We moeten een beetje sparen voor de nk, haha.
Maar ik vind het heel erg leuk om te horen dat je Dennis graag eens wilt zien!!
@ Chantalleke, het zadel komt in orde hoor!!
Gaat via U(P)S!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sam heeft weleens van die dagen heel af en toe, dan geeft ie als het 'm ff lukt overal een geheel eigen draai aan (zoiets van je krijgt er zin in met Noordzee FM...). Vandaag was zo'n dag
Dat zie ik dan al aan het hoofd wat ie trekt, thuis lukt het dan altijd wel om hem weer in het gareel te krijgen, maar nu was dat ff lastiger. Ruimte om ECHT te rijden was er niet zo in de inrijbak (maar verder, om warm te rijden ging het wel hoor) dus het was 1,2,3 in godsnaam en de grote bak in.
, veel te veel balken aangeraakt en het L'letje lichtelijk verbouwd. Zesde van de zes dus.
oortjes erop en gaan dus. Vooral hard... Vasthouden, loslaten, niks hielp. Ik schaamde me rot en dat werd nog erger toen ik eerste bleek te zijn
Voelde op z'n zachtst gezegd errug onverdiend want we kunnen het veel netter.
En Sam heeft ook een leuke dag gehad. Sandra_H schreef:Toen de pleasure. Gelukkig waren we maar met z'n 4en, en Sam vond al die ruimte geweldig. NET de duinenoortjes erop en gaan dus. Vooral hard... Vasthouden, loslaten, niks hielp. Ik schaamde me rot en dat werd nog erger toen ik eerste bleek te zijn
![]()
Voelde op z'n zachtst gezegd errug onverdiend want we kunnen het veel netter.
Maar goed, het was wel een leuke wedstrijd verder, en een goed leermoment zeg maarEn Sam heeft ook een leuke dag gehad.
Ze gingen allemaal "ietsje pietsje te hard" maar Sam liep toch verder netjes.
mislukt zijn. zijn er maar een stuk of 4 wel gelukt. 
Was ik weer!!
Vanaf Vrijdag was ik er al en natuurlijk niet optijd naar mijn bedje gegaan 
Oftwel we gingen bijna galopeerend door de bak. Uiteindelijk stond hij netjes vierkant en jah hoor ik was eerste 

) Wel leuk dus, dat er echt wel interesse was.DennisC schreef:Gisteren is de wedstrijd niet helemaal vlekkeloos verlopen.
De inrijbak was inderdaad klein en de doorgang naar de hoofdarena was erg laag met als gevolg dat ik de trail met een deuk in mijn hoed heb gereden (en nu nog last van mijn nek heb).![]()
Over de resultaten ben ik best tevreden; 1 in de halter (4) en grand champion, 1 in de trail (6), 4 (laatste) in de pleasure en 5 in de horsemanship (6).
En we hebben een paar hele mooie complimenten gehad waar we erg blij mee zijn!!!
) gehoord dat ie zó lief is ! Ik weet niet of er nog een wedstrijd komt in Wijdewormer , maar dan hoop ik dat ik er wel bij kan zijn , en dat jullie er dan ook zijn