Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lifaya schreef:Is dat daar in de buurt bij Pathé? ben er 1 x geweest om te kijken, erg donker, maar ze hebben wel een paar buitenstallen, daar zaten wel erg leuke paardjes in, maar het blijft er super donker en ongezellig uitzien.

Citaat:Erg jammer, maar dat is de randstad!
denk dat dat dus niet zoveel met de discipline te maken heeft. diandra schreef:Ik rij hier nu sinds oktober vorig jaar. Kom van een andere manege vandaan en vergeleken met deze manege zijn de mensen met eigen paard veel gezelliger. Ze zijn niet zo hoogmoedig van kijk eens ik heb een eigen paard.
Krijg op vrijdagavond van verschillende mensen les waardoor je steeds weer wat bij leerd. Ben druk bezig mijn Engelse rijstel af te leren.
De paarden zijn vriendelijk en staan er goed bij.
Mensen zijn vriendelijk en gastvrij.
Dus als je er jaren niet meer ben geweest zal ik toch eens gaan kijken.
Marjel

mistercooper schreef:Over de weide gang: er is echt wel wat te vinden hoor, in de randstad! Ik wil mijn paard perse buiten hebben staan en via via heb ik een stal gevonden die weidegang bied en tegelijkertijd op rij-afstand van madepolder ligt! Zo staat mn paardje dus de hele dag buiten en kan ik lessen op de madepolder

Schattige oren he!

Zeeuwtje68 schreef:mistercooper schreef:Over de weide gang: er is echt wel wat te vinden hoor, in de randstad! Ik wil mijn paard perse buiten hebben staan en via via heb ik een stal gevonden die weidegang bied en tegelijkertijd op rij-afstand van madepolder ligt! Zo staat mn paardje dus de hele dag buiten en kan ik lessen op de madepolder
Zo kan het dus ook toppie hoor. Jij kiest tenminste wel voor je paard.
Ik vind het geen excuus dat er geen weidegang is. Die is ook in de randstad echt wel te vinden hoor. Als je maar zoekt.
Ik heb zelf jaren in de randstad gewoont en paardjes hadden gewoon een weidegang punt uit.
Diep triest als je je paard alleen maar op stal hebt staan

Daar hoef je niet voor naar Zeeuws Vlaanderen
LovingTweety schreef:In DH centrum is idd geen land te vinden. Ga je meer naar de buitenwijken/dorpen erom heen is er genoeg land te vinden hoorDaar hoef je niet voor naar Zeeuws Vlaanderen
purny schreef:Hier in Den Haag is het gewoon moeilijk om een weiland te vinden. Tiara is niet de enigste die een weiland heeft gezocht, het is triest. En als er misschien een weiland is, word dat weer weggebroken omdat ze er zo nodig huizen op moeten bouwen. Dat er nou volop wei in Zeeuws Vlaanderen is enzo en dat jij je paardjes bij je huis hebt staan, is een ander verhaal. Ik ken Zeeuws Vlaanderen( heb er 10 jaar gewoond) maar dan nog hoef je haar zo niet te noemen.