[WN] Nieuwe datum training Noord.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:04

Chevvyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:05

PeppySan schreef:
Dat wil ik zien!!! Chevvyman die een staart invlecht!!!

zal ik je wel een poeppie laten ruiken peppy !! Cool

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:52

Heb toch ook de neiging om dat niet helemaal te geloven..... Maareh we zullen t zien zaterdag Tong uitsteken Oefen maar vast en vlecht ze *LOL*

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:27

He chevyman, je mag Sun z'n staart ook doen hoor.
Dat wil ik ook wel eens zien, meeste heren kunnen niet zo goed vlechten,
kijkende naar mijn eigen wederhelft.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:28

Hoi Dinkytoy, Sun zijn kontje is heerlijk, het mooiste onderdeel van zijn lijf, ben ik helemaaaaaaaal verliefd op. Maar het kontje van dinky mag er toch ook wezen.

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:06

Zeker wel! En Laurier heeft ook al van die mooie tinkerbillen! *LOL*
Nou tot zondag dan maar he?!!!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:14

peppy even in zoverre een slechte mededeling, mijn vriendin Beana rijdt niet mee Verdrietig haar vriend heeft voor zondag een andere afspraak gemaakt en vergeten dat ze al iets had, en deze afspraak kan niet verzet worden.
ik rijd dus alleen mee.

ik heb er nu al zin in. zie jullie daar allemaal

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 23:10

Groep 1, van 1400 tot 1530 uur
Asbe
Sflj
Francisca
Helen
Cisca
DennisC 2x
Desyree Jager

Groep 2 van 1540 tot 1710
Rina
Yosan
Namara
WP
Dinky Toy
Let
Raven stable
Peppysan

Een kleine wijziging bij de groepen.
Een afmelding en een bijmelding dus nog steeds 16 ruiters.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:51

En ikke dan????????????????????????????????????????????????

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 14:49

Fryske schreef:
En ikke dan????????????????????????????????????????????????

Naar mijn weten rij jij geen western en heb je geen paard tot je beschikking. Cool Wordt wat moeilijk meerijden dan hè Haha!
Maar om te kijken ben je welkom hoor!!! *LOL*

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:19

dat bedoel ik ook. maar dat wist je al. maar ik kan jou de jouwe toch lenen???

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:18

fryske kan er ook nog wel een voor je meenemen hoor Extreme duivel een doodmakke van 18 Schijnheilig ze had alleen in oosterwolde een beetje last van gedrag van een 3 jarige Muziek! maar diegene die nog eens een rodeopaard wil proberen, je gilt maar ik neem haar zo mee. Rock-on, dudes!

maar effe serieus, als je wilt en je kunt een klein beetje rijden mag je het van mij wel proberen hoor, ze is idd 18 en heeft af en toe een hele grote bek, maar kent wel alles. wel heet en kans dat ze aan het paard wat ik rijd daar kleeft, maar verder een super leerpaard. LIEFHEBBERS OM HET TE PROBEREN???

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:06

Ik wil de pret absoluut niet drukken Knipoog , maar de weersvoorspellingen zijn niet echt fantastisch en als het echt gaat stormen ga ik liever niet met de trailer weg. Dus vraagje, in het uiterste geval dat het niet gaat met de trailer enzo, hoe doen we dat dan: zondagochtend hier op Bokt zetten of en Peppy kan jij eventueel als het echt niet gaat, de bak nog afzeggen of moet je dan toch doorbetalen Verward
Nogmaals, ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat, maar ja, je weet het maar niet in februari in ons kikkerlandje Clown

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 22:45

Niet gelijk zo somber Francisca. Eerst zien en dan geloven die storm. Volgens mij is het voornamelijk de kust waar het echt zou gaan stormen.

We zien het wel, ik maak me nog niet zo druk.

