[WN] WN: Wijdewormer 1e DPHC show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:28

Gaan we samen 'lijdzaam toezien' Gera!
Gips is er af, maar voorlopig ren ik nog niet naast m'n paard. Hoop dat dat eind Juli wel weer zo is...(hmmm eigenlijk eerder, want Dot heeft sinds vorig showseizoen niet veel meer gedaan... moet nog wel wat geoefend en bijgeschaaft worden...)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:30

Het begint om 08.30 uur? Dan ben je zeker op tijd om negen uur, dat weet ik heel zeker. In Eersel waren afgelopen zaterdag ook niet zo vreselijk veel deelnemers, maar voordat je eenmaal door de stallions heen bent, is er wel weer wat tijd verstreken.
Maar weet je zeker dat je stallions wil missen? Als je een half uurtje eerder komt zie je Tomboy, de volle broer van mijn Jagger, en jojo's 'Explicit Cash Deposit'. Twee paarden die je, naar mijn mening, ook absoluut niet kan missen!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:31

Misschien kom ik ook nog wel eventjes om het hoekje kijken!
Leuk om iedereen even te zien!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:32

Francis schreef:
Gaan we samen 'lijdzaam toezien' Gera!

Dat denk ik wel!
Maar het is ook leuk om een keer goed te kijken en alle mensen te fotograferen, heeft de rest ook nog een herinnering aan de showdag.
Volgende keer gaan we gewoon samen 'knallen'! Ik heb er wel zin in, moet ik zeggen. In Wijdewormer moet ik nog maar even een hoed kopen etc. om het geheel af te maken.

Jammer is dat niemand Jagger gaat zien aankomende zondag, terwijl we net met zoveel bokkers bij elkaar zijn. Maar ach, als het showvirus aanslaat, zie ik iedereen vast ook weer in Bunschoten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:36

Tuurlijk komt iedereen ook naar Bunschoten! We willen toch voor de High Point titels gaan!!
En ik vind het ook wel leuk dat ik nu es uitgebreid naar de anderen kan kijken... heb ik normaal niet veel ook voor... Knipoog

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:38

Ik wil wel naar Bunschoten maar dan moet ik vervoer regelen want mijn moeder wil niet zover rijden

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:36

[
Tanja kom jij vrijdag nog?[/quote]

vrijdag wat is er dan??????
Verward heb ik wat gemist??????

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:10

gera schreef:
Het begint om 08.30 uur? Dan ben je zeker op tijd om negen uur, dat weet ik heel zeker. In Eersel waren afgelopen zaterdag ook niet zo vreselijk veel deelnemers, maar voordat je eenmaal door de stallions heen bent, is er wel weer wat tijd verstreken.
Maar weet je zeker dat je stallions wil missen? Als je een half uurtje eerder komt zie je Tomboy, de volle broer van mijn Jagger, en jojo's 'Explicit Cash Deposit'. Twee paarden die je, naar mijn mening, ook absoluut niet kan missen!

Oooh , jullie maken me het wel moeilijk Haha! Ik neem om 07.45 de trein terug uit Hoorn Kersenboogerd en dan snel naar huis racen met de bus en vanaf daar omkleden en op mn scooter naar kalverhoek ! Als alles volgens plan verloopt ben ik daar rond 9.15 / 9.30 Haha!

Ben echt heel erg benieuwd , ik neem mn digi mee , zodat ik alle geweldige paarden kan fotograveren , en een boktverslag kan doen Haha!

Jullie zien me zondag

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:07

ohw jee
ik heb het helemaal niet goed gelezen ,dat er een foto kopie van de voor en achter kant van het regestratie van je paard bij moet zitten Bloos

ik dacht dat je het mee moest nemen maar je moest het mee stuuren

dus dat heb ik nu niet gedaan
weet iemand of het veel uit maakt als je dat er niet bij hebt gedaan ?

en het is de pedigree van je paard neem ik aan he ?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:20

Zou geen ramp moeten zijn, zorg gewoon dat je het zondag wel bij je hebt!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:43

wow als ik het goed begrijp moet ik zondag dus heel vroeg opstaan Scheve mond
ben nml de groom van een bepaalde kabouter Bloos

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:13

susan schreef:
wow als ik het goed begrijp moet ik zondag dus heel vroeg opstaan Scheve mond
ben nml de groom van een bepaalde kabouter Bloos

dan ga je toch een dagje eerder er is vast nog wel ergens een lege paddestoel Clown

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:21

vrolijk schreef:
ohw jee
ik heb het helemaal niet goed gelezen ,dat er een foto kopie van de voor en achter kant van het regestratie van je paard bij moet zitten Bloos

Zal geen ramp zijn. Als je zondag een copy meeneemt zullen ze daar waarschijnlijk genoegen me nemen. Neem wel een copy mee, niet het origineel. Copy kun je inleveren en het origineel is een waarde papier, daar moet je zorgvuldig mee omgaan. Nooit meenemen ergens naar toe dus, altijd met copietjes werken.
Van een Paintpapier hoef je trouwens geen achterkant te copieeren. Daar staat, bij een 'oud' papier niks bijzonders op en bij een 'nieuw' staat het transfer fromulier er op. Dat hebben ze niet nodig. Deze zin is over genomen van een ander inschrijfformulier en is alleen bij Quarters nodig (daar staan de tekeningen van de aftekeningen op de achterkant).

