[WN] Meer interesse voor western door Anky?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:12

LindyH schreef:
Pfff... :Z

Is het nou echt nodig om na discussie nummer 1000 over dit onderwerp nog maar even nummer 1001 er tegenaan te gooien? De verschillende meningen veranderen daar echt niet door, hooguit het humeur.

Dit was een leuk topic met een interssante vraag van de TS. Laten we dat niet verpesten door deze verzuurde discussie weer te gaan voeren. Laten we gezellig off topic gaan over lekkere cowboys ofzo. :P

Dat bedoel ik... Ik denk ik moet even mijn frustratie eruit gooien. Het zit inmiddels in de balon ( ;) ) dus nou gaan we weer verder! Ik heb hier toevallig thuis een kalender hangen met halfnaakte ontzettend gespierde Amerikaanse Fire Fighters! (Dat zijn toch ook net cowboys) :Y) :+

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:13

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:14

Hebben de dames al eens overwogen een "cowboy" te zoeken die niet direkt iets met paarden heeft maar wel twee rechterhanden?
Daar heb je eigenlijk nog meer aan. Stal bouwen, weiland/bak slepen en rollen, kuilbalen klaarleggen, mest rijden.... Je zal dan maar een vent hebben die ook nog wil rijden, dan heeft hij toch geen tijd meer voor jouw klussen???
Om on topic te blijven, Anky heeft daar vast ook last van......

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:17

tja gewoon een nemen die kan rijden en de rest ook doet ,die foto modellen van jullie kunnen alleen maar poseren !

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:18

Hahahaha dat is inderdaad een goeie... Daar heb je waarschijnlijk meer aan. (En ik denk zelf dat Anky zo haar "mensen" heeft voor klusjes.) ;) Ik ben trouwens niet echt van de fotomodellen hoor, mij te glad... (In het echt dan ;) ) Geef mij maar gewoon een lieve betrouwbare kerel die het niet erg vind als ik naar paardjes "ruik" :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:19

_O- Het kan aan mij liggen, maar dat is hetzelfde als het voorbeeld wat je in je OP zegt. Als Pat een roze rijbroek aan zou trekken, zou ook heel de NH-wereld gelijk een roze rijbroek aantrekken :')

Gimme_Joy

Re: Meer interesse voor western door Anky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:21

Welk voorbeeld bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:27

Arabesk schreef:
Dat is wat ik mij afvroeg. Iedereen weet dat als Anky morgen een roze rijbroek draagt héél NL een roze rijbroek draagt.

Ben ook wel benieuwd hoe de belangstelling voor westernrijden is toegenomen doordat Anky 'het nu ook doet' 8-)

Denk ook wel dat NH gezorgd heeft voor meer interesse, aangezien de grootste NHgoeroe vanuit de westernhoek komt en alle naturals ineens rondreden op westernvormige barefoots _O- (mezelf incl :+ )

Maar verder bemoei ik me er niet meer, ben immers toch een dressuurmuts :))

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:07

Dofuzz, ik ben het helemaal met je eens. Afkammen is heel makkelijk maar zelf in de spotlight staan durven de meesten niet, stel je voor dat je afgaat...

k denk, dat als Anky iets leuks in de westernsfeer in haar kledinglijn zou opnemen, dat ik dat mss, ligt aan de prijs want ik vind Anky kleding over het algemeen kneiterduur, best zou kopen :o

Verder hou ik het graag luchtig met wat humor...Zo zie ik dat broodje kroket met down al helemaal voor me _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:11

Noisy schreef:
Dofuzz, ik ben het helemaal met je eens. Afkammen is heel makkelijk maar zelf in de spotlight staan durven de meesten niet, stel je voor dat je afgaat...

k denk, dat als Anky iets leuks in de westernsfeer in haar kledinglijn zou opnemen, dat ik dat mss, ligt aan de prijs want ik vind Anky kleding over het algemeen kneiterduur, best zou kopen :o

Verder hou ik het graag luchtig met wat humor...Zo zie ik dat broodje kroket met down al helemaal voor me _O-

Wahahahaha idd, "Doe mij maar een broodje kroket met down en een patatje up! ;)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:24

ik rij ook geen 70 score en mijn paard ook niet. maar ik zie wel dat er nederlandse ruiters zijn die netter rijden dan haar, 74 score's kunnen rijden en dat vast kunnen houden, maar niet mee mochten naar amerika.

