Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)zoals de super-cutter van Rieky Young! Echt een superbeessie! En de Future Guys blijven natuurlijk gaaf om te zien (leuke paarden, leuke gozers
). Vond het ook super dat er een Amerikaans jurylid aanwezig was die zeer terecht die prachtige buckskin liet winnen bij de reining en de raggende Belg diskwalificeerde. Heel prettig, een rechtvaardige jury. Ondanks zijn rollende "r" wist de Belgische omroeper de sfeer er aardig in te krijgen, en een verderop op de rij waar wij zaten wist iemand de sfeer nog meer te verhogen door een flinke joint aan te steken (kuchekuch)
Verder stonden er veel leuke kraampjes vond ik en dansten er vreselijk veel mensen wat wel een supersfeer gaf. Kweenie of ik volgend jaar weer ga, ben meer een rider als een dancer, maar ik denk dat het voor de dansers echt verschrikkelijk leuk is om heen te gaan.
Het enige wat mij stoorde was die meneer(ok hij was al 67 en wilde een keer in Den Bosch rijden)die liet zien hoe het echt niet moet met publiek die misschien daar hun eerste indruk krijgen van wat western is.
(Ik was degene met de felgroene pad en het donkerbruine paard voor degenen die zijn geweest, in de amateur reining welteverstaan)
Ik heb nog niet gekeken op de website Gisela, maar dat ga ik snel even doen.
Er liepen mensen rond waarvan het net leek of ze dachten dat ze een trail gingen maken van een half jaar ofzo, een ijzeren bekertje aan je broek
, rondlopen met sporen en meer atributen, alleen het revolver miste nog. Hallo! Ook zag ik een of andere halve gare die zich had uitgedost als indiaan
Errug overtuigend hoor!
xxxmelody schreef:wie heeft de goeie man gezien zaterdag die meedeet aan de western pleasure hahahah reacties graag!
Bij navraag bleek het om een man van 67 te gaan (zie ook een paar berichten hierboven) waarvoor z'n paard z'n alles was en die de grote wens had om ooit eens tijdens de WE (of iig in de Brabanthallen) te starten ondanks dat ie wel weet dat hij geen superruiter is. Wat anderen ervan vinden boeit hem niet. Aan de ene kant had ik wel zoiets van wat gaaf dat iemand dat dan gewoon doet, hij heeft toch maar het lef om te doen wat hij zo graag wil, je kijkt dan toch met iets andere ogen.
bubbels schreef:Willeke; Ik vond op zich dat die man prima reed hoor. Mijn commentaar was in elk geval op die idiote Belg gericht. En xxxmelody; die man in de pleasure reed ook de reining, en dat is de man waar ik het ook over had, echt bespottelijk.
) zijn paard moets gaan dood liggen maar dat deed hij niet achter de schermen gaaf hij dit dier er ff van langst. Heb er foto's van genomen mensen kinderen als je dit vrijheidsdressuur noemt dan stop ik er van daag nog mee