rapido schreef:En dat allemaal om een vlecht in een staart
ja soms gaat het echt nergens over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendietjuhhh schreef:Mijn paard heeft geen vlecht. Dit om verschillende redenen.
1. Ik vind het niet mooi staan. Inderdaad is de staart een sierraad en dit wil ik graag laten zien.
2. Je paard gaat niet op je staart staan als je hem goed bijhoud met knippen. (En dan hoeft de staart echt niet heel kort). Ook gaat je paard de staart meer dragen als je hem iets korter hebt dan lang (en bijna op de grond).
Bij western is het misschien anders omdat je met bepaalde oefeningen de kont bijna op de grond zit.
4. In de zomer heb je met een losse staart veel meer oppervlakte om vliegen weg te jagen.
Paintless schreef:Kitty84 schreef:@rommulus...gelukkig weet je zelf beter toch
ja weet wel beter, maar toch steekt het..
wendietjuhhh schreef:Mijn paard heeft geen vlecht. Dit om verschillende redenen.
1. Ik vind het niet mooi staan. Inderdaad is de staart een sierraad en dit wil ik graag laten zien.
2. Je paard gaat niet op je staart staan als je hem goed bijhoud met knippen. (En dan hoeft de staart echt niet heel kort). Ook gaat je paard de staart meer dragen als je hem iets korter hebt dan lang (en bijna op de grond).
Bij western is het misschien anders omdat je met bepaalde oefeningen de kont bijna op de grond zit.
4. In de zomer heb je met een losse staart veel meer oppervlakte om vliegen weg te jagen.
Toekie schreef:Ik heb een aanvulling op 2aJe paard kan bij het opstaan wel degelijk op de
staart gaan staan, ook al houd je de lengte bij.
sflj schreef:Toekie schreef:Ik heb een aanvulling op 2aJe paard kan bij het opstaan wel degelijk op de
Als mijn paard bij het opstaan op d'r staart gaat staan, trekt ze er een paar haren uit.
Als ze gaat staan met een vlecht in, hoeveel worden er dan uitgetrokken?v
mirandavb schreef:Ik vlecht mijn paardje nooit in!! Ik heb een appaloosa met een dikke staart!! En die staart heb ik zo vol gekregen door er af te blijven. Als ik wedstrijd heb dan was ik hem een dag van te voren en spray hem helemaal vol met antiklit, dan vlecht ik hem pas in met staartzak en de volgende dag heeft ze echt een superrr mooie staart!!!
sflj schreef:Toekie schreef:Ik heb een aanvulling op 2aJe paard kan bij het opstaan wel degelijk op de
Als mijn paard bij het opstaan op d'r staart gaat staan, trekt ze er een paar haren uit.
Als ze gaat staan met een vlecht in, hoeveel worden er dan uitgetrokken?v