[WN] Vandaar een 30+ kamp...................

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:36

Hahahaha, Vera en Nanouk, jullie komen er echt niet onderuit, jullie waren wel zooooooooooooo geweldig!!!!!! Zeker weten, ik ga ook echt wat instuderen, SAMEN MET CORNELIEEEEE!!!!!!!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:13

FlyingHigh schreef:
Zeker weten, ik ga ook echt wat instuderen, SAMEN MET CORNELIEEEEE!!!!!!!

Knipoog Daar houden we jullie aan!! Rolleyes

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 15:21

Yep, gewoon jullie eerst een stoot ..... geven en dan zijn jullie de volgende dag al vergeten wat FH en ik hebben lopen prutsen Knipoog Niks aan het handje.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:33

cornelie schreef:
Yep, gewoon jullie eerst een stoot ..... geven en dan zijn jullie de volgende dag al vergeten wat FH en ik hebben lopen prutsen Knipoog Niks aan het handje.

Preciesssss............we willen ook daarom graag als hekkensluitende act optreden! 1.Alle foto- rolletjes en filmpjes zijn dan al volgeschoten en de accu's leeg van de video- camera's 2. iedereen is ladder- en de ladderzat!!!
Cornelie............we go for it!!!!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 10:54

FlyingHigh"]
[quote="cornelie schreef:

Preciesssss............we willen ook daarom graag als hekkensluitende act optreden! 1.Alle foto- rolletjes en filmpjes zijn dan al volgeschoten en de accu's leeg van de video- camera's 2. iedereen is ladder- en de ladderzat!!!
Cornelie............we go for it!!!!
[/quote]

Ik ben volgend jaar heel braaf met de biertjes en zorg dat ik plek op mijn rolletje overhoudt........ Schijnheilig Haha!

06csma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:12

wie de jeugd niet meer bij kan houden heeft ervaring Huilen Huilen

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:09

Muijs schreef:
wie de jeugd niet meer bij kan houden heeft ervaring Huilen Huilen

Ach, het viel allemaal behoorlijk mee hoor met het alcoholgebruik, maar het was meer een combi van afmattende zeskampen, nachtelijke droppings, zware rijlessen en ongelooflijk veel lachen gieren en brullen, Haha! Cool . En laat naar bed, dat breekt helaas de 30+ers die geen jonge kinderen hebben (die zich 'snachts nog geregeld melden, Scheve mond ) al snel op.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 16:59

Of ineens merken dat iedereen al uuuuuuuren naar bed is en jij dat gewoon niet door hebt gehad Boos!