TiaraBungy schreef:Pienb schreef:precies Vanes!
laten we even eerlijk zijn... volgens mij is er niemand hier die een hekel heeft aan paarden en wilt dat ze slecht behandeld worden.....
alleen wat de juiste behandeling is daar verschillen meningen over. maar we kunnen er wel vanuit gaan dat iedereen het beste voor heeft.
Inderdaad!
Het lijkt me sterk dat Madepolder zou denken: Goh, laten we dat paard effe slecht gaan behandelen..
Overigens.. de stallen zijn helemaal niet nat, er wordt geen enkele voerbeurt overgeslagen en ze kijken NIET op je neer.. Er staan soms ook niet-quarters in training en die vinden ze echht niet minder waard hoor.. ze weten wss dat ze er minder kunnen uithalen, maar ze doen wel onwijs hun best.
Rapido: inderdaad, dit is een eindeloze discussie. Maar hij wordt steeds maar opnieuw gevoerd en dat is het jammere.. Want sommige dingen die mensen zeggen, voel ik me aangevallen door. Ik ben ook een leerling van Walter, dus ben ik automatisch 'hard'.
mee eens en kan ik volledig begrijpen!
ik heb hier ook al vaker 'dierenmishandeling' naar mn kop gekregen door iets wat ik schrijf, longeren met ketting (dat deze loshangt schijnt niemand dan te intereseren), paard uurtje vastbinden ed.
dat is zeker niet leuk. jammer dat mensen je veroordelen op teksten op een (voor velen) anoniem forum zonder jou of je werwijzen te kennen. dat doen ze nu ook met madepolder, via-via verhalen en horrorverhalen van vroeger bij een andere trainer.
mensen, oordeel niet zo snel!
Oeh, laat ik daar maar niet over beginnen, dat de paarden bij ons ook wel 's een uurtje vaststaan..
Ik heb daar geen problemen mee hoor, maar wss anderen wel.
........