[WN] Westernruiters omgeving Klarenbeek/Loenen/Apeldoorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianHorse

Westernruiters omgeving Klarenbeek/Loenen/Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 11:51

Hallo bokkers,

aangezien ik mij een beetje de "enige" westernruiter in de buurt vind, vroeg ik mij af wie er nog meer allemaal western rijd in de driehoek Klarenbeek, Loenen, Beekbergen en eventueel begin van Apeldoorn.

Ik sta zelf tussen Klarenbeek en Lieren, en heb af en toe les. Het zou leuk zijn als er meer ruiters zijn en we eventueel af en toe samen les kunnen nemen, of buitenrijden o.i.d. Vind les leuker met meerdere dan alleen. Bovendien zijn er niet zoveel westerninstructeurs/instructrices die aan huis komen. Dus iemand die mij les wil komen geven aan huis is ook ok Lachen

Dus wie heeft zijn paard vlakbij staan en wil eens samen lessen, weet iemand die mij les wil geven o.i.d LET ME KNOW Haha!

Anoniem

Re: Westernruiters omgeving Klarenbeek/Loenen/Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 09:32

Niet helemaal de reactie waar je op zit te wachten denk ik Knipoog maar toch.

Ik rijd nog geen western. Wil al wel heel lang lessen en sinds kort heb ik een paard dat western is (in)gereden en daar wil ik heel graag mee verder gaan. Lessen dus ook.

Mijn paard staat in Wenum Wiesel, dus ook iets verder weg van jou. Maar goed, ik wil dus ook graag lessen hier in de buurt, ook (af en toe) in een groep.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:37

Er zitten zat westernruiters,maar net iets verder,Otterlo bv Hoenderloo etc. Cool

kidding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:41

HIER ZIT OOK EEN KUDDE HOOR.!!..IS NIET ZO VER UIT DE BUURT. EN ER WORDEN REGELMATIGE LESSEN GEGEVEN Knipoog Tong uitsteken .

MissLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:50

Ja hier in Otterlo Go jij! Go jij!

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:18

veel westernruiters hier op www.stoeterijwillemien.nl. Afgelopen zaterdag hebben we een onderlinge wedstrijd gehad western meets english was super. Foto's kan je via website zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 10:25

Ja Ik woon in [plaats] en mijn paarden staan bij Brekebeentje op stal! Is in Emst. We staan er inmiddels met een stuk of 8 westernruiters en hebben (2)wekelijks les van Barry Schuurman bij ons op stal. Een westernruiter uit Heerde komt wekelijks langs voor de lessen, westernruiters genoeg dus... Knipoog

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 10:56

Er zijn er net 6 toegevoegd aan Klarenbeek IndianHorse maar dat wist je al Haha! Ben ook benieuwd of er nog meer zitten hier in de buurt!

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 11:26

Er zitten er inderdaad zat Lachen Alleen precies aan de andere kant!

Ods, wij zijn de enige aan de kant van Klarenbeek Knipoog Jammer dat er daar niet meer zitten, anders hadden we daar net als bij Skippy1 gezellig een wekelijkse of maandelijkse les kunnen organiseren Lachen Dat lijkt me leuk!!!

knollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:28

Kennisjes van ons wonen aan de rand van Klarenbeek en Lieren en hebben les van Petra Rosler.
Ik hoor zelf bij de 'kudde' in Emst maar les bij JPK dat is verder weg Clown maar hij komt tegenwoordig ook deze kant op voor clinics OK dan!

Zo zie je maar alleen ben je echt niet in deze regio Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:53

IndianHorse: ik stond altijd aan die kant van [plaats], in Loenen zelfs. Helaas waren er echter geen stallen die voldeden aan mijn wensen... Knipoog

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 12:06

Ohw, waar heb je in Loenen gestaan? Heb hem nu bij een particulier staan met verder geen pension-paarden. Ook in Loenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 12:14

Ik heb aan de Vrijenbergweg gestaan...was op zn zachtst gezegd niet geschikt... Lips are sealed

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 12:15

Haha weet al welke stal je bedoelt ... verschrikkelijk!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 12:19

Was erg jammer, qua lokatie perfect. Maar nu staan we ook super en aangezien we gaan verhuizen naar [plaats]-Noord, is t dan ook nog eens dichterbij dan Loenen! Clown

Vriendin van me woont in Klarenbeek en wil tzt met haar arabieren ook westernles nemen...

breaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:51

ook hier een westernruiter uit deze omgeving! Ik sta ook op vossenbroek in emst! Haha!
ik les zelf bij jpk in brabant,maar hij komt dus nu ook geregeld hier les geven. Go jij! Go jij!
IndianHorse: als je het leuk vind kan je een keer mee doen,als er nog plek... Bloos is of een keer komen kijken! Knipoog

trippeltrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 08:34

Ook wij melden ons ook .... moeder en dochter.... !! Doei!

We wonen aan de rand van Apeldoorn, hebben de paardjes en de rijbak aan huis. Ja (We krijgen 1 x per week les van iemand uit Loenen..)

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 11:05

breaker schreef:
ook hier een westernruiter uit deze omgeving! Ik sta ook op vossenbroek in emst! Haha!
ik les zelf bij jpk in brabant,maar hij komt dus nu ook geregeld hier les geven. Go jij! Go jij!
IndianHorse: als je het leuk vind kan je een keer mee doen,als er nog plek... Bloos is of een keer komen kijken! Knipoog

Hoi,

Skippy had me al uitgenodigd voor a.s. trailclinic van 29 juni. Helaas is onze stal trailer + auto met trekhaak die dag al naar een andere wedstrijd Boos! Anders was ik gegaan. Helaas Haha! Wel aardig dat jullie aan mij denken, en ik denk dat ik wel even kom kijken Haha!

Weet echter ook niet of we wel "goed genoeg" hiervoor zijn. Heb al wel een jaar les ... maar steek natuurlijk wel af bij jullie Tong uitsteken Daarom zou ik graag een tijdje les aan huis krijgen ...

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:12

Tsss...tuurlijk ben je goed genoeg IH! Het is een clinic, dus les! Knipoog Er zijn mensen bij die engels rijden en mensen die nog nooit trail hebben gereden! Zoals ik...Haha!
Gaat t je echt niet lukken joh? Een trailer regelen? Is er niemand in je omgeving waarvan je een trailer zou kunnen lenen? Jammer joh! Ja

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 11:18

Een trailer zou het probleem niet zijn, maar een auto met trekhaak Boos! Hmm ik kijk even ... anders kom ik zelf even kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:21

Prima! Zou echt leuk zijn als je t kan regelen! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:54

Zijn er ook (groeps)lessen in Wenum Wiesel, weet iemand dat?

Ik wil heel graag les met mijn paard, maar ik heb geen rijbewijs, geen auto, geen trailer... Evt. een instructeur die 'aan huis' komt is een optie, maar de bak op de stal waar mijn paard staat is erg zwaar en het lijkt me leuker om in een groep les te volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:13

Niet dat ik weet RedPassion...

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 06:50

Haha je mag wel naar mij komen lessen Knipoog

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:47

Hallo! Er zit meer westernspul in deze buurt dan je denkt.Fleur Nijeboer geeft bijv.les aan huis, ze woont in Loenen en is te bereiken via de Dutch Countrymill.De westernwinkel in Nijkerk.