[WN] Poll*: Sugarmiss als Moderator

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

De huidige Moderator van WN

Poll eindigt op

-mag blijven
165 (85%)
-moet vervangen worden
11 (5%)
-geen mening
18 (9%)

Totaal aantal stemmen: 194

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:08

ik heb mij de moeite niet gedaan om alles nog eens te lezen maar wil dit gewoon even kwijt: zoals overal zijn er altijd mensen die een andere mening hebben maar ik denk dat je nu aan de poll al kan zien wat de mening van de meerderheid is en daar zit ook mijn stemmetje tussen Haha!
Dus: van mij mag je gerust blijven, ik vind het altijd leuk om dingen van jou te lezen (ben zelf nog niet zo lang aan het westernrijden) en leer er dan ook veel van. OK dan!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:10

Wat een onzin dat je je taak niet goed zou doen!! Ieder mens, dus ook een moderator heeft recht op een eigen mening en vanaf het moment dat je betaald wordt om bokt western te beheren, mag men misschien van je verlangen je eigen mening voor je te houden. Zolang het allemaal liefdewerk oud papier is, blijf je wat mij betreft, buiten het beheren, ook lekker je eigen mening verkondigen!!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:45

lekker blijven, iedereen mag hier toch zn mening geven, moderators ook, ik zie er zat die dat ook doen,

BLIJVEN!!!

Mercy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:11

Ook ik vind dat je het goed doet!!!! OK dan! Je weet een heel goede mix te maken van wat je kunt zeggen en doen, soms op het forum en als het anderen niets aangaat via een persoonlijk bericht. Toppie! Ga zo door!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 12:54

Paintje"]
[quote="Sugarmiss"]Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.
[/quote]

[quote="Sugarmiss schreef:
Laten we het bij een korte mening houden mbt de uitgebrachte stem Schijnheilig

Dus die lange berichten van Anya en Marianne hoeven niet naar het andere topic? Anders copieer ik die ook nog even hoor Schijnheilig !
[/quote]

Mag, graag zelfs OK dan!

Iedereen zal het toch met me eens zijn dat nu met alle verschillende discussies het hier anders behoorlijk onoverzichtelijk gaat worden.
Maar ja..wie luistert er nog naar de Mod Cool Knipoog

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:00

Sugarmiss"]
Iedereen zal het toch met me eens zijn dat nu met alle verschillende discussies het hier anders behoorlijk onoverzichtelijk gaat worden.
[/quote]
Yep, maar geloof niet dat het gewaardeerd wordt in dat andere topic Knipoog .

[quote="Sugarmiss schreef:
Maar ja..wie luistert er nog naar de Mod Cool Knipoog

Nou meid, niet zo treurig! Je hebt al bijna 5 pagina's vol met fans Ach gut !

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:13

Sugarmiss schreef:

Maar het leidt misschien naar een structurele weg die wat positiefs gaat voortbrengen. Dus misschien maar even laten voor wat het is Verward

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 13:19

Ik wil zeker iets constructiefs niet in de weg staan, maar hoop dat de struktuur er in te zien blijft.

Wat ik nog steeds mis in deze opzet zijn namen van mensen die WN'ers wél/ook representatief vinden als een Moderator.

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:23

van mij mag je blijven!
geen problemen met jou en ben van mening dat je het prima doet als mod.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:24

Lijkt mij niet echt relevant, je hebt toch 87% van de stemmen.....

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:15

Zoals velen mij voor gingen: BLIJVEN!!!! OK dan!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:34

Blijven!
En gewoon lekker je mening blijven geven, zoals ieder mens daar recht op heeft! (dus ook moderators!!)
Je doet het goed, hoor! OK dan!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:15

Ik vind het juist goed dat je als Moderater een eigen mening hebt OK dan!
Misschien maakt dat het Western Forum wel leuker en interessanter als de andere forums !

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:59

BLIJVEN Rock-on, dudes!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:07

Ik heb al bijna 2 jaar een eigen western forum THE RANCH.
En ik moet zeggen dat er idd niet al te makkelijk over gedacht moet worden om het even gezellig,serieus maar,ook leuk te houden !

Sugarmiss, wat mij betreft doe je het goed !

Groetjes Sammy Jo

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:15

ellen1"]
[quote="Blaze schreef:
Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter Cool )
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.

