiteraard) weer thuis. Ik ben best wel kapot. Fotograferen is toch constant opletten en registreren en mijn camera met flitser werd op den duur wel erg zwaar. Wel twee erg leuke dagen gehad. Vandaag was het heel erg druk aan de bakrand en was het onmogelijk nog een doorgang te vinden als je naar het toilet moest of iets te eten of te drinken uit de kantine wilde halen. De opkomst was dus wel érg goed! Ook veel mensen die vrij weinig tot niets van western wisten, want ik hoorde van verschillende mensen de vraag: "Maar die slidingstops, waar blijven die nu?" Ja, die zal je nooit vinden in de pleasure of in de horsemanship over het algemeen dan Knipoog) Wel leuk dus, dat er echt wel interesse was.
Veel bokkers gezien en ook ontmoet en met veel mensen gepraat dit weekend. Ik heb alle uitslagen niet onthouden (dat zou ook niet best zijn), maar moet even kwijt dat Pien, het dochtertje van Nanouk, en Bente, het dochtertje van Vera, het enorm goed hebben gedaan in de leadline. Ze waren al vroeg aanwezig en zagen daardoor het publiek steeds meer aandikken en de zenuwen stegen natuurlijk steeds meer, maar ze zagen er voorbeeldig uit en hebben zichzelf en de paarden erg goed gepresenteerd. Goed gedaan, meiden! OK dan!
Ik kan jammergenoeg nog geen foto's bij dit 'verslag' plaatsen, want ik heb ze zelf nog niet kunnen bekijken. Het gaat niet zo lekker met de computer waar ik normaal alle foto's op upload en ik kan er geen connectie mee krijgen. Ik baal dus enorm, want ik heb zowel de foto's van zaterdag als die van zondag zelf nog niet gezien en nog niet kritisch kunnen bekeken. Laten we maar zeggen dat ik dan net zo benieuwd ben als jullie! Als alles volgens planning gaat verlopen, staan ze halverwege deze week online, reken op donderdag.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:02

DennisC schreef:
Gisteren is de wedstrijd niet helemaal vlekkeloos verlopen.
De inrijbak was inderdaad klein en de doorgang naar de hoofdarena was erg laag met als gevolg dat ik de trail met een deuk in mijn hoed heb gereden (en nu nog last van mijn nek heb). Haha!
Over de resultaten ben ik best tevreden; 1 in de halter (4) en grand champion, 1 in de trail (6), 4 (laatste) in de pleasure en 5 in de horsemanship (6).
En we hebben een paar hele mooie complimenten gehad waar we erg blij mee zijn!!!

Iedereen gefeliciteerd , jullie in het speciaal ! Ik weet niet wat het is hoor met die Dennis van jullie , hij is zó leuk , hij spreekt me zó aan , en ik heb van SFJL (ehh of in een andere volgorde Knipoog ) gehoord dat ie zó lief is ! Ik weet niet of er nog een wedstrijd komt in Wijdewormer , maar dan hoop ik dat ik er wel bij kan zijn , en dat jullie er dan ook zijn

Corine , hoe is het in Duitsland gegaan met Senna ?

Gera , ben beniewd naar de fotos !

Chantal , in welke kleur was je dit keer ?

Tanja , stond ie nu wel een beetje stil ?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:11

Euhm Tanja heeft dus niet gestart omdat haar paard ziek was! Maar ik was eigenlijk in normale kleuren dacht ik zo Haha!