Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

FlyingHigh schreef:Aklleen zien veel showers de Halter niet als serieus onderdeel en trainen daar gewoon te weinig in.
.
.
FlyingHigh schreef:
Voor zover ik enkele hengsten- begeleiders met de dieren heb gezien, waren de kettingen volgens mij de doodgewone lead- chains waarvan het ketting- gedeelte onder de kin, door de mond of over de neus liep. Niets vriendelijks aan, want met elk hoofdbeweging komt er spanning op de ketting wanneer de lijn strak staat. Met een correcte, eerlijke en zeer consequente Halter- opvoeding moeten alle hengsten ook geleerd kunnen worden dat ze gewoon stil moeten blijven staan. Aklleen zien veel showers de Halter niet als serieus onderdeel en trainen daar gewoon te weinig in.
vera"]
[quote="jeddah schreef:Eh, Vera, het veulen van Gera is van Red Pebbles, die van mij, Senna, is van A Hint Of Te
, en staat erbij in de draf, die foto van dezelfde galopsprong hadden we toen nog niet en staat overigens wel op de website en op de DPHC pagina bij de SSP
.

! sflj schreef:Welke hengstenspecial wordt hier precies bedoelt? En hoe kom je er aan?
En staat/staan er ook appaloosa-hengsten in? .
vera schreef:Leuk, die montage van de foto op je website "zo vader, zo dochter"!
, niet mijn paard... jojo schreef:wat loopt iedereen toch te miepen over een ketting???dit topic ging toch over de special(zucht)
iedereen moet lekker zelf weten of hij of zij zijn hengst op die manier wilt presenteren.
kijk liever naar het aanbod van alle paardenmooie fotos en goede afstammingen
.
Citaat:Reacties moeten rechtstreeks te maken hebben met het bericht waarop je reageert. Off topic-reacties kunnen worden verwijderd. Zie voor uitzonderingen de forumspecifieke regels.
Sugarmiss schreef:Regel 4 van de Bokt regelsCitaat:Reacties moeten rechtstreeks te maken hebben met het bericht waarop je reageert. Off topic-reacties kunnen worden verwijderd. Zie voor uitzonderingen de forumspecifieke regels.
Ik ben zeker niet zo 'ingrijperig', maar als er over 'geklaagd' wordt zal ik er toch iets mee moeten