Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IlonavL schreef:XxDiandraxX schreef:Ik lees even mee. Ik ben opzoek naar een leuke laars maar ben volgens mij nogal kieskeurig..
Ik wil een laars met bruin als basiskleur, leuk stikseltje evt in kleur, ronde neus (punt en vierkant vind ik echt vreselijk) en een hak zoals ie (naar mijn idee) hoort aan een cowboylaars. Dus geen blokhak maar zo een schuine (geen idee hoe dat heet) en dan het liefst ook nog onder de 150euro...
Denk dat je dat op dit model ongeveer uitkomt? Random website hoor, misschien ook wel dichterbij te vinden?
https://www.bootbarn.com/ariat-womens-h ... 31206.html
eilleen333 schreef:Citaat:Welke maat? Zie je vast wel weer bij Chris binnenkort, kunnen we het dan regelen als het uitkomt.
Maat 39. Ze zijn mij net een fladdertje te ruim, en de neus is nèt niet wat ik had gehoopt. En ik heb zoveel keus, dat ik ze dus nooit draag. Dus dan maak ik er liever iemand anders blij mee, haha!
Ik ben sowieso 3, 4 en 5 mei bij de expo van Chris op Stal Mansour. Verder (nog) geen plannen voor clinics, want ik ga weer naar Canada, dus ik moet even zuinig aan doen, zodat ik zo lang mogelijk kan blijven, haha! Mijn 7e paar boots ga ik daar halen heb ik besloten. Heb al 1 paar van daar, en het scheelt wel qua prijs.
Heb trouwens wat foto’s weten te vinden:
[ [url=m/BVx2P2.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oLQJIe.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3vQrrN.png]Afbeelding[/url] ]
Barramundi schreef:@Diandra: de hak die jij bedoelt noemen ze volgens mij een Cuban heel, misschien helpt dat met zoeken?
Ge je ze gebruiken om mee te rijden (met sporen)? Mijn aller eerste paar western laarzen hadden een Cuban heel maar wat een drama vond ik dat met sporen. Die bleven van mijn hak afglijden.
Barramundi schreef:@Diandra: de hak die jij bedoelt noemen ze volgens mij een Cuban heel, misschien helpt dat met zoeken?
Ge je ze gebruiken om mee te rijden (met sporen)? Mijn aller eerste paar western laarzen hadden een Cuban heel maar wat een drama vond ik dat met sporen. Die bleven van mijn hak afglijden.
Maflinger_S schreef:Een "cuban heel" is op zich geen probleem maar als je je cowboyboots koopt om te rijden en je wilt sporen gebruiken, is het handig om te kijken of je boots een rand hebben tussen de voet en de hak. Dan blijven je sporen daarop hangen.
IlonavL schreef:XxDiandraxX schreef:Ik lees even mee. Ik ben opzoek naar een leuke laars maar ben volgens mij nogal kieskeurig..
Ik wil een laars met bruin als basiskleur, leuk stikseltje evt in kleur, ronde neus (punt en vierkant vind ik echt vreselijk) en een hak zoals ie (naar mijn idee) hoort aan een cowboylaars. Dus geen blokhak maar zo een schuine (geen idee hoe dat heet) en dan het liefst ook nog onder de 150euro...
Denk dat je dat op dit model ongeveer uitkomt? Random website hoor, misschien ook wel dichterbij te vinden?
https://www.bootbarn.com/ariat-womens-h ... 31206.html
Bellatrix schreef:Wow, dat is wel heel hoog.
eilleen333 schreef:Ik draag in Canada bv een hoed, maar in Nederland een pet. Als je hier met een hoed loopt, gaan mensen spontaan "Jeehaw" roepen. Echt serieus en ontzettend irritant!