Toekie schreef:Belachelijk ook dat sommige westernzadelmaten worden aangeduid met Full Quarter.![]()
ja ook al zo SPECIAAL een vol kwart????????????????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:superpony schreef:Mijn zoontje reed western met zijn shet en hartstikke leuk ook.
Je hebt trouwens voor heel veel rassen speciaal voer. Pony brok, arabieren voer, koudbloed, quarter, etc etc etc. Mooi toch? Je kan dat dan geven, maar er zijn er zat die iets van een ander ras voeren, mag ook...Vrij land, heerlijk!!!
Maar dan zijn er altijd nog mensen die zich er aan storen dat er speciaal voer is voor Arabieren, IJslanders, Quarters, fokmerries en en-vul-maar-in. Dat de samenstelling anders is, mag dan niet uitmaken. Dus, waarom is er - net als aparte Quarter dekens - apart Quarter voer? Moest niet mogen toch? Lekker alles uniform, en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken.

) maar later ga ik er zeker minimaal 1 nemen.
HumbleTalent schreef:Over duur gesproken, waarom zijn de quarters eigenlijk zo achterlijk duur in vergelijking met de KWPN? Special price for you? Krijg je een kwart paard betaal je voor 4.
Blijkbaar vond ik de Quarter toen al erg speciaal.