Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Backup schreef:NPHA

koetjes schreef:Hallo,
je kunt inderdaad alle kanten op kwa westernriding, dit komt omdat je al 3 rassenverenigingen hebt (quarter paint appaloosa) daarbuiten heb je de wran (voor alle rassen) en de DAWRA (arabieren) , en je hebt associations die gericht zijn op 1 discipline van de westernsport, zoals de DRHA/NRHA (reining)
DTA (team cattlepenning) enz....
keuze zat dus! waar wil je beginnen??? ik denk dat je voor jezelf het best afkunt vragen welke onderdelen je wilt starten. dat is misschien het handigst.dan kun je vandaar uit kijken van welke verenigingen je het beste lid kunt worden
succes.
MSQuincyTE schreef:Wat voor paard heb je?
Backup schreef:En trail, horsmenship en pleasure vind hij niet leuk dus vandaar dat het mij lijkt dat de WRAN ivm de level indeling niet een goede keuze is? Of ?????????????
Winddancer schreef:Backup schreef:En trail, horsmenship en pleasure vind hij niet leuk dus vandaar dat het mij lijkt dat de WRAN ivm de level indeling niet een goede keuze is? Of ?????????????
Level indeling is net wel een goede keuze lijkt mij.
Je begint in een "lagere klasse" en naarmate jullie zelf vorderen kun je op een gegeven moment steeds een level hoger starten.
Winddancer schreef:Je hoeft toch geen trail te starten als je dat niet wil.
Dan start je gewoon alleen reining.
Backup schreef:[
Freckless Gent is een quarter die volgens mij ivm te veel wit geregistreerd staat als paint,
Maar dat moet ik nog uitzoeken
zijn registratie nummer is 5280021606119/5281000400934
Reining gefokt dat weet ik wel , en dat vind hij ook het mooit om te doen
Backup schreef:Ja dat klopt maar in l5 word er geen reining gestart
Maar alles mbt de WRAN is me nu helder![]()
Dank zijn voorgaande reactie`s .
En verder ?
susan schreef:je mag wel in de l4 beginen en hms starten
ook voor een reiner in mijn ogen een goede basis, laten zien dat je kunt sturen en controle over je paard hebt.
MSQuincyTE schreef:Backup schreef:Ja dat klopt maar in l5 word er geen reining gestart
Maar alles mbt de WRAN is me nu helder![]()
Dank zijn voorgaande reactie`s .
En verder ?
Je zal je echt moeten bewijzen dat je een L3 wedstrijd kan starten zo niet begin je in de L5, en de trail is gewoon onzettend leuk.
storrum schreef:Backup schreef:[
Freckless Gent is een quarter die volgens mij ivm te veel wit geregistreerd staat als paint,
Maar dat moet ik nog uitzoeken
zijn registratie nummer is 5280021606119/5281000400934
Reining gefokt dat weet ik wel , en dat vind hij ook het mooit om te doen
Ik heb even gekeken en onder deze naam is hij zowel bij de AQHA als bij de APHA niet bekend. Misschien is de naam verkeerd of anders gespeld?
Heb je AQHA/APHA papieren bij hem?
Het registratienummer dat je noemt is volgens mij zijn chipnummer.
rosanja schreef:@Backup: jij rijdt toch op de Silver ranch (uit een eerder topic), hier is binnenkort een wedstrijd (op 6 juli) kun je daar niet gaan starten?
dapperdier schreef:Ik vrees dat je dat niet meer red als je nog geen startnummer hebt...
Over de paintclub wedstrijden kan ik je niet veel nuttigs vertellen.