[WN] AQHA haalt de "teugels" aan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:26

pakt de popcorn en leest lekker mee :)

Cer

Re: AQHA haalt de "teugels" aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:28

Om half tien s-ochtends? gatverdarrie :\

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:34

haha, nouja, bij wijze van spreken :))

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:47

Cer schreef:
Een forum is daar misschien wat te gelimiteerd voor. Dat gaat altijd nog beter tijdens een live-gesprek.. Maar voor mijn gevoel heb je mij altijd wel veroordeeld als onkundig (en dat mag natuurlijk, ik kan ook niet zoveel maar heb wel een idee en een mening) maar eigenlijk ook nooit gevraagd hoe of wat, maar alleen maar de argumentatie "jij rijdt geen wedstrijden op worldlevel dus je snapt t niet" en daar kan ik dan niet zoveel mee... :)

ik ben het niet altijd eens met jou stellingen, die ik eerlijk gezegd soms te uitgesproken vind in een bepaalde richting, maar als ik me niet vergis heb ik jou nooit persoonlijk aangevallen. en wanneer je een stelling dropt waar imo wat inzit zal ik die ook steeds steunen. ik probeer althans ideeen en stellingen van wie dan ook te argumenteren maar ook dat lukt niet altijd en soms laat ik me mee naar beneden slepen.

een voorbeeld : als iemand hier stelt dat Fonck, Flarida of wie dan ook van dat kaliber geen horseman zou zijn dan kan ik niet anders dan walgen van een dusdanige stommiteit. elk van deze individuen heeft zijn kwaliteiten en tekortkomingen, vandaar dat ik zorgvuldig bepaal welk soort paard ik bij welke trainer neerpoot, maar stellen dat het dommerikken zijn tart voor mij alle verbeelding en een dergelijke stelling heeft voor mij "komt van een debiel" written all over it!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:49

dofuzz schreef:
toegegeven, ik laat me ook telkens weer meesleuren

Mooi he, internet :D

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:50

Romkabouter schreef:
dofuzz schreef:
toegegeven, ik laat me ook telkens weer meesleuren

Mooi he, internet :D

't is een k*tzooitje maar het is de 21e eeuw zeker?

Romkabouter

Re: AQHA haalt de "teugels" aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:50

Je went er aan :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:10

dofuzz schreef:
ik ben het niet altijd eens met jou stellingen, die ik eerlijk gezegd soms te uitgesproken vind in een bepaalde richting,
en terecht :j
Soms ook geschreven for the sake of argument

Citaat:
maar als ik me niet vergis heb ik jou nooit persoonlijk aangevallen.
vind ik via internet ook niet zo heel erg :D

Citaat:
maar stellen dat het dommerikken zijn tart voor mij alle verbeelding en een dergelijke stelling heeft voor mij "komt van een debiel" written all over it!

Als je je laat filmen in op een publieke plaats terwijl je dingen doet die niet heel handig zijn, ben je gewoon niet zo heel snugger.. :+ bijvoorbeeld..

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:12

Cer schreef:
Citaat:
maar stellen dat het dommerikken zijn tart voor mij alle verbeelding en een dergelijke stelling heeft voor mij "komt van een debiel" written all over it!

Als je je laat filmen in op een publieke plaats terwijl je dingen doet die niet heel handig zijn, ben je gewoon niet zo heel snugger.. :+ bijvoorbeeld..

ik bedoelde met dommerikken meer in de zin van op paardennivo maar je hebt daar inderdaad een punt.