Ik denk dat ik op zoek kan gaan naar een ander zadel.
En ik ben helemaal verliefd op mijn zadel, wat het nog erger maakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik ben helemaal verliefd op mijn zadel, wat het nog erger maakt
Romkabouter schreef:En een pad die voor iets dikker is?
Sugarmiss schreef:Jammer van je mooie zadel Xono, kijk een naar een Ortho-Flex, dan ben je voorlopig van dat probleem af![]()
Het wordt denk ik gewoon weer een 'normaal' reinertje. Die vind ik het fijnst. Ortho-flexen zullen niet minder fijn zijn, maar passen niet binnen mijn budget 
Antoinette schreef:Ik heb dan niet veel verstand van western zadels, maar bij ons op stal zie ik het toch vrij veel, zadels die kiepen.
Maar dat betekend natuurlijk niet meteen dat het goed is he?!
!!!
Het lag op westernexperience bij de Oregon Trail tack store als showmodel, een donkerbruin Crates, prachtig getooled, butterfly model met heel aparte concho's... Hier zit een skull op...wow en zucht. Foto's volgen....Sterkte ermee! ga maar vast sparen...

De seat is 16", en volgens mij full quarter bars. Het is een redelijk groot zadel opzich. Ik ga morgen eerst eens advies vragen van iemand die het IRL kan bekijken, en als ik denk wat ze gaan zeggen, dan is hij te koop. Ik zal dan nog eens wat foto's maken (detailfoto's), en de boel eens opmeten.
Jac schreef:Hee Xono
Maar een beetje opwippen is niet erg, da's nog altijd beter dan dat het in de rug ligt
Dolores schreef:Ik heb gisteren beginnende 'schuurplekken' ontdekt op de rug van mijn paard, daar waar net het zadel (en pad) ophoudt. Houdt dit dus automatisch in dat het zadel 'in de rug ligt'? En dus niet past?