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:25

Jos schreef:
dan ga je toch een dagje eerder er is vast nog wel ergens een lege paddestoel Clown

nah ik alaap wel verder in de auto Haha!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:52

vera schreef:
Misschien kom ik ook nog wel eventjes om het hoekje kijken!
Leuk om iedereen even te zien!

Gezellig! Ik ben ringsteward, dus kunnen we even zwaaien en misschien nog even kletsen

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 05:32

jeddah schreef:
Zou geen ramp moeten zijn, zorg gewoon dat je het zondag wel bij je hebt!

ja ik leg het van vandaag meteen in me kast Haha!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 05:40

Francis"]
[quote="vrolijk schreef:
ohw jee

Zal geen ramp zijn. Als je zondag een copy meeneemt zullen ze daar waarschijnlijk genoegen me nemen. Neem wel een copy mee, niet het origineel. Copy kun je inleveren en het origineel is een waarde papier, daar moet je zorgvuldig mee omgaan. Nooit meenemen ergens naar toe dus, altijd met copietjes werken.
Van een Paintpapier hoef je trouwens geen achterkant te copieeren. Daar staat, bij een 'oud' papier niks bijzonders op en bij een 'nieuw' staat het transfer fromulier er op. Dat hebben ze niet nodig. Deze zin is over genomen van een ander inschrijfformulier en is alleen bij Quarters nodig (daar staan de tekeningen van de aftekeningen op de achterkant).
[/quote]

gelukkig maar

ik had al eerder een kopie gemaakt om voor me stal te hangen
maar face haalt het er steeds af *LOL*
dus dat kopie heb ik nog

het orginelen ligt veilig in de la en blijft daar ook

ik ben het zo kwijt dus lijkt me idd niet erg verstandig om het orginelen papieren mee te nemen Haha!

oh ik dacht al de achterkant Verward
want daar staat idd niks bijzonders op
maar dat hoeft dus niet

bedankt

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 05:09

Ik heb ook ingeschreven, maar ik heb er nu al spijt van Scheve mond. Jeetje ik barst van de zenuwen en heb enorme plankenkoorts Huilen. Hopenlijk slaat het niet over op Docsy......

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 06:32

leuk monnik, dat je ook komt OK dan!
wij komen kijken ik ben erg benieuwd naar je paardje.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 07:42

Monnik schreef:
Ik heb ook ingeschreven, maar ik heb er nu al spijt van Scheve mond. Jeetje ik barst van de zenuwen en heb enorme plankenkoorts Huilen. Hopenlijk slaat het niet over op Docsy......

Als je genoeg valium slikt, gaat Docsy daar vast niks van merken Haha! !

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:08

Monnik schreef:

Neem de ochtend van de show zelf een paar druppels Rescue Remedy en geef er Docsy ook een paar, dan gaat het prima!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:45

ik heb net mijn spullen allemaal netjes bij elkaar gedaan en nu komen de zenuwen toch ook wel alleen morgen nog mijn paard wassen en dan zien we het wel

iemand enig idee hoe laat de bs halter ongeveer begint het wordt namelijk warm weer anders moet ie zo lang in de trailer staan
en om nou de hele ochtend al te gaan halteren dan heeft jim zijn ketting al opgegeten voor dat we mogen showen Verward

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:47

Dat wilde ik nu ook net vragen Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:03

Geen zinnig woord over te zeggen... hangt zo af van het aantal deelnemers en hoe vlot alles verloopt... Maar een uur per regular klasse ben je zo kwijt, dus het zal wel ergens rond het middaguur worden...
In de schaduw op de trailer met klep en voordeurje open wil vast wel... zó heet wordt het dacht ik toch niet?
Je kunt inderdaad beter niet de hele ochtend in de inrijbak lopen, daar worden ze behoorlijk gaar van en uiteindelijk dus niet te showen. Dan kun je nog beter op het voorterrein een rustig plekje zoeken waar je'm een poosje laat grazen en rondstappen.
Als je'm laat grazen, wel op tijd stoppen, zodat al het gras in z'n maag verdwenen is in je daarna eventuele groene lippen nog kunt schoonmaken.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:17

Dus als ik er rond tien uur ben is optijd zat!
okey