Billy schreef:Maar als ze hem correct rijdt, waarom zet hij zich vast in de rug bij haar?
Want het is onmogelijk dat het paard vanwege fysieke ongemakken zijn rug vastzet? (ipv alleen door incorrect rijden?)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mystery1980 schreef:waarom schakel je een osteopaat in en geen dierenarts? Heb een osteopaat ook ooit horen zeggen dat er niks met het paard aan de hand was terwijl paard een flinke peesblessure had. Paard liet weinig zien, enkel op zwaar zand zag je dat hij wat moeite had. De dierenarts maakte een echo en het probleem was duidelijk!
Zou zeker er eens goed naar laten kijken voor je conclusies trekt en bedoelende bijrijders met onterechte rekeningen opzadelt. Op z'n minst eens zelf rijden en kijken. Bovendien ben jij eigenaar en dus verantwoordelijk voor kosten lijkt mij, tenzij de blessure komt door onverantwoordelijk gedrag van je bijrijder.
sevke schreef:Een osteopaat is geen dierenarts. Ik zou zo iemand ook niet klakkeloos geloven. Is niet de eerste keer dat die de bal ferm misslaan...Bij twijfel, bel je dierenarts.
Enne...jouw paard : jouw rekening.
sevke schreef:Er eerst zelf eens opstappen had je ook de kosten van de ostheopaat kunnen besparen
Theeglas schreef:Op zich maakt dit toch niet uit? Stel dat de kosten richting de bijrijdster gaan, dan had dit toch vooraf besproken moeten worden. Je kunt toch niet (nadat je tenslotte zelf de osteopaat hebt gebeld) achteraf nog zeggen 'oh ja, de kosten zijn voor jou'.
Of ben ik nu naïef?
karijn schreef:Fijn dat deze situatie zich, relatief gezien, eenvoudig heeft opgelost zonder al teveel verdere kosten. Jammer dat je nu dus zonder bijrijder zit maar hopelijk vind je snel iemand weer.
Achteraf een koe in z'n kont kijken noemen wij dat hier in het dorp Sevke.