MOet niet zo moeilijk te vinden zijn.Goeie en slechte stops heb je met en zonder bit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smax schreef:Kan het misschien zijn dat het ook een klein beetje met nalatigheid te maken heeft van de ringstewards??? Niet om iemand tegen het been te stoten, maar die moeten toch ook een beetje alles in de gaten houden...wat niet gemakkelijk is op een grote show!
Ik heb 2 ruiters in Oosterwolde zien inrijden in de buitenbak.. okay wel geen bebloede mondhoeken, maar als er een opzichter geweest was of een jurylid zou er zeker weten wat van gezegd zijn.. wij als toeschouwers hebben geen recht van spreken..
Ik denk wel dat het nut heeft om een brief te schrijven, dus een goed idee van Jos!!!
Ik hoop dat je gehoor op je mailtje krijgt.
Ik ben trouwens een enorme voorstander net zoals velen voor meer toezicht in inrijbakken en buitenbakken!!
Ik heb op het NK iemand gezien... zal geen namen noemen, maar die was niet zo tevreden met zijn plaatsing in de Halter..
groom liep braaf mee, toen zei meneer blijf jij maar even hier, want wat ik nu ga doen wil jij echt niet zien en hij lachte....
zulke lui......... hoop poen en nog groter ego![]()
volgende keer loop ik erachter aan om foto`s te maken, hoor of zie ik weer zoiets, in de hoop mensen wakker te schudden, nee idd geen leuke promotie voor de westernsport
DubbelDun schreef:Waar, maar hetzelfde paard hetzelfde zien lopen op een bitloze optoming is nog knapperCitaat:En een goed gereden paard, dat afbuigt op het gewicht van het bit, zonder dat er echt contact is, is een lust voor het oog.
Die doet het nl voor je zónder dat gewicht van het bit.
Pienb schreef:Jos: is een voorbeeld, was niet de bedoeling iedereen die pro-boomloos is meteen op de tenen te trappen![]()
Wat ik pobeer te zeggen is dat ieand die wil gaan westernrijden omdat het zo lekker paardvriendelijk is en ' natuurlijk' een fout beeld hebben van western.
Western is net zo vriendelijk of niet als dressuur en springen, alleen op een hele andere manier.
Als je wilt gaan voor het meest natuurlijk en diervriendelijk moet je dat zeker doen en als je dat graag op een westernzadel met lange teugel wil doen prima.
Maar noem het niet western maar ' natural' ofzo
Dat is de groep die ik bedoel
DubbelDun schreef:Dat mensen met een QPA dus per definitie 'serieuzer' zouden zijn onderstreep ik dus niet.
Soms zelfs minder serieusomdat het *makkelijker* is
![]()
Je valt voor een ras omdat dat uitdraagt wat je zoekt. Dat het helaas meer kost houdt niet in dat je er dus ook altijd meteen het wedstrijdcircuit mee in wilt.
Of je wordt er mee *opgescheept* en blijkt het toch te kunnen![]()
Derhalve zijn de kosten niet inherent aan het ras
MidnightPSan schreef:waar zijn die mondhoekken, en bitloos opgetoomde paarden nu ineens heen?
Weet dus ook niet hoe vaak dit voor komt, jammer dat als je een vraag stelt, dat er geen antwoord komt.