wat een vreselijk bericht! Ook ik wil iedereen om haar heen sterkte wensen en ik duim voor jullie en natuurlijk Janine, dat het weer goed komt. sterkte!
Verschrikkelijk! Als ik naar die foto kijk zie ik een vrouw die nog volop geniet van het leven. Vreselijk dat het nu zo is.. Ik wil jullie allemaal ontzettend veel sterkte toewensen en ik zal duimen voor Janine
Verschrikkelijk en zo jong... Gelukkig reageerd ze al wat op pijnprikkels, dit is een goed teken.
Mijn moeder heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad, in de grote hersenen. Het ging heel slecht en de artsen hadden haar al afgeschreven om het grof te zeggen. Maar me moeder is er nog steeds en het gaat geweldig goed.
Dus geef de moed niet op... Ik ken haar niet persoonlijk, maar ze lijkt me een sterke vrouw. Familie,Vrienden,Kennisen, heel veel sterkte en steun gewenst.
Jeetje zeg, ik ken haar en Puck niet, maar dit is zowiezo vreselijk. Ook van mij uit heel veel sterkte en ik hoop dat er een wondertje gebeurt voor haar....
Wwrangler
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 08:06
Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reactie. Inderdaad op mijn hyves hou ik een blog bij. Deze is echter wel zichtbaar voor iedereen die lid is van hyves.
Hier onder het stukje wat ik vrijdag geplaatst heb.
Gisteren weer bij je geweest, zoals elke dag de afgelopen week. Gisteren hebben ze je geopereerd en gaatje gemaakt in je keel bij je luchtpijp, waar ze de beademing op aansluiten.
Een veel fijner gezicht dan zo'n dikke slang in je mond. Nu zie ik tenminste Nien weer liggen, zonder dikke slang, grote witte pleister.
Doordat je geopereerd bent was je weer onder sedatie en had je je ogen gesloten. De dagen daarvoor had je je ogen half geopend en soms helemaal, waarbij ik soms het gevoel kreeg dat je mij echt wel zag. Fijn om je blauwe ogen weer te zien.
Lekker weer de Ipod in je oor en de andere kant in mijn oor, vals meezingen op de muziek van Rod Steward...... .
Je schijnt ongeveer 15% zelf adem te halen, vandaar dat ze de automatische beademing weer hebben aangezet. Op pijnprikkels heb je de afgelopen dagen niet gereageerd.
Zolang je niet zelf geheel kunt ademhalen blijf je op de intensive care.
Wij hopen nog steeds op een wonder voor jou, wat voor wonder dat ook mag zijn.
Wat een mooi stukje heb je geschreven Wwrangler en wat moet het moeilijk zijn om haar zo te zien liggen... Ik blijf duimen voor haar en wens iedereen die haar kent nog een keer heel veel sterkte toe.
SuperLiesje
Geplaatst: 04-05-09 08:12
Ook ik kende Janine niet, maar wil toch graag een berichtje achterlaten. Voor iedereen die haar kent ontzettend veel sterkte, en ik hoop van harte dat er een wonder geschied en ze er weer bovenop komt!
mindful
Geplaatst: 04-05-09 08:45
@Wwrangler lief dat je ons regelmatig op de hoogte houdt ! Ik volg het elke dag op...ook al woon ik niet dichtbij, heel veel sterkte aan jullie allemaal!
jammer dat ze niet op pijnprikkels heeft gereageerd, wat hier eerst wel gezegd werd. superfijn dat je ons op de hoogte houd! ik stuur je nog even een pb.
pffff, wat een vreselijk nieuws. ik had het van de week al eerder gelezen maar moest het even laten zakken. ik ken haar dan niet persoonlijk, maar het grijpt me wel aan. zo jong, nog zo aktief, ik hoop op het beste. ik duim voor iedereen die wel wat kracht kan gebruiken.