@Retjehorse, wat leuk dat je bij Nathalie Lagasse lest!
@Marlies, Kaatsheuvel is leuk te combineren met Cromvoirt/Helvoirt

@Amanda, het blijft jammer voor jullie dat Jim niet zo'n wedstrijdpony is, maar wat gaaf dat hij zo goed gaat op eigen terrein joh! Wat gaaf dat hij als leermeester kan dienen nu voor mensen. Ik wil ook nog steeds een keer heel graag bij jullie komen kijken. Buitenrijden zal er nu wel niet meer zo inzitten nu we voorlopig maar 1 pony hebben, maar we moeten echt maar eens afspreken dat we een keer naar jou toe komen

@Lynn2014, jeetje wat een onwijs gaaf paardje! Je staat niet zo ver bij ons vandaan dan

@Leo, ik blijf ook echt een zwak houden voor Rock. Ik vind hem zo gaaf! Ben heel benieuwd hoe jullie als combinatie verder gaan groeien nog

@chriske, wat gaaf, western met een fries! Zie je niet vaak!
@Candalisa, Sydney is al gegroeid zeg! Als jij les hebt van Alice, ga jij dan naar haar toe of komt ze dan richting jou?
Wij zouden ook weer heel graag (in de toekomst) les hebben van mensen als Karel Bauer, Alice Zijlstra, Paulette Zorn etc. Maar het is vrij lastig regelen hier in het zuiden voor mijn gevoel

En de rest op wie ik allemaal niet gereageerd heb, echt allemaal leuke paardjes ook