HumbleTalent schreef:Beter nodigen we mensen uit om te komen kijken op een NK of EK. Neem iedereen is 5 mensen mee of iets..
Neem ze in godsnaam niet mee naar het wran NK
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Adrienne schreef:Als ik me niet vergis was hier op Bokt zelfs een oproep voor een Demo geven in Deurne bij Horse Event.
sibbe schreef:even een vraagje tussen door.
Nou zit ik net op you tupe te kijken naar hunter under sadle (als ik het goed schrijf) maar waarom hebben die wel een cap en dressuur kleding aan waarom geen western kleding en zadels.
Want het gaat toch wel om western rijden of niet
Citaat:Als ik vond dat ik een acceptabel niveau kon laten zien waar een dressuurruiter van onder de indruk was dan had ik me zeker aangemeld, maar als je heikneuterig rondrijdt heeft dat weinig zin.
Dan kun je beter helemaal geen demo geven.
Citaat:Neem ze in godsnaam niet mee naar het wran NK

sibbe schreef:Nou zit ik net op you tupe te kijken naar hunter under sadle (als ik het goed schrijf) maar waarom hebben die wel een cap en dressuur kleding aan waarom geen western kleding en zadels.
Mac schreef:sibbe schreef:Nou zit ik net op you tupe te kijken naar hunter under sadle (als ik het goed schrijf) maar waarom hebben die wel een cap en dressuur kleding aan waarom geen western kleding en zadels.
Hunter Under Saddle is een onderdeel dat
alleen op de rassenshows wordt uitgeschreven.
Het wordt ook gezien a
ls een "Engels" onderdeel en niet als westernonderdeel.
Mac schreef:sibbe schreef:Nou zit ik net op you tupe te kijken naar hunter under sadle (als ik het goed schrijf) maar waarom hebben die wel een cap en dressuur kleding aan waarom geen western kleding en zadels.
Hunter Under Saddle is een onderdeel dat alleen op de rassenshows wordt uitgeschreven. Het wordt ook gezien als een "Engels" onderdeel en niet als westernonderdeel.

MissFreubel schreef:Overigens zou ik wel eens willen leren hoe jullie "westernrijden" uitspreken tegen mensen die er niet bekend mee zijn. Altijd als ik dit woord zeg krijg ik de reactie: "oh leuk je rijdt wedstrijden, wat voor soort".......?? Zal wel aan mijn vreselijk accent liggen, haha
Heel veel mensen denken dat ik WEDSTRIJD rijd ipv WESTERN. Ik hou niet eens van wedstrijden, gewoon lekker recreatief hobbelen en wat trainen! Zo onduidelijk praat ik toch ook weer niet? Coentjuh schreef:MissFreubel schreef:Overigens zou ik wel eens willen leren hoe jullie "westernrijden" uitspreken tegen mensen die er niet bekend mee zijn. Altijd als ik dit woord zeg krijg ik de reactie: "oh leuk je rijdt wedstrijden, wat voor soort".......?? Zal wel aan mijn vreselijk accent liggen, haha
Oh dan ligt het niet aan mijHeel veel mensen denken dat ik WEDSTRIJD rijd ipv WESTERN. Zo onduidelijk praat ik toch ook weer niet?