Pienb schreef:ik snap m niet... HA van wat?
Als je op een duitse stal hebt gestaan dan moet je het weten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:wat is er mis met een beetje geloof en vertrouwen in jezelf?
Pienb schreef:misschien moeten die mensen dan wat meer vertrouwen hebben in hun eigen mening en smaak en zich minder van die van mij aantrekken (een volkomen wildvreemde die iets typt op internet)![]()
ik geloof in mijn ras, en niks wat iemand zegt kan daar verandering in brengen.
als mensen zich serieus aangevallen voelen als ik zeg dat ik andere rassen niet mooi vind moeten ze denk ik meer bij zichzelf te raden gaan.
ik zeg nooit iets negatiefs over 1 paardje specifiek, dat zou inderdaad niet leuk overkomen maar een ras algemeen? komop zeg.
) Pienb schreef:misschien moeten die mensen dan wat meer vertrouwen hebben in hun eigen mening en smaak en zich minder van die van mij aantrekken (een volkomen wildvreemde die iets typt op internet)![]()
ik geloof in mijn ras, en niks wat iemand zegt kan daar verandering in brengen.
als mensen zich serieus aangevallen voelen als ik zeg dat ik andere rassen niet mooi vind moeten ze denk ik meer bij zichzelf te raden gaan.
ik zeg nooit iets negatiefs over 1 paardje specifiek, dat zou inderdaad niet leuk overkomen maar een ras algemeen? komop zeg.

Pienb schreef:zie de smileys en knipoog.
gezonde dosis humor mag wel hoor.
het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. hooguit de paardjes maar die snappen het niet haha (dit is een grapje, niet te serieus nemen dus aub)
)
en dan ben ik er nog trots op ook ! ( of is dat nu weer arogant?)
(niet verkeerd bedoeld) 
sliding schreef:Maar wel met het beledigen en neerhalen van anderen die heel blij en gelukkig zijn met de paardjes die zij hebben. Ieder zijn eigen en laat diegene ook in zijn waarde.
Je mag gerust een mening hebben maar houdt ook rekening met de gevoelens van anderen die misschien in jouw ogen niet het "juiste" paard/ras hebben.

) dan ben ik niet beledigd of gekwetst, kan hooguit denken dat die persoon geen smaak heeft.

Er zijn hier heel wat Paint-fans (no problemo!!) en het rijden op niet-QPA's wordt best behoorlijk aangemoedigd wat ook helemaal prima is.
Zonder iemand te beledigen.