[WN] nog geen 2 en er al op...???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:08

ik geloof best dat ze compleet maf is!!!
(ook als ik altijd met mijn pony bezig ben, hoor ik ineens heel veel geschreeuw buiten en denk ik: ohw nee he Scheve mond , heb je dr weer hoor!!!)

volgens mij wilt ze ook dr gelijk krijgen terwijl ze ongelijk heeft, dan word ze meestal ook wel heel boos!!
en ook al weet ze dat ze ongelijk heeft dan nog heeft ze volgens haar gelijk!

(snap je t nog Knipoog )

ook weer lekker off-topic! Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:12

nee ik snap het niet meer. maar als je als volwassen vrouw bij paarden gaat lopen schreeuwen heb je niet veel in je hoofd zitten

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:20

heeft ze ook niet dat blijkt wel weer Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:37

Cow_horse schreef:

Ik dacht het, jij zei het... Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:50

je moet niet denken.. moet je aan een paard over laten, die hebben een groter hoofd Haha!:D
(sorry)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:52

Quellian"]
[quote="Cow_horse schreef:

Ik dacht het, jij zei het... Haha!
[/quote]

wat een telepathie hier ook bokt!! Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:53

klaske schreef:
je moet niet denken.. moet je aan een paard over laten, die hebben een groter hoofd Haha!:D
(sorry)

daar heb je wel gelijk in! Haha!

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:57

beste mensen...

ik moet hier even wat kwijt.....
allereerst wil ik zeggen dat het in dit topic niet mijn bedoeling is geweest om de persoon in kwestie of het paard af te zeiken.
ik weet dat ik een aantal zeer persoonlijke en onaardige dingen heb gezegd over de persoon.... tevens moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mij erg heb laten meeslepen door de reacties van anderen in dit topic...
hierdoor zijn er dingen op het internet komen te staan over personen die helemaal niet op het internet horen te staan.
ik besef dat ik door dit topic te starten mensen heb gekwetst en daarom wil ik dus hierbij mij welgemeende excuses aanbieden.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:05

Vlam in de pan? Verward Scheve mond

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:11

Ze zit dus ook op bokt, begrijp ik?? En ze heeft het gelezen??

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:54

hai ik wil ook even wat kwijt. ik heb haar vandaag hierover gesproken, en het is niet mijn bedoeling om iemand of wie dan ook zwart te maken of te beledigen! door andere berichten heb ik me misschien laten meeslepen wat echt niet mijn bedoeling was...
ik bied mijn welgemeende excuses aan, ik weet nu ook het andere verhaal en veel dingen die zijn gezegd kloppen niet.
door een aantal reacties van anderen (ook op andere forums) ben ik wat pissig geworden en als je dan weer iets ziet staan, werd ik daar best pist om.
ik weet nu dat het niet zo is...
en nogmaals mijn excuses.. ik weet nu hoe het beter zit

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:56

iets grotere vlam?
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 22-02-04 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:00

Nou ja, sinds wanneer mag er geen mening gegeven worden......... dit vind ik mega vage berichten......... en eigenlijk een beetje eng

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:00

ik hoop het niet..
het was ehct niet mn bedoeling geweest deze persoon te kwetsen/ zwart te maken of wat dan ook.
(misschien is het geen excuus) er speelde nog wat dingen waardoor ik al heel erg chagrijnig was.. en misschien ging afreageren op bokt... als ik dan dingen lees word ik er ongelooflijk kwaad over.
ik weet nu het hele verhaal, waardoor ik dus mijn excuses aan bied. en verder niet meer over dit onderwerp praat.. of mee praat..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:01

Welk verhaal kan het rechttrekken wat in het eerste bericht geschreven wordt dan............. imo helemaal geneen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:02

gijsenkim schreef:
Nou ja, sinds wanneer mag er geen mening gegeven worden......... dit vind ik mega vage berichten......... en eigenlijk een beetje eng

tuurlijk mogen er meningen gegeven worden,... maar het liep denk ik iets uit de hand. (andere mensen beginnen met te zeggen hoe stom het wel niet is uitleg kijg je daarbij en begin je na te denken).. maar die meningen liepen zover uit de hand dat het gewoon nu niet leuk meer is. ik geloof niet dat deze topic er is om mensen af te zeiken, en dat gebeurt helaas wel.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:04

zitten wij hier onze hersenen te kraken en pijnlijke en afschuwelijke toekomsten voor dit paardje in ons hoofd te halen op grond van onwaarheden.......Beetje verkeerd van diegene dit dat heeft geplaatst dan, degene die dat is zal dat zelf wel weten inmiddels maar toch vind ik het "flauw" om dat over een ander uit te roepen.

