Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rosanja schreef:maar een heleboel ruiters die alleen reining rijden starten volgens mij zowel bij de WRAN als bij de DRHA, dus ik snap het probleem van 'ondersneeuwen' niet helemaal....

DubbelDun schreef:Misschien wordt het tijd dat er een show komt voor alle-rassen-behalve-de-amerikaanse met een eigen NK en dat er daarbuiten een show komt voor alle-rassen-samen (wat nu dus de WRAN is).
DubbelDun schreef:Misschien wordt het tijd dat er een show komt voor alle-rassen-behalve-de-amerikaanse met een eigen NK en dat er daarbuiten een show komt voor alle-rassen-samen (wat nu dus de WRAN is).
mienmien schreef:Misschien wordt het tijd dat er 1 NK komt voor de beste ruiters?? Wat houdt een titel van nederlandskampioen nog in als je niet de beste bent??
Ik gun iedereen zijn titel, zijn lol en plezier, zijn topprestatie. Maar we moeten wel reeel blijven. Je ziet ook in de top dressuur/springsport bepaalde rassen wel en niet.. In andere sporten zie je ook dat mensen het beste materiaal gebruiken (wel eens een wielerwedstrijd gezien waaraan een opoe fiets mee doet?)
Op een Kampioenschap gaat het om de beste!