Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Gaan we samen 'lijdzaam toezien' Gera!
gera schreef:Het begint om 08.30 uur? Dan ben je zeker op tijd om negen uur, dat weet ik heel zeker. In Eersel waren afgelopen zaterdag ook niet zo vreselijk veel deelnemers, maar voordat je eenmaal door de stallions heen bent, is er wel weer wat tijd verstreken.
Maar weet je zeker dat je stallions wil missen? Als je een half uurtje eerder komt zie je Tomboy, de volle broer van mijn Jagger, en jojo's 'Explicit Cash Deposit'. Twee paarden die je, naar mijn mening, ook absoluut niet kan missen!
Ik neem om 07.45 de trein terug uit Hoorn Kersenboogerd en dan snel naar huis racen met de bus en vanaf daar omkleden en op mn scooter naar kalverhoek ! Als alles volgens plan verloopt ben ik daar rond 9.15 / 9.30
vrolijk schreef:ohw jee
ik heb het helemaal niet goed gelezen ,dat er een foto kopie van de voor en achter kant van het regestratie van je paard bij moet zitten![]()
ik dacht dat je het mee moest nemen maar je moest het mee stuuren
dus dat heb ik nu niet gedaan![]()
weet iemand of het veel uit maakt als je dat er niet bij hebt gedaan ?
en het is de pedigree van je paard neem ik aan he ?
Francis"]
[quote="vrolijk schreef:ohw jee
ik heb het helemaal niet goed gelezen ,dat er een foto kopie van de voor en achter kant van het regestratie van je paard bij moet zitten![]()
ik dacht dat je het mee moest nemen maar je moest het mee stuuren
dus dat heb ik nu niet gedaan![]()
weet iemand of het veel uit maakt als je dat er niet bij hebt gedaan ?
en het is de pedigree van je paard neem ik aan he ?