Vanmiddag nog een hoofd-foto van Nova gekregen, niet heel interessant, maar toch leuk om even haar hoofdje te zien
Wil haar weer opmeten als we daar zijn... Hoeveel zou ze gegroeid zijn in 2 maanden tijd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wil haar weer opmeten als we daar zijn... Hoeveel zou ze gegroeid zijn in 2 maanden tijd?
sterkte!
Was een hele heftige periode.. Paar dagen terug hadden we al afscheid van hem genomen. Maar toen heeft hij zich bedacht (niet dat hij er invloed op had ofzo, maar zijn wilskracht heeft hem wel geholpen), en sinds woensdag gaat het heel langzaam aan een heel klein beetje beter. Dus we hebben weer hoop
En we hebben het vertrouwen dat het vanaf nu de goede kant op gaat. Annuleren kan altijd last-minute nog als het echt nodig is
De eyeliner maakt het af! (Blauwe ogen met een roze huid ziet er vaak meteen een heel stuk anders uit
) Haarbal schreef:Hey Emma, gaat je moeder ook weer mee naar Italie? Heftig hoor, zo snel!

spannend wanneer komt ze richting Nederland
Sintara schreef:Emita schreef:Volgens mij is dat een poepvlek![]()
![]()
De planning is juli als dat lukt met het paardentransport. Kan echt niet wachten!
Hahahaaaah, toch heeft ze dat knap gedaan dan! Als ze met mest al zo kan tekenen! Je had haar gewoon vingerverf moeten geven, onwijs creatief paard...
dit is vanaf de grond (voorhoef) recht omhoog gemeten. Dus 1.29/1.30 ongeveer.

xDenies schreef:Heel veel sterkte met je vader
Ik volg vanonder de meeleessteen met je knapperd mee. Kan me nog wel de mooie topics herinneren van je vorige paardje. Moest even diep denken waar ik je nu toch van herkende.
)
vanmiddag gaan we oefenen met wat showmanship als we de tijd ervoor vinden, en we gaan de papieren naar Amerika opsturen om haar op mijn naam te zetten. 

heb ook dr voetjes opgetild en dat deed ze heel braaf

het is wel echt een knuffel en een mensen-paard. Ze komt meteen naar je toegelopen in de wei om even wat knuffels te halen!
dan mogen de ouderen haar even op dr plek zetten :’)
die ervaring op de kliniek heeft wel impact gehad he!
). De video's van de showmanship komen ergens in de loop van de week!