ellen1"]
[quote="pmarena"][quote="ellen1 schreef:Als je ergens geen verstand van hebt of geen ervaring in hebt moet je ook geen mensen gaan adviseren. Hier kunnen grote problemen door ontstaan.
Nou , dan kunnen we Bart wel een verzoekje sturen om Bokt maar te sluiten , want dan zijn er nog 3,5 gebruikers over 
Citaat:
Groetjes en weltrusten
Ellen

Ook welterusten ! 
[/quote]
Jammer dat er weer dit soort reacties op komen. Er zijn toch altijd mensen die zich weer aangevallen voelen.
Je weet best wat ik bedoel. Het heeft niet alleen betrekking op bokt, maar op het leven in het algemeen. 
[/quote]
aangevallen ?
Mmmh. gisteravond een uitdrukkings-foutje gemaakt dan zeker ,
want ik moest juist best wel lachen om je reactie
Ik vond het een beetje een nutteloze bijdrage (sorry) ,
op een forum zoals dit is het nu juist de bedoeling dat mensen hun eigen mening en inzichten verkondigen.
En helaas zitten daar ook hele foute adviesen bij...dat kun je verwachten.
Je hebt het heel mooi gezegd , maar je "verbiedt" nu juist waar heel bokt op draait 
En bovendien zijn SM's adviezen toch echt niet van de gevaar-opleverende categorie hoor
Ik begrijp je reactie verder wel hoor ,
daarom wenste ik je nog vriendelijk welterusten terwijl ik me omdraaide richting bed
.
Maar je vatte het blijkbaar wat anders op 
*trouwens ook wel grappig om te zien , de ervaren bokkers pakken direct op dat ik er wel om moest lachen , terwijl jezelf als nieuweling dus meteen dacht dat ik je aanviel.... leuk stukje bokt-psychologie weer
*
Maarja.
In iedereen nu weer vriendjes verder ?