gera schreef:volgens mij heb ik Toekie gezien (volgens mij heeft ze me ook nog gefilmd, maar het kon ook om het scorebord achter me gaan... er zal vast wel een plukje haar van me op de film staan) en serieus, ik wilde me nog voorstellen aan je, maar ik had ook een jasje klaar liggen om te laten borduren en die zou om vier uur klaar zijn, dus ben ik steeds heen en weer gelopen om te zien of die klaar was.
Ik wist het, ik wist het!! Ik had een vermoeden dat jij het was, met die grote camera!
Ik filmde idd na de proef ff het scorebord, zodat ik later nog precies weet wie/wat/waar. Ben je er dadelijk ook weer? Als ik je dan zie ga ik me voorstellen!!!

Roel gefeliciteerd .....
zal mij morgen we verslag uitbrengen........

Chris Feichter eerste met MR BH Jac, ontzettend mooie stops. Maar het meest onder de indruk ben ik toch van Rieky met Burnt Starlight, ze was tweede. Beginnen met een flinke overspin en dan toch zo veel plussen dat je nog tweede wordt. Ze laat het er altijd zo gemakkelijk uitzien. Cirkels zijn echt rond, langzame cirkel is echt langzaam, ontzettend nette wissels, precies op X in één moeite door met het terugnemen in tempo voor de langzame cirkel.
. Een hele eer hoor om de Europese kampioen te mogen vervoeren
. Maar gelukkig ging alles goed op een paar kleinigheidjes na. De avond ervoor durfde Cody niet eens langs de palmboom en tribune; ze maakte zo'n snelle rollback dat Rachelle er bijna naast lag

stapt er een jongen op. en die wordt 2e