Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenfold schreef:Mijn mening over het omgaan met dit soort dingen, voor wat het waard is:
Ik kijk vooral naar WN. Maar ook de berichten op de 'startpagina' van bokt lees ik, de nieuwsberichten dus. Bovendien struin ik regelmatig een paar andere fora af.
Juist door het lezen van de index/startpagina hou ik mezelf op de hoogte van berichten als deze rhino-besmetting. Voor degenen die van dit soort dingen op de hoogte willen zijn, is dat een kleine moeite (het maken van ruzie over dit soort dingen kost meer inspanning).
Een bericht op WN met een link om op belangrijke berichten elders te wijzen, lijkt me genoeg. Verder ben ik er alleen maar mee gebaat om zoveel mogelijk alle info op 1 plek te hebben, dan hou ik mezelf het snelst op de hoogte.
Om dat te bewerkstelligen is het op slot zetten van andere berichten over eenzelfde onderwerp dan een noodzakelijk kwaad.
Berichten die bedoeld zijn om ruzie te maken (zoals 'pluim voor de moderators') mogen wat mij betreft direct op slot worden gezet.
GoedVetMan"]
Als jij de topic, pluim aan de moderators als ruzie maken ervaart, denk ik dat je eens in gesprek moet gaan met mensen die jou van dit soort waan ideeën zouden kunnen afhelpen
[/quote]
Hoe noem je dit soort opmerkingen dan? Als je beweert dat ik waanideeen (???) heb, alleen omdat ik een andere mening dan de jouwe heb, is het weinig respectvol om dat als waanideen te bestempelen, dat kun je dat ook anders formuleren. Gezien de reactie op dit topic van de moderators ben ik niet de enige die dat betreffende topic niet kon waarderen.
[quote="GoedVetMan"]
Ruzie zoeken is aan mij niet besteed, maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn mening niet de jou mening is, en naar iemand zijn bekkie praten daar heb ik zin aan.
[/quote]
Je doet anders goed je best de afgelopen dagen....
Verschillen van mening is niet erg (zelfs prima). Maar dan hoort er wel respect te zijn voor een andere visie. Het gaat m.i. veel te ver om een provocerend topic openen omdat je vorige topic op slot is gezet.
[quote="GoedVetMan schreef:Dus het moeten verder lezen dan je neus lang is, moet eigelijk zijn naar de bokkers die dit nieuws hebben van bokt, luister bv eens naar de radio, dan had je het wellicht eerder geweten
Tenfold"]
[quote="GoedVetMan schreef:Ruzie zoeken is aan mij niet besteed, maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn mening niet de jou mening is, en naar iemand zijn bekkie praten daar heb ik zin aan.
Tenfold"]
[quote="GoedVetMan schreef:Dus het moeten verder lezen dan je neus lang is, moet eigelijk zijn naar de bokkers die dit nieuws hebben van bokt, luister bv eens naar de radio, dan had je het wellicht eerder geweten
Tenfold"]
[quote="GoedVetMan schreef:Als jij de topic, pluim aan de moderators als ruzie maken ervaart, denk ik dat je eens in gesprek moet gaan met mensen die jou van dit soort waan ideeën zouden kunnen afhelpen

Cassidy schreef:Tegenwoordig zijn er opleidingen voor informatie management. Waarom? Omdat door het aanbod van informatie die je krijgt voorgeschoteld je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Dus lopen af te geven op de behoefte om deze informatie te centraliseren en voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken getuigd in mijn ogen van een verouderde manier van werken. Het is de verantwoordelijkheid van iedereen om zich te informeren, en op bokt wordt dat extra makkelijk gemaakt. Dus leg die schuwkleppen af, kijk eens wat verder dan het Westernforum alleen. Het VN en ON forum "is but a mouseclick away"
Cassidy schreef:Tegenwoordig zijn er opleidingen voor informatie management. Waarom? Omdat door het aanbod van informatie die je krijgt voorgeschoteld je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Dus lopen af te geven op de behoefte om deze informatie te centraliseren en voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken getuigd in mijn ogen van een verouderde manier van werken. Het is de verantwoordelijkheid van iedereen om zich te informeren, en op bokt wordt dat extra makkelijk gemaakt. Dus leg die schuwkleppen af, kijk eens wat verder dan het Westernforum alleen. Het VN en ON forum "is but a mouseclick away"
)heeft.

Blaze schreef:Ik vind het getuigen van inventiviteit dat er mensen zijn die proberen belangrijke info daar te krijgen waar zij zich uit vrije wil willen bevinden,inplaats van het te moeten zoeken op plekken waar men niet wil zijn
Tenfold schreef:GoedVetMan:
- ik heb niets uitgelokt (jeetje, dit wordt zolangzamerhand echt kleuterniveau)
- het topic wat ik noemde is het 'op slot gezette' topic van jou en niet het verwijderde topic van (ik meen) blaze
- het is ook niet aardig voor andere bokkers om er vanuit te gaan dat ze buiten bokt om oogkleppen hebben en niet naar bijv. radio luisteren