Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rowan heeft een wondje op haar rug, zit eigenlijk vlak achter het zadel maar toen ik vorige week op haar gereden had was het toch een beetje opengeschuurd dus ik heb haar aan het halster meegenomen en op Rolinda gereden. Er is vlakbij een motorcrossbaan dus daarheen gegaan, deze is helemaal omheind dus kon ik Rowan mooi loslaten, in haar eentje gaat ze sws toch nergens heen :p En kon ze mooi oefenen aangezien het nogal een aansteller is met buitenrijden. Op de crossbaan heb je veel heuveltjes en wallen en smalle mountainbikepaadjes die omhoog en omlaag gaan, Rolinda banjert overal wel door en overheen en Rowan volgde mooi! Daarna nog een stukje gecrosst en op een gegeven moment werd Rowan zelfs zo dapper dat ze voorop ging, om vervolgens vol in de ankers te gaan voor een boskabouter
Gevolg Rolinda ook op de rem en ik bijna voorover eraf haha. Ging gelukkig nog goed

t is wel weer lekker weer!

Jess kan ook nogal een bui hebben met buitenrijden. Dan komt de fjord ineens naar boven..
Ik vind het moeilijk om hem niet meer elke dag om me heen te hebben, maar bij hun krijgt hij meer aandacht en bij ons loopt hij een beetje verloren tussen alle grote paarden.
Dus ik kan er heen wanneer ik wil.