Halter Clinics ?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 07:22

de stal kosten ga ik nog even na vragen, opstal zelf willen er ook 3 a 4 personen meedoen met veulen , en wat de bak betreft als het een beetje lekker weer is kunnen we ook nog een van de twee buitenbakken gebruiken. Als je meewil doen stuur mij dan even een pbtje dan kan ik het een beetje bijhouden Nerd

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:49

Ik heb je net NOG een pb gestuurd, aangezien ik een trailer heb geregeld kunnen wij dus met paard komen. Maar dan moet dat natuurlijk nog wel mogelijk zijn op Stal Wennekers Cool

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:46

Hee, da's mooi Xono!! Dan kan ik de legendarische Bud ook eens zien! Knipoog

DubbelFun

Berichten: 89003
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:16

Zo jong en nu al legendarisch Lachen

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:36

Ff, uit nieuwsgierigheid.....die foto's op Bud zijn site, maak je die met een digitale camera?? Verward Ze zien er altijd zo mooi uit Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:59

Ja, digitaal Lachen Ik weet niet of je Digger meeneemt...of je uberhaupt komt, maar zo ja, dan kan ik ook wel foto's van hem maken hoor Haha!
Legendarische Bud Haha! Cool! Cool Nu maar hopen dat hij me niet voor paal zet met zijn pubergedrag, dat was bij de meeting met dr_jacksel en horseless wel zo *LOL*

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:11

Ik neem DIgger mee dus ik houd me aanbevolen! Cool Nu maar hopen dat het showhalter wat ik op Ebay heb gekocht op tijd is Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:15

Gaaf! Wij nemen de digi mee Haha!
Maar het is nog wel ff afwachten op charene nog een plekje heeft voor de Buddels... Scheve mond Heb haar ook gepbt, maar ze is nog niet online geweest vandaag.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 08:58

ja ik ben er weer (druk druk druk) Haha!
Ja dat is super natuurlijk Xono met zijn boktberoemde Bud, ja er is voor jou ook een stal Knipoog . Ik heb even de kosten van de stal gevraagd en dan komt er 15 euro(totaal) bij , er zijn namelijk zo`n 200 stallen(geloof ik heb ze nog niet geteld) en er staan er een paar vrij . Dus ipv 35 euro is het nu TOTAAL 50 euro........... weet niet of jullie dit te veel vinden, maar ik heb mijn best gedaan het zo laag mogelijk te houden.
Ik heb nu een totaal lijstje gemaakt , even nagaan of dit klopt:

met paard/veulen:

Francis met Dot
vriendin met quartermerrie
Vera met De Digger
Xono met de welbekende Buddy
Ikke met JoJo


zonder paard:

Henriette
Ria
groompje Jennefer

Dan een paar meiden van wennekers die ook heel graag mee willen doen:

Manon met veulen
Mascha met veulen of arabier
Sil met quartermerrie
en ik denk nog een paar kijkers Verward

volgens mij is de lijst zo compleet anders hoor ik het graag.

Enne Xono een digi is echt super , durf het bijna niet te vragen........ Ach gut

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:16

Hee doet Manon ook mee? Haar veulen is een kind van mijn merrie....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:55

Charene: Wij maken graag foto's Haha! We mogen nog wel ff wat extra diskettes aanschaffen denk ik Scheve mond Haha! (digi werkt met diskettes, ja )
50 euro gedeeld door de mensen die komen valt reuze mee!
Hoe deden we het ook alweer met lunch? Nam iedereen wat mee of bereidt 1 iemand de lunch waarna we allemaal wat geld geven? Verward

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:05

Voor de lunch kunnen we allemaal wel wat meenemen, óf, als jullie dat liever doen, kunnen we bijv. ook een chinese rijsttafel afhalen... Heb ik ook al eens ergens gedaan... Tong uitsteken
En wat betreft die stallen, ik vind het prima, maar misschien is het 'eerlijker' dat degenen die een paard meenemen, het geld van de stallen (die 15 euro dus) samen delen, en de rest door iedereen samen betaald wordt... Anders zouden de 'kijkers' meebetalen aan de stallen... Maakt mij dus niet zoveel uit, maar misschien dat er kijkers zijn die hier bezwaar tegen hebben.
Eh, Xono... ikkeh...foto's...eh... Lips are sealed
Oh, en bij het lijstje 'zonder paard' moet Flying High dus ook nog! *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:24

Dat bedoelde ik ook, Francis. Gezien het geen echte clinic is bespaar je weer op inschrijfkosten en vallen de kosten reuze mee. Bovendien is het voor Bud gewoon een supergoede ervaring om eens met de trailer (da's al een ding Tong uitsteken) naar een vreemde omgeving te gaan (nog een ding ). We leren er dus allebei wat van Lachen
Jij wil Dot ook op de kliek, Francis Lachen Binnenfoto's zien er niet uit door het stof, dus alle foto's worden wel buiten genomen.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:37

