[WN] FOOTWORK IS TERUG!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 20:52

Ja Eerder kan ik er niet aan meewerken Ik moet voor ik wegga nog een website maken en als ik terugkom heb ik ook weer een website te maken...druk druk druk Haha! Maar een website voor gestolen paarden lijkt me helemaal super!

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:53

Ik las vannacht in het vliegtuig ( lag het AD), dat er een paardendief opgepakt was. Gelukkig zijn ze weer terecht. Gefeliciteerd!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:54

XoNo schreef:
Ja Eerder kan ik er niet aan meewerken Ik moet voor ik wegga nog een website maken en als ik terugkom heb ik ook weer een website te maken...druk druk druk Haha! Maar een website voor gestolen paarden lijkt me helemaal super!

Tut tut, druk baasje hoor! Knipoog
Dan moeten we er maar eens uitgebreid over praten tijdens het Bokt kamp!! Haha!
Het is namelijk mijn grootste paardennachtmerrie Frusty Ik moet er echt niet aan denken..... Verdrietig

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 20:54

In het vliegtuig? Was je lekker op vakantie? Lachen
Thnx voor je berichtje. Ik denk dat An & Henk dit allemaal nog wel een keertje nalezen, bij deze wil ik jullie alvast namens hen bedanken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 20:58

Ik krijg net een mailtje van de politie in Weesp, of ik namens hen de egenaren van Footwork wil feliciteren. Dit is wat ze stuurden:
Citaat:
Wij willen je vragen om op het Forum "Footwork is terug!", namens ons de eigenaar en de anderen erom heen te feliciteren. Wij zijn blij dat we ons werk goed gedaan hebben. Ook voor ons was dit een leuke dag en een leuke zaak. Veel geluk met de paarden.
Groeten Sander en Ton, politie Gooi en Vechstreek te Weesp.

Dus An, Henk, Roy, Leonoor...bij deze Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:59

Wat een goed einde zeg , al een geluk dat beide paarden nog in Nederland waren ( uitzonderlijk raar eigenlijk lijkt mij Scheve mond )
En ik vind het ook erg tof van de anonieme tipgever dat ze de beloning afslaan , dat getuigd nou eens van echt iets doen voor je medemens

Wat een mazzel hebben de eigenaard gehad zeg , uiteindelij is ze vrij vlug terecht . Sommige mensen zoeken jaren achter hun paard zonder ooit enig spoor te vinden ...

Feleciteer ze maar , en kraak een fles champagne Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 21:02

Er is morgen taart geloof ik Schijnheilig Tong uitsteken

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:06

Ik denk niet dat de betreffende dierenarts en hoefsmid op de hoogte zijn geweest. Ik persoonlijk zou zowiezo bij Footwork niet gauw aan een gestolen paard denken. Bij de paint misschien wel omdat hij hengst is en door zijn kleur veel opvallender is.
Moeilijk hoor om een dier te herkennen en misschien is de man een vaste klant?! Je kunt ook niet op de hoogte zijn van alle gestolen dieren. Net zo min als van alle gestolen zadels, helaas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:31

Ik ben het helemaal met Carys eens.
Als ik die 2 paarden op het land had gehad en de DA en hoefsmid had laten komen weet ik zeker dat ze geen achterdocht gehad zouden hebben.
Ik ken geen enkele hoefsmid/DA die een lijst met alle gestolen paarden bijhoudt.
In de westernwereld was dit misschien een bekend verhaal maar als ik geen internet/Bokt had gehad was het finaal langs me heen gegaan en ik denk dat dat voor heel veel (paarden)mensen geld.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:34

Potdorie, wat geweldig nieuws voor de eigenaren van Footwork en Cody!! Sneu dat Cody z'n ballen mist, dat is je reinste nachtmerrie voor een hengsteigenaar!! Colin, feliciteer je ze daar allemaal even van ons??!!?? En geniet van de champagne en morgen die taart.......

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:50

XoNo schreef:
Heb ik ook al aan zitten denken...lijkt mij een goed plan. Een landelijke orgaan dat alle gestolen paarden opneemt. Misschien wel alle paarden in de Benelux

Superplan zelfs!!! Wij dachten daar vanmorgen al aan dat er zoiets niet is. Ik zou hier graag bij meehelpen. Ideetjes genoeg!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:55

orri schreef:
Ah, dus toch ook de 'ruin' Cody's Judgement... wat een geluk dat hij leeft, maar behoorlijk rot dat een goede hengst nu verloren gaat qua produceren.

Misschien moeten we die jatmoos maar dezelfde behandeling geven, zonder versoving welliswaar. Maarja dit was te verwachten eigenlijk, zou toch een fikse schadevergoeding eisen ivm mislopen dekgelden.....
Wat een verhaal zeg, vindt idd de oplossingvan Jos ook erg goed....
Viv

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:56

En dan in combinatie met gestolen zadels, met foto's en al erbij.
Kun je ze vergelijken met een zadel wat je evt. aangeboden wordt!
Zou dat niet goed helpen?