dus dan heb ik wel zo iets, die 2e rangs western/dressurmuts of die eerste rangs reiner.. kies ik voor het laatste.

en humor.. ja dat hoort er bij. vind ik leuk, kan ik ook lachen.
afgunst, jaloezie. dat hebben we allemaal wel eens. ik zie ook wel eens een paard lopen waarvan ik denk.. wow, was die maar van mij. of een proef die ik zelf ook wel zo mooi kan rijden. daar heb ik regelmatig last van. maar ik vond het gewoon niet eerlijk iemand mee te nemen naar zo iets belangrijks, terwijl er betere thuis bleven. dat kan je niet maken vind ik.

verder ben ik super blij met de aandacht hoor. laat het maar komen in London. jiihaaa. lekker op tv naar de grote namen kijken, ipv via een livestream.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:16

cowboyberend schreef:
tja gewoon een nemen die kan rijden en de rest ook doet ,die foto modellen van jullie kunnen alleen maar poseren !

Precies, ze zijn er wel hoor, moet goed zoeken. En nee, de mijne is niet te leen of te huur.......dan moet ik alle klusjes zelf doen en alleen rijden

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:22

Cowhorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:36

je kan het ook omdraaien.... meer interesse in anky doordat ze western rijd???? (slimme meid die anky :D )

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:27

Paintless schreef:
maar niet mee mochten naar amerika.

wat ik ervan begrepen heb is dat andere, betere ruiters bedankt hebben en dat ze dus uiteindelijk bij Anky terrecht gekomen zijn

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:43

Noisy schreef:
Paintless schreef:
maar niet mee mochten naar amerika.

wat ik ervan begrepen heb is dat andere, betere ruiters bedankt hebben en dat ze dus uiteindelijk bij Anky terrecht gekomen zijn

inderdaad.
ofwel hadden ze geen paarden die aan de leeftijdseis voldeden
ofwel waren die paarden niet 100% fit
ofwel konden die ruiters de bondscoach niet luchten
ofwel kon de bondscoach die ruiters niet luchten
ofwel hadden de ruiters aangegeven niet geïntersseerd te zijn
ofwel ........................................................
ofwel neem je gewoon iemand mee die wel aan alle kwalificatie eisen voldoet en die Anky heet en daardoor een geweldige PR-waarde heeft voor de sport in het algemeen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:49

Nee, dan zorg je dat je als bondscoach wel die ruiters kan luchten en vice versa.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:53

Romkabouter schreef:
Nee, dan zorg je dat je als bondscoach wel die ruiters kan luchten en vice versa.

helemaal mee eens, maar dat kun je Anky niet kwalijk nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:11

Zowel van ruiters als een bondcoach mag je een professionele houding verwachten, geen vriendjespolitiek.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:47

uhm volgens mij voldeed anky niet eens aan de officiele eisen toch?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:13

@ quarterH
Nee, dat klopt. Volgens mij moest je minstens 2 CRI's in eigen land hebben gestart en Anky heeft er maar 1 gestart in de kwalificatie periode.
Ik had nog wel een paar ruiters op kunnen noemen die niet eens gevraagd waren en wel over voldoende middelen beschikten en graag mee wilden..

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:33

YouthReiner schreef:
@ quarterH
Nee, dat klopt. Volgens mij moest je minstens 2 CRI's in eigen land hebben gestart en Anky heeft er maar 1 gestart in de kwalificatie periode.
Ik had nog wel een paar ruiters op kunnen noemen die niet eens gevraagd waren en wel over voldoende middelen beschikten en graag mee wilden..

zoals daar zijn??

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:51

dofuzz schreef:
helemaal mee eens, maar dat kun je Anky niet kwalijk nemen

Nee, absoluut niet.
Ze heeft het zelfs naar omstandigheden goed gedaan naar mijn mening.

Beter dan ik had verwacht.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:29

Ik ben het met Dofuzz eens :? Met Rom ook maar dat is niet uitzonderlijk :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:16

Ik vind het een hele sterkte post Dofuzz, en ga dan ook met Rom mee.

Een beetje geinen is leuk, maar wat er allemaal genoemd wordt gaat erover.