Francis schreef:
Voor de lunch kunnen we allemaal wel wat meenemen, óf, als jullie dat liever doen, kunnen we bijv. ook een chinese rijsttafel afhalen... Heb ik ook al eens ergens gedaan... Tong uitsteken

Ja Lekker!! Maar zit die daar in de buurt, dan Verward Verward

Enne, inderdaad, Flyinghigh moet er nog bij want zonder mammie komt Digger niet Haha! Extreme duivel

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:56

Chinese rijsttafel lusten wij ook Tong uitsteken Mijn pa misschien niet, maar die krijgt wel een boterham Vork Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 18:03

Vera schreef:
Ja Lekker!! Maar zit die daar in de buurt, dan

Weet ik niet, ik gil ook maar wat... Haha!

En Xono, als er een Chinees in de buurt zit, zit er voor je vader ook vást wel een snackbar vlak bij! Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:11

vera"]
[quote="Francis schreef:
Enne, inderdaad, Flyinghigh moet er nog bij want zonder mammie komt Digger niet Haha! Extreme duivel


Ik meende toch een 2 maand of wat geleden dat ik de navelstreng met mijn zoon heb moeten doorknippen ( Huilen ).......kan ie nou nóg niet zonder Mammie??? Goed goed.......mammie zal braaf komen opdraven, Lovers , kan mijn zoon toch niet laten stikken en eerlijk is eerlijk, het is de hoooooogste tijd voor een heeeerlijke knuffel met 'm!!!!!

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 23:04

FlyingHigh schreef:
Goed goed.......mammie zal braaf komen opdraven, Lovers , kan mijn zoon toch niet laten stikken en eerlijk is eerlijk, het is de hoooooogste tijd voor een heeeerlijke knuffel met 'm!!!!!

Dat bedoel ik!! Je kind blijft toch je kind, he Ach gut

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 23:11

Sorry er is volgens mij geen chinees in de buurt , wel een Mc Donalds en om twee uur gaat de kantine open met tosti broodjes gezond patat en sate enzo....... Kwijl okay flyinghigh staat nu ook op het lijstje

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 00:38

McDonalds? Dat lusten wij niet Schijnheilig Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 12:47

Ik ga overigens vandaag kijken of ik een stalgenoot kan meetrekken naar de clinic met haar paard. We komen met een tweepaards, dus ze kan er makkelijk bij. Ze gaan allebei voor de tweede keer met de trailer, dus ook wel fijn voor ze als ze samen zijn. Ze hebben samen met 2 andere paarden in de opfok gestaan, zijn dikke vriendjes! Lovers
Ze komt dan overigens met een prachtige breedingstock ruin van 3 Lachen

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 11:23

OK, hoewel ik Mc Donalds af en toe heerlijk vind (ja, ik geef het eerlijk toe Haha! ) vind ik het voor een gezamelijke lunch nou weer iets minder.

Wat doen jullie liever... Allemaal iets meenemen (want dan zullen we dat toch even moeten regelen nu) of gewoon ieder voor zich laat 'lunchen' in de kantine...?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 11:31

Anders zoekt iedereen het lekker zelf uit Haha! Hetzij iets voor jezelf meenemen, hetzij iets in de kantine bestellen Lachen

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:12

Ja, ok Xono, met 'iets meenemen' bedoelde ik ook eigenlijk dat we allemaal iets meenemen voor allemaal...snap je... dus de ene neemt bijv. salade mee (ik heb dit vroeger op hondententoostellingen vaak met een hele groep mensen gedaan, en dan nam ik altijd een hele grote schaal macaronisalade mee), de ander maakt (of koopt, maar zelf maken is leuker, want zo krijg je een buffet van allemaal 'persoonlijke culinaire specialiteitjes Vingers aflikken ) weer iets anders lekkers, en zo stel je een buffet samen van wat iedereen meeneemt...
Maar dan moet iedereen dat willen, anders is er geen lol aan... (en niet allemaal een salade meenemen, want dat heb ik ook als eens meegemaakt Haha! De hele dag alleen slaatje gegeten, in allerlij verschillende 'verschijningsvormen'... Scheve mond )
Ik vind het ook natuurlijk ook best als 'ieder voor zich' uitzoekt wat 'ie zelf doet... 't was ook maar een ideetje... Haha!

Even een vraagje voor Charene... kunnen we 's ochtends al wel koffie e.d. krijgen daar, want ik ben 's ochtends natuurlijk al behoorlijk 'op tijd' op weg, en dan de hele ochtend zonder koffie... Gaaaap Anders neem ik dus wel zelf een kannetje koffie mee...

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 13:18

Ik kom wel maar,zonder paard want het is niet mogelijk voor mij een trailer te regelen.