hoe gaan de meiden de trailer in (als ze er uberhaupt ingaan)
hoe overleven ze de reis
wat voor weer zal het zijn
doomdenkertje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:En ik maak me nu al zorgen:
hoe gaan de meiden de trailer in (als ze er uberhaupt ingaan)
hoe overleven ze de reis
wat voor weer zal het zijn
doomdenkertje
. Komt helemaal goed!!
XoNo schreef:Nu heb ik misschien één (wellicht domme) vraag: wat wordt er bedoeld met een bonte avond? Gaan we dan met zijn allen Buddy bekijken/natekenen/fotograferen?
Ik heb een paar uur wegens pc storing niet kunnen antwoorden maar het wordt tijd dat ik eens ingrijp
Sm, uiteraard bedoelde ik zeker niet dat je niet met rinus door een tentdeurtje zou kunnen (alhoewel, rinus is wel een brede stoere vent natuurlijk
) Ik doelde op het berichtje dat jullie een plekje hadden gevonden in het kamp. Dus schreef ik diepzinnig en melancholisch terug dat misschien wij als westernbokkers 'elkaar zouden vinden' tijdens het kamp. Je kent het wel, kampvuurtje, drankje bij en beppen maar.......
Ik geloof dat ik ook maar een prikweitje met stroom om mijn tent (en flap) ga zetten
Sugarmiss schreef:Kennen jullie Janice Joplin..zo klinkt ik ongeveer, dus dat wordt geen zingen door mij![]()
Een mooi gedicht lijkt me wel wat, maar ja ik ben weer zo'n sentimentel old fool![]()
Kunnen we niet gewoon een goeie lachfilm huren
Ik heb wel een viool waarmee ik geregeld country en western speel maar dat durf ik ook al niet voor publiek. Hmm, ik bereid wel een line dance voor en dan ga ik die jullie leren gna gna......