[WN] Dutch Western riding festival, succes of niet ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 12:39

Voor Trix en consorten geen probleem denk ik, die 12,50 euro. Is de koninklijke familie eigenlijk echt geweest ? Piet Paulusma, leuk :D

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:56

Volgens mij is dat alleen grootspraak geweest.
Ik heb er in iedergeval niets meer van gehoord of gezien. :7

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 13:24

Ik weet het niet haha, maar op een of andere manier kan ik mij daar geen voorstelling van maken, de Oranjes en westernriding :D Waarom, ja dat weet ik ook niet.

Zie dat meer in combi met een concours hippique in de RAI ofzo. De koningin rijdt zelf wel paard weet ik.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:53

Haha, ik dacht ook meteen, Piet Paulusma! Daar kijken veel mensen naar :j

Het zal wel niet uitkunnen, maar je trekt pas echt mensen van 'buitenaf' door geen entree te vragen. Dan lopen mensen zo eens binnen. Ze geven dan wel geld uit aan eten en drinken vaak, dan heb je daar de inkomsten van.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:50

Nou, ik ben een week geweest en heb het goed naar de zin gehad. Mijn commentaar/input, zowel negatief als positief zijn al kenbaar gemaakt dus doe ik hier niet.

Maar nu zit ik hier te lezen over die promotie en bekendheid geven aan het evenement enzo en ineens moest ik weer denken aan dat ene oudere vrouwtje uit Den Haag... 4x (!) die week ben ik dat oudere vrouwtje tegengekomen, ze heeft me verklapt dat ze 72 is. Heb met haar gebabbeld en gevraagd of ze hier met iemand was. "Nee hoor, maar ik had het gezien op tv en ik vind paardjes zooooo mooi, dus dan probeer ik zo vaak mogelijk te komen, dan kom ik hier met de bus naartoe. En als er pauze is dan ga ik bij die andere bak kijken en van 't weekend kom ik ook en dan ga ik in de pauzes naar de muziek luisteren of even line-dancen. Ik heb ook bij alle winkeltjes gekeken. Straks ga ik hier een hapje eten, hoef ik thuis niet te koken". Ik zei tegen haar dat vanaf donderdag de entree wel hoger zou worden, maar ze had gespaard om leuke dingen te doen en ze was er het hele weekend...

Okay, dit is maar één bezoeker, maar ze heeft genoten!!! En vond het haar geld waard. En heeft het op tv opgepikt......

amanda1980

Re: Dutch Western riding festival, succes of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:13

op tv west is reclame gemaakt. maandag was gratis, dinsdag 8,50 en daarna 12,50. ;)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:06

Yessy schreef:
Klopt, wij zaten ons in het publiek ook al af te vragen hoe eerlijk het was, omdat de verschillen soms op tienden van seconden lagen.

ja en een tiende van een sec. dat is lastig meten met een stopwatch.
@crazycactus:
De titel is de volgende dag (ook met minder deelnemers dan gepland) wel uitgereikt
zelfs met medaille en sjerp :)

http://tinypic.com/r/ngq3wp/7
http://tinypic.com/r/10ygbpx/7
Ik hoorde ook al van een aantal barrel racers dat ze volgend jaar ook mee gaan doen
dus ik ben blij dat de organisatie het zo groot heeft aangepakt met goed prijzengeld en zo
misschien dat nu eindelijk de barrel race in NL ook wat groter gaat worden en volgend
jaar meer deelnemers en dan hopelijk ook elec.tijdwaarneming, verder vond ik het +:)+

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:35

Sassy4barrel schreef:
Yessy schreef:
Klopt, wij zaten ons in het publiek ook al af te vragen hoe eerlijk het was, omdat de verschillen soms op tienden van seconden lagen.

ja en een tiende van een sec. dat is lastig meten met een stopwatch.
@crazycactus:
De titel is de volgende dag (ook met minder deelnemers dan gepland) wel uitgereikt
zelfs met medaille en sjerp :)

http://tinypic.com/r/ngq3wp/7
http://tinypic.com/r/10ygbpx/7
Ik hoorde ook al van een aantal barrel racers dat ze volgend jaar ook mee gaan doen
dus ik ben blij dat de organisatie het zo groot heeft aangepakt met goed prijzengeld en zo
misschien dat nu eindelijk de barrel race in NL ook wat groter gaat worden en volgend
jaar meer deelnemers en dan hopelijk ook elec.tijdwaarneming, verder vond ik het +:)+

ik hoop het, was erg leuk om te zien!