Toekie schreef:Paintless schreef:ga lekker naar het Quarters nk is makkelijk gezegt maar als je een paardje hebt zonder papieren kom je er daar niet in.
Ik zei idd tegen TS dat ze anders maar lekker naar het Quarter EK moet gaan, maar dit zei ik dan ook persoonsgericht. Ik zeg niet dat iedereen nu de WRAN moet boycotten ofzo.Ik bedoel alleen, dat wanneer in zo'n geval iemand van de organisatie begint te dreigen met het niet mogen starten op het NK, het voor mij waarschijnlijk meteen klaar zou zijn.
okidokie.. mis understood.. verkeerd gelezen, mijn excuses.
maar zoals ik zei is het voor de TS misschien leuk om te doen. als ik kon had ik daar ook wel gestaan. maar ik kan gewoon niet en er zullen meer zijn die niet kunnen en dus redelijk aan de WRAN vast zitten.
maar over het algemeen vind ik de wedstrijden wel erg gezellig en duidelijk. alleen is het af en toe een beetje chaos nu met die nieuwe regels. en als nieuweling zie je soms door de bomen het bos niet meer.
maar zo langzaamaan beginnen dingen mij duidelijk te worden. ik heb nog tot 2010 om alles een beetje te exploreren.

Geplaatst: 14-07-09 20:40
               Geplaatst: 14-07-09 20:40				         

afgelopen vergadering ware er ook amper leden.....
  afgelopen vergadering ware er ook amper leden.....
 )
 )