kewan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:05

Hallo aan alle deskundige paarden trainers hier op deze topic. Ik vind het echt fantastisch dat er zo veel kennis is . En vraag me tevens af waar jullie deze kennis allemaal vandaan halen, echt super. Graag wil ik persoon in kwestie even wat kwijt, aan alle deskundige op deze topic. Mij paardje is inderdaad van april 2002, Hij heeft tot Oktober verleden jaar op het land gelopen , sinds januari dit jaar ben ik hem aan het longeren en hij krijgt 1 X in de week een zadel op en dan word er met de dubbele lijnen gewerkt. Elke dag krijgt hij de nodige aandacht en dat is zeker niet in de vorm van zoals door Kim (Appie_rules) beweerd wordt een ruiter op zijn rug> KIm weet ook hoe ik daar over denk. Ik vind het jammer dat Kim haar hier op een verkeerde manier heeft geuit. Ik nodig dan ook iedereen uit om bij ons op stal te komen kijken hoe ik te werk ga als ik mijn paardje train. Ik vind eerst kijken en zien en dan oordelen over een ander. Iedereen heeft een eigen mening en dat respecteer ik maar ga niet een oordeel vellen als je niet de waarheid weet. Ik heet overigens Marga en schrijf dit onder de naam van mijn zoon. Nogmaals je bent van harte welkom op stal het adres is Houtense wetering in Houten Stal Sturkenboom kunnen jullie gelijk kennis maken met Kim en haar paardjes. Tevens als je meer wilt weten vraag het mijzelf , en je krijgt een eerlijk antwoord. Oh ja het paard in kwestie gaat ook in de zomer maanden het land weer op kan hij bijkomen van al dat zware werk... Is dat geen dieren mishandeling..

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 20:06

tuurlijk mogen er meningen gegeven worden, maar deze zijn gewoon veel te persoonlijk geworden....
waardoor er mensen gekwetst worden en dit is niet de bedoeling geweest van zowel mij als cow_horse en ik denk dat dit ook niet de bedoeling is van bokt....
het kan alleen helaas allemaal niet meer terug gedraaid worden en daarom lijkt het mij niet meer dan logisch dan dat cow_horse en ik ons excuses aanbieden....dat is het minste wat we kunnen doen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:07

Dat trekt het recht Haha!, niet mijn manier....... maar dat geeft niet...... als hij gewoon het land weer opgaat om "bij te tanken en te groeien" is het prima.........

alleen zoals ik in de eerste post las, denk ik dat er weer eens iemand een engelsgeschreven paardenboek heeft gekocht en nooit engels heeft geleerd Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:10

ik heb net alles terug gelezen wat ik heb gezegd, wist het even zelf niet meer.ben er wel van geschrokken misschien staan er dingen bot, wat ik zoieso niet zo bedoel..
en er staan dingen die wat ik schreef over haar, wat ik ook niet zo bedoelde. op dat soort momenten ben ik gewoon met mn hoofd meer bij reacties/pbtjes die zijn geschreven...
Laatst bijgewerkt door Marchador op 22-02-04 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 20:16

ik heb ook al mijn reacties in dit topic nagelezen en ben om heel eerlijk te zijn geschrokken van mezelf....
ik ben hier heel gemeen geweest, dit had ik nooit van mezelf verwacht.
ik weet ook niet waarom ik sommige dingen gezegd heb, weet alleen dat ik hier erg veel spijt van heb en zeker dat ik ervan geleerd heb...
misschien heeft het te maken gehad met pb-tjes over dit topic van mensen, misschien ook niet....
maar ik moet hier wel even wat bijzetten...
dit heb ik ook aan een aantal mensen verteld in een pb die mij erom vroegen....
M. is echt wel goed voor haar dier, aan de verzorging komt hij absoluut niks tekort!!!
denk dat er niets is wat er niet voor hem gedaan wordt als dat nodig is.

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 20:22

nog even om andere misverstanden te voorkomen,
mijn laatste reacties zijn dus om de naam van M. te zuiveren.
niet voor mijzelf!!!!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:25

Goed dat jullie je excuus dan hebben aangeboden. Verder moeten jullie er zelf uitkomen: succes!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:29

Netjes dat jullie het rechtzetten. In sommige topics loopt het inderdaad hoog op als het over jonge paarden gaat en dan kun je misschien je beheersing verliezen. Toch inderdaad is het niet netjes om dingen neer te zetten die niet waar zijn (over een ander). Jammer dat er eerst een uitwerpsel aan de knikker moest komen, maar dat was blijkbaar nodig. Succes met jullie stalgenootschap en laat elkaar heel.