Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
korrelzout schreef:Daarvoor is de Rookie-pro ingevoerd!! Gewoon daar mee gaan doen. Kan je daarnaast bv ook nog de snafflebit doen, novicehorse en natuurlijk flink paid-warm-uppen. Dus dan heb je nog zat te starten! Succes!Hallo,Ik zit in dubio of ik mijn non pro status zal op zal geven en pro zal worden.
.......................zal jij je non pro status opgeven omdat het de regels zijn? met gevolg dat je dus eigenlijk voor spek en bonen mee rijd en de NRHA sponsord met je inschrijfgeld.of zal je het risico nemen dat je verraden kan worden en dus geschorst word.
Rob_H schreef:Waarom niet?? je houd je strikt aan de regels.Maar een mailtje en je weet het.Dit is trouwens voor mij ook een oplossing.(aqha accepteerd een samenlevings contract nm niet)
Citaat:Thank you for your recent e-mail. AQHA does not recognize what is
referred to as a 'Common Law Marriage,' because the rules/laws for this
type of arrangement vary from state to state, province to province, and
country to country. If you and your partner are not legally married,
providing AQHA with a legal marriage license, then you may not exhibit
each other's horses in the AQHA Amateur Division.
Schaduwaccount zal wel niet voor niets aangemaakt zijn
TS had waarschijnlijk van te voren al het idee dat hij of zij iets niet helemaal goed deed
Lekker sportief... kmvreter schreef:waarom kunnen deze mensen dan niet openbaar les krijgen van een goede ruiter uit de buurt? Die gewoon voor de lol een of twee mensen helpt?