Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XoNo schreef:JaEerder kan ik er niet aan meewerken
Ik moet voor ik wegga nog een website maken en als ik terugkom heb ik ook weer een website te maken...druk druk druk
Maar een website voor gestolen paarden lijkt me helemaal super!
Citaat:Wij willen je vragen om op het Forum "Footwork is terug!", namens ons de eigenaar en de anderen erom heen te feliciteren. Wij zijn blij dat we ons werk goed gedaan hebben. Ook voor ons was dit een leuke dag en een leuke zaak. Veel geluk met de paarden.
Groeten Sander en Ton, politie Gooi en Vechstreek te Weesp.
orri schreef:Ah, dus toch ook de 'ruin' Cody's Judgement... wat een geluk dat hij leeft, maar behoorlijk rot dat een goede hengst nu verloren gaat qua produceren.
Pietje Puk schreef:oh, deze paarden heb ik volgens mij zien staan.
Ik rij vaak de provinciale weg vanaf de A1 naar Weesp.
Daar staat een half afgebouwde manege. Een enorme troep. Alle ramen dichtgetimmerd enzo. Er stonden altijd Friezen maar de laaste tijd zag ik er een paint een en ander mooi paardje (Quarter?) staan...............
Vandaag stonden ze er niet meer.....
Dat spul is eigendom van enorm asociale lui. Ze hebben nooit vergunning gevraagd (en gekregen) voor het bouwen van die manege. Toen de gemeente de bouw stopte hebben ze op het gemeentehuis een paar ambtenaren in elkaar gemept. Zulk soort mensen dus.
XoNo schreef:Ik krijg net een mailtje van de politie in Weesp, of ik namens hen de egenaren van Footwork wil feliciteren. Dit is wat ze stuurden:Citaat:Wij willen je vragen om op het Forum "Footwork is terug!", namens ons de eigenaar en de anderen erom heen te feliciteren. Wij zijn blij dat we ons werk goed gedaan hebben. Ook voor ons was dit een leuke dag en een leuke zaak. Veel geluk met de paarden.
Groeten Sander en Ton, politie Gooi en Vechstreek te Weesp.
Dus An, Henk, Roy, Leonoor...bij deze