De bak is besproken, dus betalen zal ik waarschijnlijk wel moeten. Het is wel zo eerlijk van degenen die niet komen om wel te betalen, anders draai ik voor alle kosten op.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:17

Ik ben helemaal niet somber, maar realistisch en ik bedoelde ook in het uiterste geval als het niet doorgaat hoe we dan iedereen bereiken. En dat iedereen gewoon wel betaalt, als de bak niet afgezegd kan worden vind ik wel logisch hoor. Maar goed we zien het morgen wel. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Tot morgen!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:02

zoals ik je al in mijn pb-tje heb gezegt, ook voor mij geld als het stormt/sneeuwt kom ik niet, maar alleen dan. (kan al bijna niet wachten tot morgen Haha! )
en idd eerst zien dan geloven, maar de weersvoorspelling is nou niet om over naar huis te schrijven.
en mocht ik niet komen betaal ik natuurlijk gewoon voor mijn plaats het is ja niet de bedoeling dat degene die het organiseert voor de kosten opdraait als iedereen afbelt.
en ik zal daisy meenemen voor patrick, rijdt hij bij ons in de groep }> ??

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:07

Patrick rijd bij ons in de groep.

De laatste groeps up-date:

Groep 1, van 1400 tot 1530 uur
Asbe
Sflj
Francisca
Helen
DennisC 2x
Desyree Jager

Groep 2 van 1540 tot 1710
Rina
Yosan
Namara
WP
Dinky Toy
Let
Patrick
Peppysan

En nu maar hopen dat ze die storm een beetje overdreven hebben.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 12:20

Het regent hier wat en soms schijnt de zon even, maar echte storm nog niet.
Zou het toch nog goed komen vandaag?

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:23

Tuurlijk komt het goed! nog even en wij vertrekken! Tot zo!

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:37

Ik wilde even zeggen dat ik het een hele leuke dag heb gevonden dit is voor herhaling vatbaar.ik en axel (het schimmelvolbloedje) hebben genoten
gezellig en leerzaam het mag de volgende keer iets droger en rustiger wat betreft het weer. rina heb je nog leuke foto s Cheese! Cheese!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:26

Ik vond het ook weer een hele geslaagde middag. Brio was superbraaf en ook de pleasure op 1 hand (voor het eerst!) ging heel goed. Mijn dag kon dus niet meer stuk Haha! . Volgens mij heeft iedereen het wel goed naar z'n zin gehad en als ik het goed begrepen heb, komen er volgende keer nog meer ruiters bij. Hartstikke mooi.
Enne Peppy San, goed georganiseerd hoor OK dan!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:44

hoho rustig namara, ik moet de foto's eerst nog in de pc zetten en verkleinen en dan uploaden en dan pas kan ik ze op bokt zetten. helaas kon ik demelsa niet meer zo snel vinden nadat ik opgezadelt had en dus zijn er alleen foto's van de eerste groep.

verder het was gezellie en leerzaam, maar de volgende keer idd wat minder wind, man die 18 jarige wordt steeds gekker. ik ben net weer thuis paardjes verzorgt en zit nu weer warm te worden, dus de foto's komen zometeen.
peppy het was weer toppie OK dan! .

Chevvyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:26

Rina, erg bedankt dat je me nog een kans gunde op Annie OK dan! , ik vond dat jij het beter deed op Daisy dan ik. Bloos, maar dat lijkt me ook wel logies Schijnheilig

Ik vond het heerlijk om weer eens op een ander paard te mogen rijden. en vond deze dag dan ook meer dan geslaagd

Peppy Bedankt OK dan! iedereen bedankt OK dan! OK dan!

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:51

peppy hebben ze geen probleemen gemaakt van het feit dat we bijna een half uur langer de bak hebben gebruikt? als dat zo is betalen we toch gewoon iets meer. Bloos!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:07

geen dank chevvyman, ben blij dat het met annie beter ging dan met die ouwe. ik had ook eigenlijk wel problemen met die doos verwacht op het moment is ze zo tegendraads als het maar kan Lips are sealed ze probeerde het zelfs bij mij, maar ja dan heeft ze een probleem ik ken haar geintjes effe te goed ~~}>

ik heb alleen even niet meegekregen hoe ze het nu deed met het hek, hoe ging dat? ( ik had zoals de hele tijd even mijn handen vol Clown ) en wat een lekker paardje is dat he. hetgene ik van jullie 2 heb gezien ging volgens mij best lekker.

maare 1 ding: de volgende training moet ik even kijken hoe en wat want die ouwe doos moet of giga op d'r donder hebben, of ik moet een ander erbij meenemen. want zo was ze zelfs voor mij bijna niet te rijden, maar tegen die tijd hebben we het er nog wel over.