Dus: van mij mag je gerust blijven, ik vind het altijd leuk om dingen van jou te lezen (ben zelf nog niet zo lang aan het westernrijden) en leer er dan ook veel van.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paintje"]
[quote="Sugarmiss"]Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.
[/quote]
[quote="Sugarmiss schreef:Laten we het bij een korte mening houden mbt de uitgebrachte stem
Sugarmiss"]
Iedereen zal het toch met me eens zijn dat nu met alle verschillende discussies het hier anders behoorlijk onoverzichtelijk gaat worden.
[/quote]
Yep, maar geloof niet dat het gewaardeerd wordt in dat andere topic.
[quote="Sugarmiss schreef:Maar ja..wie luistert er nog naar de Mod![]()
ellen1"]
[quote="Blaze schreef:Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter)
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.
JerInTho schreef:Ik vind dat SM in de topic over de VR te ver is gegaan in het geven van inlichtingen die zij via PB's heeft verkregen. >;)
FlyingHigh"]
[quote="Ferrymaid schreef:Buiten het feit of SM wel of niet moet moderaten moet ik nog zien wie er de tijd en energie in zal steken mocht zij verdwijnen. om welke reden dan ook.
Ben benieuwd wie denkt dat hij/zij dat ook kan.