Pietje Puk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:56

oh, deze paarden heb ik volgens mij zien staan.

Ik rij vaak de provinciale weg vanaf de A1 naar Weesp.

Daar staat een half afgebouwde manege. Een enorme troep. Alle ramen dichtgetimmerd enzo. Er stonden altijd Friezen maar de laaste tijd zag ik er een paint een en ander mooi paardje (Quarter?) staan...............

Vandaag stonden ze er niet meer.....

Dat spul is eigendom van enorm asociale lui. Ze hebben nooit vergunning gevraagd (en gekregen) voor het bouwen van die manege. Toen de gemeente de bouw stopte hebben ze op het gemeentehuis een paar ambtenaren in elkaar gemept. Zulk soort mensen dus.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 22:04

Er moet ook een Fjord en een ander paardje staan (haflinger geloof ik). Mocht dat er nog staan, dan heb je waarschijnlijk ook Cody en Footwork ook gezien.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:05

Pietje Puk schreef:

Daar staat een half afgebouwde manege. Een enorme troep. Alle ramen dichtgetimmerd enzo. Er stonden altijd Friezen maar de laaste tijd zag ik er een paint een en ander mooi paardje (Quarter?) staan...............

Vandaag stonden ze er niet meer.....

Dat spul is eigendom van enorm asociale lui. Ze hebben nooit vergunning gevraagd (en gekregen) voor het bouwen van die manege. Toen de gemeente de bouw stopte hebben ze op het gemeentehuis een paar ambtenaren in elkaar gemept. Zulk soort mensen dus.

Jeetje..................je bent 10.000 euro misgelopen..... Haha! Haha! .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 22:06

20.000 zelfs, Karen Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:07

XoNo schreef:
20.000 zelfs, Karen Knipoog

Shipsssss..............dat had ik moeten weten, }> . Maar goed, nu te laat he....

Pietje Puk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:11

tja, dat van die 20.000 is vandaag al een paar keer door mijn hoofd gegaan

ik kom te weinig op bokt..................

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 22:12

Stond er ook nog een Fjord dan? En nog een ander paardje?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:18

Pietje Puk schreef:

Daar staat een half afgebouwde manege. Een enorme troep. Alle ramen dichtgetimmerd enzo.

dat "spookhuis" met al die ramen erin vlak voor Weesp?

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:22

XoNo schreef:
Ik krijg net een mailtje van de politie in Weesp, of ik namens hen de egenaren van Footwork wil feliciteren. Dit is wat ze stuurden:
Citaat:
Wij willen je vragen om op het Forum "Footwork is terug!", namens ons de eigenaar en de anderen erom heen te feliciteren. Wij zijn blij dat we ons werk goed gedaan hebben. Ook voor ons was dit een leuke dag en een leuke zaak. Veel geluk met de paarden.
Groeten Sander en Ton, politie Gooi en Vechstreek te Weesp.

Dus An, Henk, Roy, Leonoor...bij deze Haha!

Wat ontzettend aardig van die politiemensen. Ze hebben hun best gedaan denk in. Misschien een idee een stukje van de beloning in hun potje te stoppen? Ik zeg maar wat hoor.

Gelukkig mankeeert Footwork niks bijzonders, een beetje extra voer en ze is er weer boven op. Van Cody is het best wel erg. Wat een ongelovelijke rotstreek om ten eerste de paarden te jatten en dan ook nog eens eentje te castrerren. Wij zijn heel blij voor jullie allemaal dat het tenslotte toch nog tot een goed einde gekomen is en nog zo snel ook.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 22:24

Sja, ik ga niet over de beloning helaas...de politie heeft puik werk verricht! Vandaag zijn er nog 2 rechercheurs langs geweest om te kijken hoe het met ze ging (ik weet niet zeker of het om de twee agenten gaat die mij een email hebben gestuurd), maar dat is natuurlijk hartstikke tof van ze!

Pietje Puk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:26

ja dat spookhuis. Ik ben er een tijd terug op het erf geweest omdat ik hoorde dat ze stalruimte verhuurden. Onguur volk. Ik werd als indringer behandeld. Ze hebben daar duidelijk iets te verbergen.

Toen ik er was lag er nog een buitenbak (nu niet meer) waarin een vent aan het western rijden was.

er liep ook een tijd lang een fjord de laatste tijd, daarom viel het mij zo op dat er nu van die aparte paarden liepen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 22:28

Dan zou het heel goed kunnen dat dat de plek is waar Footwork en Cody hebben gestaan. Het schijnt ook best ordinair volk te zijn, heb ik gehoord van mensen die hen bij ons op stal hebben zien lopen toen ze zogenaamd in een paardje geïnteresseerd waren Frusty