[/quote]

Maar daarop mag een moddie niet afgerekend worden of ze wel of niet zelf bekwaam zijn in het 'beroeps'veld van het forum....
in dit geval Western, er werd op een ander gedeelte van een forum toch ook niet gestemd of een moderator weg moest omdat ze haar rijtechnische kennis uit boekjes haalt en zelf er in werkelijkheid maar weinig van bakken kan? (ter voorbeeld)

Het gaat er om, kan een moderator ervoor zorgen dat de discussies niet uit de hand lopen, scheidsrechter spelen tussen kibbelende partijen...
zonder partij te trekken. Naar mijn idee is SM zeker niet partijdig en ook niet vooringenomen, maar goed ik ken haar natuurlijk wellicht ook langer en niet vanuit het oogpunt van iemand die een ban aan zijn broek gehad heeft. Maar waarom daarbij haar kennis en de speculatie van het ontbreken van kennis betrokken moet worden, ontgaat me hier dus even.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:25

Tot nu toe heb ik altijd gelooft dat een scheidsrechter onpartijig moest zijn en, als het op neer kwam om deze onpartijig-heid te bewaren, geen mening op dat moment mag of kan uiten. Dit is niet altijd het geval en de neiging bestaat om de zg algemene 'mening' naar eigen goede dunk te zetten of de laatste woord te hebben. Bij ruzies .. akkoord, bij discussies .. niet akkoord.

Aan de andere hand heb ik soms een zeer sympathieke, en waar nodig geruststellend, moderator meegemaakt.

Net als andere vindt ik het niet altijd nodig om mijn 'getal' omhoog te jutten met een regel antwoorden vol commentaar van ... WAUW, wat leuk, heel lief enz enz enz enz ... Ik wacht liever tot er iets waardevols is om op te reageren.

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:22

huh, sugarmiss ter discussie?!
wij willen sugarmiss!!! en hier heb je een lijst vol redenen!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:00

Gewoon blijven hoor, er zijn er een aantal waarvan ik echt blij ben dat zíj geen Mod zijn Bloos! Van jou heb ik nooit 'last' hoor bij discussies enzo Tong uitsteken (Ook al neem ik er meestal geen deel aan en lees ik gewoon Haha!)

JerInTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:21

Ik vind dat SM in de topic over de VR te ver is gegaan in het geven van inlichtingen die zij via PB's heeft verkregen. >;)
Deze info had zij naar mijn mening niet openbaar mogen verkondigen, omdat dit haar als prive is aangeleverd.
Door deze info (die naar mijn weten niet korrekt is) heeft ze mens en paard benadeeld. Boos!
Dit is een forum wat door veel mensen wordt gelezen en waar de paarden van de VR wellicht een nieuw baasje hadden kunnen vinden.
Door haar uitspraken, die veel mensen uiterst serieus nemen is wellicht een aantal paarden een potentiele baas misgelopen. Huilen
Dat vind ik niet thuis horen op een forum wat door de vriendschap tussen mens en dier is ontstaan.

Ik spreek in dit specifieke geval dan ook niet over een mening!

Ik ben er voor dat er op een forum vrijheid van meningsuiting is en dat ook een moddie zijn/haar zegje mag doen.
Ook ik heb al eens een hele goede tip gekregen en ben SM daar nog steeds dankbaar voor.
Ik vind dat ze over het algemeen goed werk levert.
Ik hoop alleen dat ze zich in de toekomst ten opzichte van PB info wat discreter zal opstellen.

DAN mag ze van mij gewoon blijven......

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:49

Tja, als je het graag wilt weten; van mij mag je absoluut blijven!
je bent misschien af en toe een tikkie betweterig, Knipoog maar als ik het goed begrijp loop je al wat jaartjes mee in de sport. Ik heb liever een actieve mod met af en toe een menigeen op de borst stuitende mening dan een moddie die alles maar goed vind waardoor het forum naar de tingeling gaat.

Valerie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:55

je moet gewoon blijven, je hebt genoeg kennis over het western. En ik vind dat je het goed aanpakt!! Zou ik nooit kunnen!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:38

JerInTho schreef:
Ik vind dat SM in de topic over de VR te ver is gegaan in het geven van inlichtingen die zij via PB's heeft verkregen. >;)

Dat jij niet wil geloven of ze nou wel of niet op de veluwe ranch is geweest is je eigen zaak, waarom zou sugarmiss daar in godsnaam over liegen?

Ik stem ook voor sugarmiss, en degene die een probleem hebben met de manier waarop er hier gemodereerd wordt, moet optarren. Je HOEFT niet op Bokt te komen!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 16:59

Er zijn ook speciale westernfora Haha!

Ik vind dat SM het prima doet, i.m.o. is ze niet partijdig, geeft ze wel haar mening en dat mag, lijkt me.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:38

FlyingHigh"]
[quote="Ferrymaid schreef:
Buiten het feit of SM wel of niet moet moderaten moet ik nog zien wie er de tijd en energie in zal steken mocht zij verdwijnen. om welke reden dan ook.
Ben benieuwd wie denkt dat hij/zij dat ook kan. Cool

Kunnen zijn er wel meerdere, maar willen is een ander verhaal. Bij de meesten van ons zit er nog een heel gezin te wachten, bestaande uit man/ vrouw en kids en een kudde huisdieren......die heeeeel veel aandacht willen hebben, Clown . En een baas die het NIET leuk vindt wanneer je te veel zit te internetten ipv serieus te werken.
[/quote]

En zo zijn er ook zat die denken dat ze het beter kunnen.
Hoe was het ook alweer; iets met stuurlui aan wal ofzo Haha!