tot nu toe zijn we met 7 mensen met paarden vanaf vrijdag zondag komt er nog een bij met paard die ook de barrelrace clinic geeft ook komen er 3 mensen zonder paard mee
1 wil graag komen op de zaterdag en zondag, zonder slapen, maar dat is nog afhankelijk van haar gezondheid
jammer genoeg zijn er nogal wat mensen afgevallen, maar met degene die komen wordt het zeker en vast een dol weekend
jammer genoeg is het toch bijna altijd zo dat er mensen zeggen te gaan en dan op het laatste moment niet, vind het heel jammer, had ook op een grotere groep gehoopt
Ik kijk uit naar een leerzaam en mega gezellig weekend! ik kan niet wachten om jullie te ontmoeten!
speurneusc
Geplaatst: 02-08-14 15:37
mmm @hedi hoop dat we niet in zelfde straatje de paarden kunnen stallen, ben bang dat we wel eens in verkeerde box zullen staan zeker als je buik niet kan zien
Maar ik heb wel een heel groot hoofd dus ik moet wel uitkijken dat ik niet word opgezadeld! Hoewel het me wel leuk lijkt om achter koeien aam te rennen
Durf het eigenlijk nog niet helemaal hardop te zeggen maar... mits goed gekeurd heb ik wat gevonden! En daarmee zou ik het weekendje misschien ook wel aan durven...