Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
(iig niet aqha, om eens te oefenen ergens is wat anders).

Maar een nette schone gestreken blouse kan ook mooi zijn in de pleasure en HMS, Chaps.... levens gevaarlijk die dingen, ik heb erin geshowt nu niet meer, altijd al haastend die dingen dicht ritsen.. velletje ertussen of de franjes...
Wranglerbutt schreef:......Arabieren, Haflingers en Fjorden doen het in een aantal onderdelen al jaren beter dan menig Quarter of Paint en de Tinkers zijn de laatste jaren ook flink in opkomst!![]()
......

Toch heb ik liever een Q/P.
. Ze verwachten juist geen Haflinger in de ring, maar laat deze nou wel super glijden, spinnen etc. Des te fantastischer vindt men het. Ook deze loopt al menig jaartje mee en dus ook qua training.
)
) appies zijn leuk.. etc. en ligt voor een deel ook aan de opvoeding, de manier waarop je rijdt en ga zo maar door. Pienb schreef:Ik ben ook trots op wat ik ZELF bereikt heb, maar dat ga ik toch ook niet telkens weer noemen? Ik begin me ook te ergeren aan het feit dat je nog maar net op bokt komt kijken en bladiebladiebla van de toren blaast en meent dat jij het allemaal wel weet. Jij leeft nog in het verleden lijkt het wel en het nivo is wel dégelijk verandert na 10 jaar, want ja: zo lang rij ik ook al meeik ben gewoon trots op wat ik vroeger (zelf) heb bereikt. en als dat verkeerd is omdat wij in nederland niet trots mogen zijn op onszelf als we iets bereiken is dat maar zo.
en ik vind het niveau in nederland juist niet zo veranderd in die 10 jaar.
)