Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:Oh oh...................ik heb iets ergs gedaan..........heb me helaas afgemeld.
Aangezien ik alleen voor de halter ga en geen rijdend onderdeel rij en zij me kon melden dat er bijna geen deelnemers zijn in de halter, ga ik dus niet heen. Er zijn zo weinig deelnemers, dat er geen punt te verdienen valt. Ik vind het jammer, maar het is niet anders.
, ik snap best dat je graag punten wilt halen op wedstrijden, maar vind dit tegenover de andere deelnemers en jury niet netjes.Ods"]
[quote="FlyingHigh schreef:Oh oh...................ik heb iets ergs gedaan..........heb me helaas afgemeld.
Aangezien ik alleen voor de halter ga en geen rijdend onderdeel rij en zij me kon melden dat er bijna geen deelnemers zijn in de halter, ga ik dus niet heen. Er zijn zo weinig deelnemers, dat er geen punt te verdienen valt. Ik vind het jammer, maar het is niet anders.
, ik snap best dat je graag punten wilt halen op wedstrijden, maar vind dit tegenover de andere deelnemers en jury niet netjes.
........
, in de 'ronde voor Grand Champion' (wil iemand me even vertellen hoe dit officieel heet? Ik voel me zo'n leek) moest hij tegen de uiterst mooie hengst Explicit Cash Deposit (van 'jojo' hier op bokt) en zijn grote broer Dusty Pebbles Tomboy. Jammer, toen werd hij dus derde. Maar ja, die twee grote hengsten zijn eigenlijk ook nog niet te kloppen door zo'n klein mannetje (die ook nog eens redelijk overbouwd was..). In de futurity is hij tweede geworden. Ik mag totaal niet klagen, maar ik had heel eerlijk gezegd op een eerste plaats gerekend. Maar teleurgesteld was ik helemaaaaal niet, want hij heeft ontzettend goed zijn best gedaan en vooral tijdens de futurity bleef hij zo ontzettend netjes vierkant staan.. dat is gewoon een ontzettend goed begin. Voor mij was hij de absolute winnaar
Ik heb Anya vanuit de bak nog wel horsemanship zien doen en heb Romkabouter heeeeel erg netjes los zien rijden voor de pleasure en daarna ook gefilmd tijdens de pleasure (toen zat ik dus niet in de kantine). Mocht je beelden van jezelf willen hebben, ik heb je ongeveer anderhalve minuut op band (niet vreselijk lang, maar misschien wel leuk, wie weet?)FlyingHigh schreef:Mijn paarden in de sop zetten, veel geld uitgeven aan inschrijving en vooral aan autokosten en wetende dat je geen APHA punt kunt winnen zijn voor mij goede redenen om niet te komen, het is voor mij nog steeds een hobby en ik bezit geen euro- boompje. Ik ben ook zo netjes geweest om me af te melden, wat maar weinig deelnemers doen.
Had ik in rijdende onderdelen ook meegedaan, had ik gerust gehalterd.
Vandaag 2 kids met hoge koorts thuis op de bank, ik wás me toch blij dat ik me vrijdagochtend al had afgemeld,........
.
Volgens mij gaat het om corine (als ik het goed heb, van Simply Lost My Spots) en Linda (van Fresnos en Rainy). Kan het kloppen dat ik jullie heb gezien, waren jullie er? Zo ja, dan spreek ik jullie volgende keer aan, want dan ken ik nu jullie gezichten (dus berg je maar
)