Edit: zie je berichtje al, ben benieuwd of je er gebruik van gaat maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blanket schreef:Waarom wachten tot de volgende eigenaar, je hebt er veel meer profijt van om nu papieren aan te vragen. 1. Je zal meer geïnteresseerde hebben en 2. je zou meer kunnen vragen
Edit: zie je berichtje al, ben benieuwd of je er gebruik van gaat maken.
)
Paintless schreef:zij is een .. euh... wat is het.. half zus van mijn eerste merrie? nee, anders. dat was een dochter van Teedona Step. dit is een kleindochter van..
leuk paard. als ik er niet al een had zou ik wel geïnteresseerd zijn, maar idd, die papieren. zonder papieren kan je geen AQHA rijden. (ahum, ik zeg dus niet dat ze geen Quarter is)
en dat vind ik nou juist het leukste van een Quarter, het tegen elkaar wedstrijdjes doen.
breakthelaw schreef:Paintless schreef:zij is een .. euh... wat is het.. half zus van mijn eerste merrie? nee, anders. dat was een dochter van Teedona Step. dit is een kleindochter van..
leuk paard. als ik er niet al een had zou ik wel geïnteresseerd zijn, maar idd, die papieren. zonder papieren kan je geen AQHA rijden. (ahum, ik zeg dus niet dat ze geen Quarter is)
en dat vind ik nou juist het leukste van een Quarter, het tegen elkaar wedstrijdjes doen.
Papier is dus voor 300 dollar tot eind 2012 aan te vragen.
Ik kan alles verzorgen (DNA van moeders en handtekening van de hengsten eigenaar van die tijd) alleen zal de neiuwe eigenaar het (waarschijnlijk) zelf moeten doen als die daar interesse in heeft.
)