Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:Een forum is daar misschien wat te gelimiteerd voor. Dat gaat altijd nog beter tijdens een live-gesprek.. Maar voor mijn gevoel heb je mij altijd wel veroordeeld als onkundig (en dat mag natuurlijk, ik kan ook niet zoveel maar heb wel een idee en een mening) maar eigenlijk ook nooit gevraagd hoe of wat, maar alleen maar de argumentatie "jij rijdt geen wedstrijden op worldlevel dus je snapt t niet" en daar kan ik dan niet zoveel mee...

dofuzz schreef:en terechtik ben het niet altijd eens met jou stellingen, die ik eerlijk gezegd soms te uitgesproken vind in een bepaalde richting,

vind ik via internet ook niet zo heel ergCitaat:maar als ik me niet vergis heb ik jou nooit persoonlijk aangevallen.
Citaat:maar stellen dat het dommerikken zijn tart voor mij alle verbeelding en een dergelijke stelling heeft voor mij "komt van een debiel" written all over it!
bijvoorbeeld.. Cer schreef:Citaat:maar stellen dat het dommerikken zijn tart voor mij alle verbeelding en een dergelijke stelling heeft voor mij "komt van een debiel" written all over it!
Als je je laat filmen in op een publieke plaats terwijl je dingen doet die niet heel handig zijn, ben je gewoon niet zo heel snugger..bijvoorbeeld..