Juist omdat zij wel die gegevens hadden bij het opstellen van de aantallen voor de finale kunnen ze hierwel rekening mee houden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tenfold schreef:Jawel, tuurlijk wel. Maar ik denk dat ze bedoelen dat, ook al heb je een fotopas, je niet in de arena mag staan om foto's te makenNog iets wat me opviel.
'Het is aan geen enkele fotograaf toegestaan om tijdens de show opnamen in de showarena te maken. '
Betekent dit echt dat, zowel een fotograaf die een pas heeft gekocht, als een 'gewone' toeschouwer helemaal geen foto (of film) mag maken tijdens de wedstrijd?
Cassidy schreef:Maar ik geef je gelijk dat het ook aan de rijkunsten van de ruiters ligt of het een beheersd plaatje blijft..... Bij een NK zou je dat dan toch wel verwachten...
Henriette schreef:Ik weet nu al dat door dit verhaal er een paar mensen niet in de WRAN Reining onderdelen gaan starten....![]()
Je wordt in feite verplicht meerdere dagen op te draven als er meer dan 10 inschrijvingen zijn.